Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 30019 Kraków, ul. Mazowiecka
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 2997425, 12 6237480 , fax. 126 325 215
- Data zamieszczenia: 2018-07-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
ul. Mazowiecka 21
30019 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 2997425, 12 6237480, fax. 126 325 215
REGON: 35711718000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://uppk.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę urządzeń komputerowych i licencji na oprogramowanie dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego, znak sprawy: ZP.2711.16.2018 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego urządzeń komputerowych oraz licencji na oprogramowanie realizowana w ramach dwóch zadań: - zadanie 1 – dostawa urządzeń komputerowych, które zostały szczegółowo opisane w punkcie 1) załącznika nr 1 do SIWZ, - zadanie 2 – dostawa licencji na oprogramowanie wyszczególnione w punkcie 2) załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Zaoferowane przez Wykonawcę asortymenty, w ramach każdego z powyższych zadań, spełnią poniższe wymogi: a) będą fabrycznie nowe, b) będą spełniać, co najmniej takie parametry jak przedstawione w załączniku nr 1 do SIWZ, zaoferowanie parametrów niższych skutkować będzie odrzuceniem oferty, c) wyposażone będą w niezbędny do uruchomienia osprzęt np. kable, itp., d) dostarczone zostaną do siedziby głównej Zamawiającego, ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, IX piętro, transportem Wykonawcy, w godz. 8.30 -14.30 w dni powszednie od poniedziałku do piątku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy odpowiednio dla zadania 1 i/lub 2– załączniki nr 2a i/lub 2b do SIWZ; 2. Specyfikacje techniczne lub inne dokumenty potwierdzające, że oferowana/e przez Wykonawcę dostawa/y spełniają wymagania określone przez Zamawiającego opisane odpowiednio w załączniku nr 1do SIWZ dla danego zadania. 3. Oświadczenie wstępne składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, aktualne na dzień składania ofert potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w ramach danego zadania – załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie to Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą. Wykonawca, który złoży oferty na realizację zarówno zadania 1, jak i 2 zobowiązany jest złożyć odpowiednie oświadczenie wstępne odrębnie do każdej z ofert, zaznaczając w punkcie 1 załącznika nr 3 do SIWZ nazwę i numer zadania, którego oświadczenie wstępne dotyczy. W przypadku, gdy Wykonawca powierzy wykonanie części zamówienia podwykonawcy/om zobowiązany jest wskazać te podmioty w punkcie 4 przedmiotowego oświadczenia a także wskazać powierzane im do realizacji części. 4. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę lub inny dokument, z którego wynikać będzie jej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych, o ile umocowanie to nie wynika z dokumentów rejestrowych, o których mowa w art. 17 ustawy z dnia 30 marca 2018 roku Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2018 r., poz. 646). 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej, na której udostępniona jest SIWZ, informacji określonej w art. 86 ust. 5 ustawy PZP w formie oryginału. Wzór oświadczenia udostępniony zostanie Wykonawcom do pobrania od momentu zamieszczenia powyższej informacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu serwerowego i komputerowego w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
Dodano: 2024-06-03 - Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
Dodano: 2024-05-29 - Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych dla Akademii Tarnowskiej - I etap
Dodano: 2024-05-22 - Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania - 10 części
Dodano: 2024-05-17 - Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania - 5 części
Dodano: 2024-05-13 - Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
Dodano: 2024-04-30 - Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania - 10 części
Dodano: 2024-04-05 - „Dostawa sprzętu IT – w ramach realizowanego przedsięwzięcia grantowego pn. „Dostępne Nowe Brzesko”.
Dodano: 2024-03-11 - Zakup sprzętu komputerowego, tj. komputery stacjonarne z monitorami oraz oprogramowaniem biurowym - 8 szt. na potrzeby Instytutu Lekarskiego ANS w Nowym Targu dla kierunku lekarskiego
Dodano: 2024-01-11 - Dostawa komputerów typu All-in-One
Dodano: 2024-01-10