Urząd Gminy Wysokie Mazowieckie ogłasza przetarg
- Adres: 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Mickiewicza 1A
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 2752627 , fax. 086 2752931
- Data zamieszczenia: 2009-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wysokie Mazowieckie
ul. Mickiewicza 1A 1A
18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie
tel. 086 2752627, fax. 086 2752931
REGON: 45001068800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę oleju opałowego lekkiego do Szkół z Gminy Wysokie Mazowieckie w sezonie grzewczym 2009/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego typ lekki do nw kotłowni olejowych: - w Szkole Podstawowej w Dąbrowie Dzięciel - w Szkole Podstawowej w Golaszach Puszcza - w Szkole Podstawowej w Święcku Wielkim - w Zespole Szkół w Jabłonce Kościelnej 1. Zapotrzebowanie na olej opałowy we wszystkich wyżej wymienionych kotłowniach wynosi około 55.000 litrów. 2. Termin realizacji dostaw - maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych od zgłoszenia zapotrzebowania na dostawę. 3. Termin płatności do 30 dni po otrzymaniu faktury - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonywali dostawy oleju na łączną ilość: 60.000 litrów, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wyżej wymienioną ilością dostaw c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 2. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w V części SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 3. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt. 1 albo po wezwaniu nie uzupełnił brakujących lub zawierających błędy dokumentów, zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych dokumentów: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz dotyczące art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Wykaz wykonanych dostaw zbliżonych charakterem i wartością do przedmiotu zamówienia - przygotowany zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw; 7. Aktualna koncesja na obrót paliwami ciekłymi; 8. Świadectwo Jakości wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają Polskiej Normie - Olej Opałowy PN-C-96024-2001. 9. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wymienione w części VI pkt 2, 3, 4, 5, 6 i 7 składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w szczególności w zakresie realizowanego zamówienia lub każdy Wykonawca składa dokument osobno. Ponadto w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii. Jeżeli oferta Wykonawców, którzy złożyli ją wspólnie zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy, Wykonawcy muszą przedstawić umowę regulującą ich odpowiedzialność i współpracę. 10. Pozostałe dokumenty, które wykonawca jest zobowiązany dołączyć: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodny z załącznikiem nr 1. b) Aktualny na dzień 15 października 2009r. cennik oleju opałowego producenta którego olej opałowy wykonawca oferuje. Cennik musi być ogólnodostępny i skierowany do nieoznaczonej liczby odbiorców. Zamawiający dopuszcza przedstawienie cennika w formie wydruku ze strony internetowej producenta wraz z wskazaniem daty wydruku oraz adresu strony internetowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.wysokiemazowieckie.pbip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SPZOZ/olej opałowy/07/16/PN
Dodano: 2016-07-27 - Dostawy oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowej Zespołu Szkół Nr 4 im. Ziemi Podlaskiej w Bielsku Podlaskim
Dodano: 2016-07-27 - Dostawę oleju opałowego do komunalnych kotłowni olejowych na terenie Gminy Czyżew w sezonie grzewczym 2016/2017
Dodano: 2016-07-26 - dostawy oleju opałowego dla Gminy Grajewo w okresie od 01.09.2016 r. do 31.12.2017 r.
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa oleju opałowego w ilości około 172.000 litrów w sezonie grzewczym 2016/2017 i 2017/2018 dla potrzeb gminy Śniadowo
Dodano: 2016-06-14 - Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 45 000 litrów do kotłowni Zespołu Szkół w Boćkach przy ul. Dubieńskiej 4, 17-111 Boćki
Dodano: 2016-05-23 - Zakup wraz z dostawą oleju opałowego lekkiego
Dodano: 2016-05-19 - DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO JEDNOSTEK KWP W BIAŁYMSTOKU
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa oleju opałowego w ilości około 10 000 litrów dla potrzeb Zakładu Komunalnego w Krynkach - dom nauczyciela
Dodano: 2016-03-22 - Dostawa oleju opałowego lekkiego
Dodano: 2016-03-15