Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 30-019 Kraków, Mazowiecka
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 2997425, 12 6237480, , fax. 126 325 215
- Data zamieszczenia: 2020-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Mazowiecka 21
30-019 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 2997425, 12 6237480, , fax. 126 325 215
REGON: 35711718000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://uppk.nowybip.pl/wykaz-zamowien
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów biurowych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, wolnych od wad materiałów biurowych szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Okres przydatności do użycia zamawianych materiałów biurowych wyniesie minimum 12 miesięcy licząc od daty dostawy. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia w maksymalnie 3 dostawach cząstkowych przygotowanych na podstawie zestawienia asortymentowo – ilościowego przesłanego przez Zamawiającego fax’em lub e’mailem bądź pisemnie. Zestawienie wskazywać będzie także miejsce/miejsca dostawy, o których mowa w punkcie 4. 3. Termin wykonania dostawy cząstkowej nie przekroczy 7 dni licząc od dnia otrzymania przez Wykonawcę zestawienia asortymentowo – ilościowego. 4. Zamówione materiały biurowe Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do lokalizacji Zamawiającego: a) Siedziba główna UPPK, ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków; b) Filia UPPK w Skawinie, ul. Ogrody 17; c) Filia UPPK w Słomnikach, ul. Kościuszki 64; d) Filia UPPK w Krzeszowicach, ul. Kolejowa 1; e) Archiwum Zakładowe w Skawinie, ul. Kopernika 13. 5. Wykonawca zrealizuje dostawę cząstkową, gdy dowiezie zamówiony asortyment do wskazanych/wskazanej lokalizacji oraz wniesie go do wyznaczonych przez pracowników Zamawiającego pomieszczeń. 6. Dostawy cząstkowe realizowane będą w godz. 8.30 - 13.00 w dni powszednie od poniedziałku do piątku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie sformułował wymagań szczegółowych w powyższym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę lub inny dokument, z którego wynikać będzie jej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych, o ile umocowanie to nie wynika z dokumentów rejestrowych, o których mowa w art. 17 ustawy z dnia 30 marca 2018 roku Prawo przedsiębiorców (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1292 ze zm.). 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej, na której udostępniona jest SIWZ, informacji określonej w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia udostępniony zostanie Wykonawcom do pobrania od momentu zamieszczenia powyższej informacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, art. Biurowych oraz opasek kodów kreskowych
Dodano: 2024-03-19 - Dostawa urządzeń drukujących i akcesoriów komputerowych do Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon.
Dodano: 2023-10-15 - dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2023-09-13 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych
Dodano: 2023-08-21 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2023-06-29 - Dostawa materiałów biurowych, tonerów
Dodano: 2023-06-22 - Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2023-03-30 - Dostawa artykułów biurowych, tonerów, płytek CD i DVD, oraz opasek kodów kreskowych
Dodano: 2023-03-06 - dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2023-02-06 - Realizacja dostaw sukcesywnych materiałów biurowych i papierniczych
Dodano: 2023-01-16