Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na: Część 1 Zorganizowanie zajęć rehabilitacyjno - relaksacyjnych na pływalni (zakup karnetów) dla 150 niepełnosprawnych Uczestników Projektu Część 2 Zorganizowanie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla 84 niepełnosprawnych Uczestników Projektu w związku z realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich projektem systemowym pn. _My samodzielni_, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Powiat Konecki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-200 Końskie, ul. Staszica 2
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 372 41 34 , fax. 0-41 372 83 20
  • Data zamieszczenia: 2011-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Konecki
    ul. Staszica 2 2
    26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 372 41 34, fax. 0-41 372 83 20
    REGON: 29100938900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na: Część 1 Zorganizowanie zajęć rehabilitacyjno - relaksacyjnych na pływalni (zakup karnetów) dla 150 niepełnosprawnych Uczestników Projektu Część 2 Zorganizowanie indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla 84 niepełnosprawnych Uczestników Projektu w związku z realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich projektem systemowym pn. _My samodzielni_, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: - Część 1 -zorganizowaniu zajęć rehabilitacyjno - relaksacyjnych na pływalni (zakup karnetów) dla 150 niepełnosprawnych Uczestników Projektu, w tym: - 6 karnetów - dla 6 niepełnosprawnych wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych w wieku 15-18 oraz usamodzielnianych wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych w wieku 18-25 lat. Każdy z 6 karnetów ma uprawniać do skorzystania z co najmniej 38 godzin basenu, - 144 karnety - dla 144 pozostałych osób niepełnosprawnych. Każdy ze 144 karnetów ma uprawniać do skorzystania z co najmniej 55 godzin basenu. - Część 2 -zorganizowaniu indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla 84 niepełnosprawnych Uczestników Projektu, w wymiarze 7 godzin dla jednej osoby. Zajęcia te winny obejmować zajęcia rehabilitacyjne dostosowane do indywidualnych potrzeb osób niepełnosprawnych. Z powodu różnorodnych schorzeń występujących w tej grupie uczestników (schorzenia narządu ruchu, wzroku, słuchu, upośledzenie umysłowe, choroby psychiczne itp.), ważne jest zapewnienie każdemu uczestnikowi pakietu zajęć zgodnych z zaleceniami lekarskimi. 2. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: - Część 1 - 7 dni od dnia podpisania umowy. - Część 2 - do 30.11.2011 r. 3. Miejsce realizacji zadania: Część 1 - teren powiatu koneckiego. W przypadku wyboru pływalni poza miastem Końskie - Wykonawca zapewni dowóz Uczestników Projektu z miejscowości Końskie do miejscowości, w której znajdować się będzie pływalnia oraz odwóz do Końskich, po uprzednim ustaleniu terminów wyjazdów z Uczestnikami Projektu, Część 2 - teren miasta Końskie. 4. Wymogi Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: A. Część 1: a) Wykonawca dokona zakupu 150 karnetów na pływalnię - w ilości zgodnej z zapisem pkt. 1 Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia. b) Wykonawca poniesie koszt kaucji za zakupione karnety. c) Wykonawca opłaci ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika zajęć na kwotę 10.000 zł. na jedną osobę. d) Wykonawca zapewni realizację usługi w obiekcie dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich. e) Wykonawca przekaże zakupione karnety Zamawiającemu, który następnie rozdysponuje je Uczestnikom Projektu, na podstawie imiennych list. B. Część 2: a) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kadrę z odpowiednimi kwalifikacjami do prowadzenia zajęć rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych. b) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić badania lekarskie uczestników, celem wydania zaleceń odnośnie rodzaju zalecanych zabiegów rehabilitacyjnych. c) Wykonawca zapewni dostęp do podstawowych zabiegów rehabilitacyjnych, tj.: - hydroterapia (hydromasaż, kąpiel perełkowa, wirówka kończyn dolnych i górnych), - masaże, - elektroterapia (jonoforeza itp.), - kinezyterapia (gimnastyka, siłownia, rowerek, rotor itp.), d) Wykonawca opłaci ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika zajęć na kwotę 10.000 zł. na jedną osobę. e) Wykonawca zapewni realizację usługi w obiekcie dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich. f) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dziennik zajęć oraz listę obecności uczestników zajęć. Dokumenty te powinny być opatrzone logo Unii Europejskiej i Kapitału Ludzkiego, Instytucji Pośredniczącej i PCPR (zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego). f) Wykonawca zobowiązany jest sporządzić dokumentację fotograficzną z przebiegu zajęć i przekazać ją Zamawiającemu po realizacji zadania. g) Wykonawca zobowiązany jest oznaczyć miejsca, w których prowadzone będą zajęcia, poprzez umieszczenie informacji dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (przekazanych przez Zamawiającego). h) Wykonawca zobowiązany jest do bezpośredniego kontaktu z uczestnikami zajęć (w oparciu o dane kontaktowe uzyskane od Zamawiającego), w celu ustalenia z nimi terminów oraz godzin zajęć. i) Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić wśród uczestników zajęć ankiety ewaluacyjne, zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853125004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/web/quest/pcpr
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach