Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: usługę ochrony osób, obiektów i mienia oraz konwój wartości pieniężnych w Urzędzie Skarbowym w Wejherowie przy ul. Sobieskiego 346

Urząd Skarbowy w Wejherowie ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, ul. Sobieskiego 346
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 736 3837 , fax. 58 736 3897
  • Data zamieszczenia: 2010-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Wejherowie
    ul. Sobieskiego 346 346
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 58 736 3837, fax. 58 736 3897
    REGON: 19051585700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: usługę ochrony osób, obiektów i mienia oraz konwój wartości pieniężnych w Urzędzie Skarbowym w Wejherowie przy ul. Sobieskiego 346
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia. A. Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi w zakresie stałej ochrony osób, obiektów i mienia, Urzędu Skarbowego w Wejherowie ul. Sobieskiego 346 (Siedziby Głównej): Ochrona fizyczna wykonywana będzie : 1) Całodobowo przez wszystkie dni tygodnia - przez jednego pracownika ochrony, 2) Dodatkowo przez jednego pracownika ochrony: - poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki - 7 godzin (w godzinach od 8.00 do 15.00). - środy - 10 godzin (w godz. od 8.00 do 18.00), Kod CPV: 74613000-9 - Usługi dozoru B. Podłączenie i utrzymanie stałego połączenia sygnalizacji systemu włamania (SSW) Urzędu Skarbowego w Wejherowie ul. Sobieskiego 346 (Siedziby Głównej) oraz wynajmowanych pomieszczeń na potrzeby Urzędu przy ul. Puckiej 11 (Siedziba Podległa) z centrum monitorowania Wykonawcy oraz, w przypadku wystąpienia zagrożenia, interwencje grupy natychmiastowego reagowania. C. Konwojowanie i transport wartości pieniężnych jeden raz dziennie, w dni urzędowania na trasie między Siedziba Główną, a placówką bankową na terenie Wejherowa będzie wykonywana w godzinach urzędowania, po zamknięciu kasy (poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek - 8:00-15.00, środa 8.00-18:00, godziny mogą ulec zmianie). Zamawiający zastrzega, że w wyjątkowych przypadkach sobota lub inny dzień wolny może zostać wyznaczony na dzień urzędowania, w takim przypadku Wykonawca zostanie o tym poinformowany z co najmniej 5 dniowym wyprzedzeniem. Kody CPV: 74611000-5 - Usługi monitorowania alarmu Transport Wartości pieniężnych będzie wykonywany przy użyciu pojazdów specjalnych lub przystosowanych do przewozu wartości pieniężnych. Pojazdy muszą spełniać warunki techniczne określone w załączniku 3 do rozporządzenia MSWiA z dnia 14.10.1998r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych, transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. z 1998r. nr 129 poz. 858 z poźn. zm.). Ochronę wartości pieniężnych transportowanych pojazdami mechanicznymi wykonywać będą konwojenci wyposażeni w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U z 2005 nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) oraz w/w rozporządzenia. Na mocy art. 36, pkt 7 ustawy z dnia 07.05.2010 r. o uchyleniu lub zmianie niektórych upoważnień do wydawania aktów wykonawczych w miejsce uchylonych przepisów będą obowiązywały nowe przepisy. Uchylone przepisy obowiązują nie dłużej niż 12 miesięcy od dnia wejścia w życie ustawy. Kod CPV: 79710000-4 usługi ochroniarskie Zamawiający informuje, że nie dopuszcza wykonywania usługi ochrony przez pracowników nielicencjonowanych. Wykonawca którego ofertę Zamawiający uzna za najkorzystniejszą dostarczy Zamawiającemu kserokopie zaświadczeń z Krajowego Rejestru Karnego pracowników realizujących przedmiot zamówienia. Usługi ochrony mają być prowadzone zgodnie z wymaganiami zawartymi w Instrukcji pełnienia służby przez pracowników ochrony osób i mienia. Do czynności wchodzących w skład ochrony osób, obiektów i mienia należy w szczególności: 1) strzeżenie przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem mienia Urzędu 2) ustalanie uprawnień do przebywania w ochranianych budynkach oraz legitymowanie osób, w celu ustalenia ich tożsamości, 3) wezwanie osób do opuszczenia ochranianych budynków w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na ich terenie albo stwierdzenia zakłócania porządku, 4) ujęcie osób stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub nietykalności osobistej, a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji, 5) stosowanie środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740 z późniejszymi zmianami), w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie lub odparcia ataku na pracownika ochrony, 6) kontrola zamknięcia i zaplombowania pomieszczeń w chronionych budynkach po godzinach pracy, 7) kontrola kluczy wydawanych pracownikom Urzędu, 8) niezwłoczne powiadamianie Policji w przypadku ujawnienia jakiejkolwiek sytuacji podejrzanej zaistniałej na terenie chronionych obiektów, 9) wykonanie zadań punktu ostrzegania i alarmowania pracowników Urzędu (w razie zaistnienia zagrożeń zakładu), 10) zapewnienie bezpieczeństwa pracowników Urzędu i petentów, 11) wspomaganie akcji ewakuacyjnej na wypadek zagrożenia; 12) obserwacje osób wchodzących do Urzędu, 13) obsługę urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu sygnalizacji ppoż. 14) okresowe patrolowanie wnętrza obiektu; 15) podejmowanie niezbędnych interwencji w celu przywrócenia porządku publicznego, przeciwdziałanie zamachom przestępczym; 16) sprawdzenie stanu zabezpieczeń przeciwpożarowych; 17) sprawdzenie drożności dróg ewakuacyjnych; 18) współdziałanie ze służbami porządkowymi (ratowniczymi); 19) meldowanie o wszystkich nieprawidłowościach mających wpływ na obniżenie bezpieczeństwa obiektu Kierownikowi Referatu Organizacji i Logistyki lub Pełnomocnikowi ochrony, 20) sprawdzenie zamknięcia drzwi głównych. 21) sprawdzenie korytarzy i pomieszczeń ogólnodostępnych pod kątem: a. nie pozostania w obiekcie osób nieuprawnionych; b. nie pozostawienia przedmiotów budzących podejrzenia wybuchu, pożaru itp.; c. czy nie występują objawy awarii wodociągowej lub grzewczej; 22) prowadzenie służby zgodnie z obowiązującymi przepisami dokumentacji ochronnej, 23) Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do znajomości i korzystania z dokumentacji ochronnej. Monitoring elektroniczny z grupami natychmiastowego reagowania polega na: 1) podłączeniu zdublowanym (na koszt Wykonawcy) centralek SSW Zamawiającego w budynku Siedziby Głównej oraz stref w budynku Siedziby Podległej - w chwili obecnej w budynku wynajmowanym w Wejherowie przy ul. Puckiej 11 do stacji monitorowania Wykonawcy przy pomocy łącza sztywnego (na istniejących łączach telefonicznych) lub specjalnego nadajnika GSM lub nadajnika radiowego, 2) automatycznym przekazywaniu do stacji monitorowania Wykonawcy następujących zdarzeń rejestrowanych przez SSW Zamawiającego: a. alarmów włamaniowych i napadowych, b. prób sabotażu systemu alarmowego, c. transmisji testowych (co 24 godziny). 3) analizie otrzymanych sygnałów, 4) w przypadku stwierdzenia alarmu lub awarii, niezwłocznym wysłaniu grupy natychmiastowego reagowania do chronionego obiektu w celu wzmocnienia ochrony do czasu usunięcia przyczyny alarmu lub awarii. Czas dotarcia do obiektu Siedziby Głównej lub pomieszczeń wynajmowanych obecnie w Siedzibie Podległej nie może przekraczać 10 minut. Kod CPV: 74613000-9 - Usługi dozoru Kody CPV: 74611000-5 - Usługi monitorowania alarmu Kod CPV: 79710000-4 usługi ochroniarskie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 746130009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.gdansk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach