Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w sprawie świadczenia usług w zakresie kompleksowego sprzątania budynku Naczelnego Sądu Administracyjnego przy ul. Gabriela Piotra Boduena 3/5 w Warszawie wraz z przyległym do niego terenem, oraz budynku przy ul. Jasnej 1

Naczelny Sąd Administracyjny ogłasza przetarg

  • Adres: 00-011 Warszawa, ul. Gabriela Piotra Boduena 3/5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 551 60 00 , fax. 022 827 54 76
  • Data zamieszczenia: 2012-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Naczelny Sąd Administracyjny
    ul. Gabriela Piotra Boduena 3/5 3/5
    00-011 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 551 60 00, fax. 022 827 54 76
    REGON: 00084931000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nsa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w sprawie świadczenia usług w zakresie kompleksowego sprzątania budynku Naczelnego Sądu Administracyjnego przy ul. Gabriela Piotra Boduena 3/5 w Warszawie wraz z przyległym do niego terenem, oraz budynku przy ul. Jasnej 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania budynku Naczelnego Sądu Administracyjnego, położonym przy ul. Gabriela Piotra Boduena 3/5 w Warszawie wraz z przyległym do niego terenem oraz pięter 1 i 3 w budynku położonym przy ul. Jasnej 1 w Warszawie. Do wykonania usług Wykonawca użyje własnego sprzętu, własnych wysokiej jakości środków czystościowych i konserwujących oraz będzie dostarczał we własnym zakresie środki czystościowe w odpowiednich ilościach przez cały okres realizacji zamówienia. Wykonawca będzie wykonywał czynności sprzątania, czyszczenia i mycia okładzin ściennych i podłogowych, powierzchni szklanych i kamiennych oraz sprzętu i wyposażenia biurowego objętych gwarancją producenta/wykonawcy zgodnie z instrukcjami konserwacji w sposób, który nie spowoduje utraty gwarancji. Sprzątanie powierzchni biurowej odbywać się będzie w godz. 16.30-21.00 oraz części pomieszczeń (ok. 15 pokoi o powierzchni ok. 300 m2) w godz. 12.00 - 15.45 we wszystkie dni pracy Sądu. Ponadto Wykonawca zapewni trzyosobową stałą obsługę serwisu dziennego w budynku w godz. 6.30-16.30 oraz dwuosobową obsługę do prac ciężkich i prac na zewnątrz budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz środków czystościowych oraz instrukcje konserwacji zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Informacje o budynku położonym przy ul. Gabriela Piotra Boduena 3/5: 1) usługi świadczone będą w budynku składającym się z 12 kondygnacji o powierzchni ogólnej około 13 000 m?; 2) w obiekcie zainstalowane są następujące systemy: alarmowania p. poż. oraz systemy kontroli dostępu. 3. Usługi świadczone będą w budynku przy ul. Jasnej 1, piętro 1 i 3. Powierzchnia około 539 m?; 4. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niepełnej realizacji przedmiotu zamówienia, zmiany zakresu wykonania usługi lub zmiany okresu świadczenia usługi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nsa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach