Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w sprawie rezerwacji, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych dla sędziów i pracowników Naczelnego Sądu Administracyjnego na trasy krajowe i międzynarodowe

Naczelny Sąd Administracyjny ogłasza przetarg

  • Adres: 00-011 Warszawa, ul. Gabriela Piotra Boduena 3/5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 551 60 00 , fax. 022 827 54 76
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Naczelny Sąd Administracyjny
    ul. Gabriela Piotra Boduena 3/5 3/5
    00-011 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 551 60 00, fax. 022 827 54 76
    REGON: 00084931000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nsa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w sprawie rezerwacji, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych dla sędziów i pracowników Naczelnego Sądu Administracyjnego na trasy krajowe i międzynarodowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rezerwacja i sprzedaż biletów lotniczych na trasy krajowe i międzynarodowe dla sędziów i pracowników Naczelnego Sądu Administracyjnego oraz dostarczanie biletów do siedziby Zamawiającego. 2. Przeloty powinny być realizowane przez przewoźników zrzeszonych w IATA, a na życzenie Zamawiającego również przez innych przewoźników lotniczych - niezrzeszonych w IATA. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do wyszukiwania - z zachowaniem najwyższej staranności - najkorzystniejszych połączeń, dokonywania rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych określonych w pkt 1. 4. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do: - stosowania wobec Naczelnego Sądu Administracyjnego, wynegocjowanych przez Wykonawcę lub Zamawiającego, specjalnych stawek i taryf trasowych oraz innych przywilejów (upgrade do wyższej klasy, pula biletów bezpłatnych, premie, bonusy i rabaty; Wykonawca przedstawi możliwość włączenia sprzedaży biletów do systemu (Frequent Flyer) wszędzie tam, gdzie jest on stosowany), - okonywania zmian trasy, dat i nazwiska osoby podróżującej, przydzielania konkretnego miejsca w samolocie zgodnie z przepisami taryfowymi IATA oraz do wystawiania biletów w przeddzień wylotu, chyba że Zamawiający określi inny dzień wystawienia biletu lub przepisy IATA stanowią inaczej (w przypadku żądania Zamawiającego zakupu biletów u przewoźnika lotniczego niezrzeszonego w IATA, obowiązują uregulowania wewnętrzne stosowane przez tego przewoźnika). 5. Podstawą do sprzedaży biletów lotniczych będzie złożenie zamówienia przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Zamówienie może być złożone w formie telefonicznej, pisemnie, faksem lub za pomocą e-maila. 6. Cena biletu powinna być ceną z dnia dokonania rezerwacji przez Zamawiającego, z zastosowaniem minimalnych cen dostępnych w danym terminie oraz wymaganego standardu podróży. 7. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego możliwości zakupu biletu tańszego o co najmniej 10 procent od biletu proponowanego przez Wykonawcę, Zamawiający może żądać wystawienia tańszego biletu. 8. Zamawiający zobowiązany będzie do zapłaty, na podstawie przedłożonej faktury, ceny każdorazowo sprzedanych Zamawiającemu biletów lotniczych. 9. W przypadku zwrotu biletu z powodu odwołania wyjazdu Wykonawca zwraca Zamawiającemu część kosztów poniesionych przez Zamawiającego, zgodnie z warunkami zastosowanej taryfy. 10. Należności płatne będą przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę w terminie 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. 11. Za datę zapłaty uznaje się datę złożenia polecenia przelewu w banku prowadzącym rachunek Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 604000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. oraz 5) są członkami IATA lub posiadają ważną akredytację IATA; 6) w ciągu ostatnich 3 lat zawarli co najmniej 2 umowy na okres minimum 1 roku, i w ramach każdej z nich sprzedali nie mniej niż 50 biletów lotniczych rocznie na trasach międzynarodowych i nie mniej niż 30 biletów lotniczych rocznie na trasach krajowych (spełnieniem tego warunku jest również realizowanie umowy trwającej co najmniej od 1 roku /będącej w trakcie realizacji/); w tym sprzedali w roku 2009 co najmniej 50 biletów na trasach międzynarodowych i co najmniej 30 biletów na trasach krajowych; 7) posiadają serwis 24h z dostępem do systemu rezerwacyjnego; 8) posiadają co najmniej 1 punkt sprzedaży na terenie Warszawy. 2. Ocena spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia, o których mowa w części IX SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (formularza ofertowego) Wykonawca dołączy: 1) na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z art. 44 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ). b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) na potwierdzenie spełniania przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego: a) certyfikat przynależności IATA (w przypadku linii lotniczych będących członkami IATA) lub ważną akredytację IATA - sporządzone w języku polskim (dokumenty złożone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski); b) oświadczenie o zawartych w ostatnich 3 latach umowach, na potwierdzenie warunku, o którym mowa w ust. 1 pkt 6 części VIII SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ); c) oświadczenie o sprzedaży w roku 2009 co najmniej 50 biletów na trasach międzynarodowych i co najmniej 30 biletów na trasach krajowych - na potwierdzenie warunku, o którym mowa w ust. 1 pkt 6 części VIII SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ); d) oświadczenie o posiadaniu 24h serwisu z dostępem do systemu rezerwacyjnego (wraz z podaniem nr telefonu) oraz o posiadaniu co najmniej 1 punktu sprzedaży na terenie Warszawy (wraz z podaniem adresu) - na potwierdzenie warunków, o których mowa w ust. 1 pkt 7 i pkt 8 części VIII SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Jednocześnie Zamawiający informuje, że w przypadku realizacji zamówienia przez podmioty występujące wspólnie do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokumenty wymienione: - w ust. 1 pkt 1 oraz w ust. 1 pkt 2 lit. a - winny być przedłożone przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; - w ust. 1 pkt 2 lit. b-d - muszą przedłożyć 1 lub kilku Wykonawców występujących wspólnie, warunek będzie oceniany łącznie. 3. W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców do oferty należy dołączyć wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 3 do SIWZ). Wykonawca odpowiada za podwykonawców jak za działania własne. 4. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 5. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nsa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach