Przetargi.pl
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na opracowanie projektu graficznego i wykonanie folderów oraz albumów dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP.271.27.2012

Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 30-019 Kraków, ul. Mazowiecka 21
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2997425, 12 6237480 , fax. 12 6325215
  • Data zamieszczenia: 2012-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
    ul. Mazowiecka 21 21
    30-019 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 2997425, 12 6237480, fax. 12 6325215
    REGON: 35711718000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uppk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na opracowanie projektu graficznego i wykonanie folderów oraz albumów dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP.271.27.2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego folderów oraz albumów szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Wykonanie folderów i albumów stanowiących przedmiot zamówienia polegać będzie na: a) opracowaniu projektu graficznego poszczególnych folderów i albumów wyszczególnionych w załączniku nr 1; b) wytworzeniu folderów i albumów w oparciu o projekt graficzny, o którym mowa powyżej w ilościach określonych w załączniku nr 1; c) dostarczeniu folderów i albumów do lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego, tj. Filii w Skawinie, ul. Ogrody 17, Filii w Krzeszowicach, ul. Kościuszki 3, Filii w Słomnikach, ul. Kościuszki 64 oraz siedziby Zamawiającego w Krakowie - ul. Mazowiecka 21. 3. Poprzez wykonanie projektu należy rozumieć opracowanie graficzne folderu/albumu. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu projektów graficznych każdego z folderów i albumów. 5. Propozycje projektów graficznych przedstawione zostaną Zamawiającemu w wersji elektronicznej. 6. Zamawiający będzie miał prawo do zgłoszenia Wykonawcy zmian i poprawek do zaproponowanych projektów, które to zmiany Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić i nanieść do projektów. 7. Zamawiający zobowiązuje się do wskazania Wykonawcy ewentualnych zmian do projektów graficznych w terminie do 2 dni od daty przekazania Zamawiającemu projektów graficznych w celu uzyskania akceptacji. 8. Po naniesieniu zmian wskazanych przez Zamawiającego, Wykonawca wystąpi do Zamawiającego o ostateczną akceptację projektów graficznych folderów i albumów stanowiących przedmiot zamówienia. 9. Pisemna akceptacja dla projektów przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego stanowić będzie podstawę do rozpoczęcia dalszego etapu prac związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający, w terminie do 22 października 2012 przekaże Wykonawcy w formie elektronicznej opracowanie merytoryczne (tj. tekst do zamieszczenia w poszczególnych folderach i albumach) a także posiadane przez siebie zdjęcia, które następnie wykorzystane zostaną w opracowywaniu projektów graficznych niezbędnych do wykonania Zamówienia. 11. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany z chwilą: a) dostarczenia wskazanych ilości albumów i folderów do następujących lokalizacji: Filia UPPK w Skawinie - ul. Ogrody 17, Filia UPPK w Krzeszowicach - ul. Kościuszki 3, Filia UPPK w Słomnikach - ul. Kościuszki 64 oraz siedziby głównej Zamawiającego w Krakowie - ul. Mazowiecka 21 oraz b) wniesienia do wskazanego przez pracownika Zamawiającego pomieszczenia znajdującego się w obrębie każdej z lokalizacji, o których mowa w ppkt.a). 12. Przed planowanym terminem dostawy Zamawiający wskaże Wykonawcy jakie ilości poszczególnych albumów i folderów winny zostać dostarczone do konkretnych lokalizacji Zamawiającego. Informacja ta zostanie Wykonawcy przesłana elektronicznie lub faxem. 13. Dostarczane foldery/albumy zapakowanie zostaną w karton, na którym znajdować się będzie informacja dotycząca przedmiotu i ilości sztuk w kartonie. Opakowanie powinno zabezpieczyć wyrób przed obniżeniem jego jakości w czasie transportu. 14. Opracowanie projektu graficznego dla wydawnictw: Album Rozwoju Zasobów Ludzkich. Organizacja staży, Album Rozwoju Zasobów Ludzkich. Organizacja szkoleń, Folder Jak napisać CV i list motywacyjny oraz Folder Jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej Wykonawca zrealizuje w zgodzie z wymogami określonymi w Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie internetowej: http://www.efs.gov.pl/Documents/wytyczne_04_02.pdf oraz z wykorzystaniem logo Projektu 7 życzeń opracowanego przez Zamawiającego i udostępnionego Wykonawcy w wersji elektronicznej w pliku EPS. 15. Album Przedsiębiorczość, poza treściami merytorycznymi, o których mowa w punkcie 10, zawierał będzie kilka stron prezentujących wizytówki pracodawców współpracujących z Zamawiającym. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wizytówki papierowe, które zobowiązany będzie zeskanować i zamieścić w albumie. 16. Wykonawca oświadcza, że do projektu graficznego, który opracuje w ramach realizacji przedmiotu zamówienia przysługiwać mu będzie wyłączne i nieograniczone prawo autorskie (osobiste i majątkowe) oraz, że projekt graficzny stanowiący przedmiot zamówienia nie będzie obciążony żadnymi roszczeniami i innymi prawami osób trzecich. 17. Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia na Zamawiającego całości praw majątkowych do projektu graficznego z dniem otrzymania pisemnej akceptacji projektu graficznego od Zamawiającego. 18. Przeniesienie autorskich praw majątkowych do projektu graficznego obejmuje następujące pola eksploatacji: a) utrwalenia b) zwielokrotniania określoną techniką, c) wprowadzania do obrotu, d) wprowadzania do pamięci komputera, e) publicznego wykonania albo publicznego odtworzenia, f) wystawienia, g) wyświetlania, h) najmu, i) dzierżawy, j) udzielania licencji na wykorzystanie, k) nadania za pomocą wizji lub fonii przewodowej albo bezprzewodowej przez stację naziemną, l) nadanie za pośrednictwem satelity, m) równoczesnego i integralnego nadania utworu nadawanego przez inną organizację radiową lub telewizyjną. 19. Wykonawca wytworzy i dostarczy do siedziby Zamawiającego foldery i albumy wskazane w załączniku nr 1 w transzach zrealizowanych w następujących terminach: a) do dnia 30 listopada 2012 r. : Folder Vademecum bezrobotnego Folder Gdy planujesz wyjazd z kraju w celach zarobkowych Folder: Pośrednictwo pracy w wymiarze międzynarodowym wersję elektroniczną powyższych folderów zapisaną na nośniku CD w formacie PDF b) do dnia 03 grudnia 2012 r. : Folder Jak napisać CV i list motywacyjny Folder Jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej Album Rozwoju Zasobów Ludzkich Organizacja staży Album Rozwoju Zasobów Ludzkich Organizacja szkoleń Album Usług Rynku Pracy Pośrednictwo pracy Album Usług Rynku Pracy Poradnictwo zawodowe Album Pomoc Publiczna Album Przedsiębiorczość wersję elektroniczną powyższych folderów i albumów zapisaną na nośniku CD w formacie PDF. 20. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczone foldery bądź albumy zawierają wady o charakterze jakościowym, niezgodne z zobowiązaniem Wykonawcy wynikającym z zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający wezwie Wykonawcę na piśmie do usunięcia ww. wad w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia doręczenia wezwania Wykonawcy. 21. Wypłata wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi po dostarczeniu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 22. Wypłata wynagrodzenia z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia dokonywana będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze VAT/rachunku w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury VAT/rachunku przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798225007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uppk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach