Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie 14 dniowego wyjazdu integracyjnego ze szkoleniami

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, al. Juliusza Słowackiego 1C
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0 62 735 51 52 , fax. 0 62 735 02 05
  • Data zamieszczenia: 2014-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    al. Juliusza Słowackiego 1C 1C
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 0 62 735 51 52, fax. 0 62 735 02 05
    REGON: 25086417800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiat-ostrowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie 14 dniowego wyjazdu integracyjnego ze szkoleniami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymagania Zamawiającego 1) Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi 14 dniowy wyjazd integracyjny z kursem podstawowym obsługi komputera - 30 godzin (GRUPA A) dla 18 osób niepełnosprawnych uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA, wraz z osobami towarzyszącymi, w liczbie 18 osób nad morzem, w tym pobyt, wyżywienie, transport, w terminie zawierającym się między 15 sierpnia 2014 roku, a 31 sierpnia 2014 roku 2) Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi 14 dniowy wyjazd integracyjny z warsztatami z psychoedukacji z zakresu uzależnień - 20 godzin (GRUPA B) dla 67 osób w tym 50 osób niepełnosprawnych uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA, wraz z opiekunami, w liczbie 4 osób nad morzem, w tym pobyt, wyżywienie, transport, w terminie zawierającym się między 15 sierpnia 2014 roku a 31 sierpnia 2014 roku. 2a) Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi 14 dniowy wypoczynek letni dla 20 dzieci z otoczenia uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA, nad morzem, w tym pobyt, wyżywienie, transport, w terminie zawierającym się między 15 sierpnia 2014 roku, a 31 sierpnia 2014 roku. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość zakwaterowania uczestniczek i uczestników projektu w dwóch ośrodkach nad morzem osobno dla GRUPY A i dla Grupy B 4) W zakresie organizacji i przeprowadzenia 14 dniowego wyjazdu dla uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA Wykonawca: a) w cenie wyjazdu 14 dniowego zapewni zakwaterowanie w pokojach dwuosobowych dla GRUPY A oraz w 34 pokojach 2 osobowych, 5 pokojach 3 osobowych i 2 pokojach 4 osobowych dla GRUPY B, z pełnym węzłem sanitarnym, tj. umywalka, prysznic, wc w każdym pokoju (z całodobowym dostępem do ciepłej wody). Każdy pokój wyposażony w jednoosobowe łóżka z pościelą (wykluczone łóżka piętrowe), szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, TV oraz czajnik bezprzewodowy, sztućce, szklanki, talerzyki. b) zapewni całodzienne wyżywienie dla wszystkich uczestników wyjazdu (3 posiłki dziennie - śniadanie, obiad, kolacja), z zachowaniem diet wynikających z posiadanych schorzeń (w tym diety cukrzycowej), rekompensatę za śniadanie w dniu rozpoczęcia turnusu dla każdego uczestnika oraz za kolację w dniu zakończenia turnusu dla każdego uczestnika w formie suchego prowiantu na czas podróży, c) zapewni całodobową opiekę podczas pobytu, zajęcia integracyjne (minimum 2 imprezy integracyjne przy muzyce np. wieczorek przy muzyce, ognisko z pieczeniem kiełbasek), kulturalno - oświatowe (np. spacery z przewodnikiem po miejscowości) oraz sportowo - rekreacyjne (minimum 1 raz dziennie np. wspólne zajęcia ruchowe na plaży, nordic walking, gimnastyka, gry np. tenis stołowy, bilard) d) zapewni kadrę gwarantującą prawidłową organizację i przeprowadzenie wyjazdu, w tym wyznaczy opiekuna grupy e) zapewni opłacenie opłaty uzdrowiskowej/klimatycznej za wszystkich uczestników wyjazdu i ich opiekunów, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka, f) przygotuje program wyjazdu, z wyszczególnieniem proponowanych form zajęć integracyjnych, kulturalno - oświatowych oraz sportowo - rekreacyjnych w zależności od indywidualnych możliwości i stopnia zainteresowania, g) zapewni sprawne i bezpieczne zgodne z przepisami transportu drogowego, przeprowadzenie przewozu osób w tym osób niepełnosprawnych na trasie Ostrów Wielkopolski - ośrodek, w którym odbędzie się 14 dniowy pobyt integracyjny i z powrotem, h) oznaczy miejsce realizacji wyjazdu informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów, według wzoru dostarczonego przez Zamawiającego, i) wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny wyjazdu przez uczestników. 5) W zakresie organizacji i przeprowadzenia kursu podstawowego obsługi komputera dla 18 uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA - 30 godzin x 2 grupy po 9 osób - GRUPA A, Wykonawca: a) zobowiązuje się przeprowadzić kurs podstawowy obsługi komputera w terminie wyjazdu integracyjnego zawierającego się między 15 sierpnia 2014 roku a 31 sierpnia 2014 roku (za wyjątkiem sobót i niedziel), w godzinach od 9.00 - 15.00. b) powinien posiadać aktualny wpis Wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy - zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - (Dz. U. 2008 r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm.), niniejszy warunek Zamawiający uzna za spełniony na podstawie oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy. c) zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, d) zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników ww. kursu, e) zobowiązuje się wydać uczestnikom ww. kursu dokument, potwierdzający udział ww. kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym, f) oznakuje stosownymi logotypami dokumentację przeprowadzenia ww. kursu, g) zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny ww. kursu przez uczestników, h) zapewni do przeprowadzenia ww. kursu pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym, i) oznaczy miejsce realizacji ww. kursu informacje o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów, j) przygotuje program kursu podstawowego obsługi komputera, z uwzględnieniem m. in. zagadnień: - uruchomienie komputera i kończenie pracy na nim, posługiwanie się myszką, - pulpit w Windows, co można na nim znaleźć i do czego służy, - uruchamianie i praca z podstawowymi programami, - przykładowy prosty program do tworzenia rysunków, - przetwarzanie tekstu, - internet; obsługa stron internetowych, wyszukiwanie informacji, obsługa poczty elektronicznej. 6) W zakresie organizacji i przeprowadzenia warsztatu z psychoedukacji z zakresu uzależnień dla 67 uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA - 20 godzin x 7 grup (6 grup po 10 osób 1 grupa 7 osób) - GRUPA B, Wykonawca: a) zobowiązuje się przeprowadzić warsztaty z psychoedukacji z zakresu uzależnień w terminie wyjazdu integracyjnego zawierającego się między 15 sierpnia 2014 roku a 31 sierpnia 2014 roku (za wyjątkiem sobót i niedziel), w godzinach od 9.00 - 15.00, b) powinien posiadać aktualny wpis Wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy - zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - (Dz. U. 2008 r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm.), niniejszy warunek Zamawiający uzna za spełniony na podstawie oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy. c) zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, d) zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników ww. warsztatu, e) zobowiązuje się wydać uczestnikom ww. warsztatu dokument, potwierdzający udział ww. warsztacie wraz z zakresem programowym i godzinowym, f) oznakuje stosownymi logotypami dokumentację przeprowadzenia ww. warsztatu, g) zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny ww. warsztatu przez uczestników, h) zapewni do przeprowadzenia ww. warsztatu pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym, i) oznaczy miejsce realizacji ww. warsztatu informacje o współfinansowaniu przez Unię Europejską, z zastosowaniem stosownych logotypów, j) przygotuje program warsztatu psychoedukacji z zakresu uzależnień, z uwzględnieniem m. in. Zagadnień: - nabycie umiejętności rozpoznawania zagrożeń związanych z substancjami psychoaktywnymi. - nabycie umiejętności rozwiązywania problemów bez używania substancji zmieniających nastrój. - zdobycie wiedzy na temat substancji zmieniających nastrój. - uzależnień cywilizacyjnych. 7) Wykonawca w terminie 14 dni od dnia zakończenia ww. wyjazdu, przekaże do siedziby PCPR komplet dokumentów: - anonimową ankietę oceny 14 dniowego wyjazdu integracyjnego dokonaną przez uczestników, - anonimową ankietę oceny kursu podstawowego obsługi komputera dokonaną przez uczestników, - anonimową ankietę oceny warsztatu psychoedukacji z zakresu uzależnień dokonaną przez uczestników, - zdjęcia dokumentujące realizację zadania - kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających udział w szkoleniach z zakresem programowym i godzinowym. 8) Zamawiający: - dopuszcza zmianę liczby osób towarzyszących uczestnikom projektu, - w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. wyjazdu w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu jego realizacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552410001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat-ostrowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach