Przetargi.pl
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego, znak sprawy: ZP- 271/42/2010

Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 30-019 Kraków, ul. Mazowiecka 21
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2997425, 012 6237480 , fax. 012 6325215
  • Data zamieszczenia: 2010-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
    ul. Mazowiecka 21 21
    30-019 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 2997425, 012 6237480, fax. 012 6325215
    REGON: 35711718000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uppk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego, znak sprawy: ZP- 271/42/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, wolnych od wad materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, opisem zawartości, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem/tuszem. 3. Okres przydatności do użycia materiałów eksploatacyjnych wyszczególnionych w załączniku nr 1 wyniesie minimum 12 miesięcy licząc od daty dostawy. 4. Dostawy będą następować systematycznie, stosownie do potrzeb Zamawiającego, po wcześniejszym zamówieniu określonych materiałów eksploatacyjnych. 5. Zamówienie będzie Wykonawcy przekazane faxem, elektronicznie lub pisemnie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wskazanych przez Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych w terminie do 3 dni licząc od daty otrzymania zamówienia. 7. Zamówione każdorazowo materiały eksploatacyjne Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do następujących lokalizacji: a. siedziba główna UPPK, ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków; b. Filia UPPK w Skawinie, ul. Ogrody 17; c. Filia UPPK w Słomnikach, ul. Kościuszki 64; d. Filia UPPK w Krzeszowicach, ul. Kościuszki 3; e. Archiwum Zakładowe w Skawinie, ul. Kopernika 13. Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne, swoim transportem, do lokalizacji wskazanych powyżej, w godz. 8.30 -15.00 w dni powszednie od poniedziałku do piątku. 8. Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą być zgodne z normami i gwarancjami producentów odpowiednich drukarek. 9. Na etapie realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany ilości zakupionych materiałów eksploatacyjnych, stosownie do jego potrzeb. Zmiana dotyczyć może tylko materiałów eksploatacyjnych określonych w załączniku nr 1 do SIWZ, np. Zamawiający, w okresie obowiązywania umowy, zamówi więcej tonerów do drukarki A natomiast mniej tonerów do drukarki B. Zmiany nie mogą dotyczyć materiałów eksploatacyjnych nie wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne. 11. Przez produkt równoważy Zamawiający rozumie produkt o takich samych bądź lepszych parametrach odnoszących się do: pojemności tuszu/tonera, wydajności i jakości wydruku. Produkt równoważny nie może być produktem regenerowanym ani poddanym procesowi ponownego napełniania lub wymiany jakichkolwiek elementów. 12. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery i wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego do których są zamawiane, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie, o którym mowa w punkcie I.2) SIWZ. 13. Wykonawca gwarantuje, że użytkowanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 14. Zamawiający zobowiązuje się do zbadania towaru dostarczonego każdorazowo przez Wykonawcę zgodnie z zamówieniem w ciągu 2 dni od jego dostarczenia. Sprawdzeniu będzie podlegała zgodność ilości oraz rodzaju dostarczonego towaru w stosunku do poszczególnego zamówienia oraz rodzaju towaru w stosunku do treści oferty. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego nieprawidłowości w dostarczonym towarze, Zamawiający złoży Wykonawcy reklamację w terminie 2 dni liczonych od dnia stwierdzenia nieprawidłowości. Wykonawca jest zobowiązany rozpatrzyć reklamację i udzielić Zamawiającemu pisemnej odpowiedzi czy reklamacje uznaje, w terminie 2 dni od otrzymania reklamacji. W razie uznania reklamacji Wykonawca jest zobowiązany do wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 2 dni licząc od dnia uznania reklamacji. W przypadku wykrycia wad dostarczonego towaru podczas jego eksploatacji, Zamawiający ma prawo złożenia reklamacji w każdym czasie trwania umowy, zawiadamiając Wykonawcę niezwłocznie po ujawnieniu wady. Korespondencja w powyższym zakresie następować będzie jedna ze wskazanych form tj. faksem, mailem lub pocztą. Wymiany o której mowa powyżej Wykonawca dokonywać będzie na własny koszt. 15. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia drukującego lub kopiującego, w sytuacji gdy jego uszkodzenie powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Podstawą żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia na koszt Wykonawcy (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) będzie pisemna opinia autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 3 dni od dnia zgłoszenia Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Zgłoszenie konieczności wykonania naprawy przesłane zostanie Wykonawcy faxem lub elektronicznie. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca. 16. Zobowiązania Wykonawcy wynikające z treści punktów I.14) oraz I.15) SIWZ obowiązywały będą także po upływie terminu, na jaki zawarta zostanie umowa w sprawie zamówienia publicznego, tj. po upływie 31 grudnia 2010 r. do czasu całkowitego zużycia przez Zamawiającego dostarczonych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych. 1) Toner do OKI 3200 czarny, wydajność co najmniej 3000 str , sztuk 5 2) Toner do OKI 3200 magenta, wydajność co najmniej 1500 str, sztuk 3 3) Bęben światłoczuły 3200 black do drukarki OKI 3200, wydajność co najmniej 14000 str, sztuk 6 4) Bęben światłoczuły 3200 cyan do drukarki OKI 3200, wydajność co najmniej 14000 str, sztuk 5 5) Bęben światłoczuły 3200 magenta do drukarki OKI 3200, wydajność co najmniej 14000 str, sztuk 5 6) Bęben światłoczuły 3200 yellow do drukarki OKI 3200, wydajność co najmniej 14000 str, sztuk 5 7) Taśma do drukarki OKI 3321, wydajność co najmniej 3 mln znaków, sztuk 55 8) Taśma do drukarki OKI 3320,wydajność co najmniej 3 mln znaków, sztuk 50 9) Toner do drukarki HP LJ 3015, wydajność co najmniej 2000 str, sztuk 4 10) Toner do drukarki HP LJ 3055, wydajność co najmniej 2000 str, sztuk16 11) Toner do drukarki Brother 5150 D,wydajność co najmniej 3500 str, sztuk 25 12) Bęben światłoczuły do drukarki Brother 5150 D, wydajność co najmniej 20000 str, sztuk 5 13) Toner do drukarki Brother 5170,wydajność co najmniej 3500 str, sztuk 4 14) Bęben światłoczuły do drukarki Brother HL 5170, wydajność co najmniej 20000 str, sztuk 1 15) Toner do drukarki Brother HL 5240,wydajność co najmniej 3500 str, sztuk 12 16) Bęben światłoczuły do drukarki Brother HL 5240, wydajność co najmniej 25000 str, sztuk 5 17) Toner do drukarki Brother 5250 DN, wydajność co najmniej 3500 str, sztuk 55 18) Bęben światłoczuły do drukarki Brother 5250 DN,wydajność co najmniej 25000 str, sztuk 30 19) Toner do drukarki Epson AcuLaser C 2600 czarny, wydajność co najmniej 5000 str, sztuk 1 20) Toner do kserokopiarki Bizhub 203 Konica Minolta czarny, wydajność co najmniej 24500 str, sztuk 2 21) Toner do kserokopiarki Bizhub 203 Konica Minolta cyan, wydajność co najmniej 19000 str, sztuk 2 22) Toner do kserokopiarki Bizhub 203 Konica Minolta magenta, wydajność co najmniej 19000 str, sztuk 2 23) Toner do kserokopiarki Bizhub 203 Konica Minolta yellow, wydajność co najmniej 19000 str, sztuk 2 24) Bęben do kserokopiarki Bizhub 203 Konica Minolta czarny, wydajność co najmniej 70000 str, sztuk 3 25) Bęben do kserokopiarki Bizhub 203 Konica Minolta cyan, wydajność co najmniej 5000 str, sztuk 1 26) Bęben do kserokopiarki Bizhub 203 Konica Minolta magenta, wydajność co najmniej55000 str, sztuk 1 27) Bęben do kserokopiarki Bizhub 203 Konica Minolta yellow, wydajność co najmniej 55000 str, sztuk 1 28) Toner do urządzenia wielofunkcyjnego KONICA MINOLTA BIZHUB 250, wydajność co najmniej 20000 str, sztuk 3 29) Bęben do Konica Minolta Bizhub 211, wydajność co najmniej 60000 str, sztuk 2 30) Matryce do powielacza cyfrowego RICOH JP 1215, wydajność co najmniej 300 matryc, sztuk 2 31) Naboje do powielacza cyfrowego RICOH JP 1215 , sztuk 3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uppk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach