Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zawarcie umowy ramowej w sprawie wyboru konsultantów prowadzących opracowanie i wdrożenie systemu monitorowania poziomu satysfakcji klientów i poprawy wskaźników satysfakcji klientów z jakości usług urzędu dla Projektu pod nazwą Urząd Gminny - sprawny i przyjazny POKL.05.02.01-00-102-10

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Kolbego 8
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8435688, 0510177344 , fax. 033 8435601, 8430530
  • Data zamieszczenia: 2011-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu
    ul. Kolbego 8 8
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 033 8435688, 0510177344, fax. 033 8435601, 8430530
    REGON: 12007355200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz-oswiecim.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zawarcie umowy ramowej w sprawie wyboru konsultantów prowadzących opracowanie i wdrożenie systemu monitorowania poziomu satysfakcji klientów i poprawy wskaźników satysfakcji klientów z jakości usług urzędu dla Projektu pod nazwą Urząd Gminny - sprawny i przyjazny POKL.05.02.01-00-102-10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej w sprawie wyboru konsultantów prowadzących opracowanie i wdrożenie systemu monitorowania poziomu satysfakcji klientów i poprawy wskaźników satysfakcji klientów z jakości usług urzędu dla Projektu pod nazwą Urząd Gminny - sprawny i przyjazny POKL.05.02.01-00-102 -10 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla: Urzędu Miejskiego w Chełmku, Urzędu Gminy Oświęcim, Urzędu Gminy w Wieprzu, Urzędu Gminy w Brzeszczach, Urzędu Gminy w Mucharzu.4.2 Kompetencje i zadania konsultanta prowadzącego opracowanie i wdrożenie systemu monitorowania poziomu satysfakcji klientów i poprawy wskaźników satysfakcji klientów z jakości usług : a. dokonanie analizy aktualnego stanu w obszarze systemu monitorowania poziomu satysfakcji klientów i poprawy wskaźników satysfakcji klientów z jakości usług poprzez udział w warsztatach panelowych oraz konsultacjach na miejscu w urzędzie, b. ewaluacja aktualnego stanu - sporządzenie raportu dla każdego urzędu gminy, c. określenie metod, procedury pomiaru, określenie wskaźników systemu monitorowania poziomu satysfakcji klientów, d. przygotowanie instrukcji i formularzy, sporządzenie dokumentacji (opisu metodologii) odrębnie dla każdego urzędu gminy dla systemu monitorowania poziomu satysfakcji klientów e. przygotowanie zintegrowanego procesu-procedury w zakresie systemu monitorowania poziomu satysfakcji klientów f. zarządzanie procesem-procedurą w zakresie wdrażania systemu monitorowania poziomu satysfakcji klientów i poprawy wskaźników satysfakcji klientów z jakości usług, g. współpraca z moderatorami w J.S.T. w celu dopracowania procesu procedury do możliwości i potrzeb urzędu gminy danej J.S.T. h. wdrożenie systemu monitorowania poziomu satysfakcji klientów i poprawy wskaźników satysfakcji klientów z jakości usług, i. szkolenie pracowników urzędu na temat wypracowanego systemu-procedury, j. współpraca z moderatorami w J.S.T. w celu właściwego podziału obowiązków związanych z procesem-procedurą k. prowadzenie dokumentacji systemu-procedury monitorowania poziomu satysfakcji klientów i poprawy wskaźników satysfakcji klientów z jakości usług, l. analiza skuteczności przeprowadzanych działań m. wprowadzanie działań korygujących n. monitoring i weryfikacja funkcjonowania systemu monitorowania poziomu satysfakcji klientów i poprawy wskaźników satysfakcji klientów z jakości usług, o. opracowanie dokumentacji analizy skuteczności działań odrębnie dla każdego urzędu gminy, Opracowanie dokumentów o których mowa w punktach b, d, o są warunkiem wypłaty wynagrodzenia. 4.3. Na realizację zadań konsultantów przewidziane jest 126 roboczodni w tym 24 dni konsultacji w urzędach przez okres 11 miesięcy w czasie realizacji projektu zgodnie z harmonogramem projektu począwszy od 1.12.2011 do 31.10.2012
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793423109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz-oswiecim.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach