Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę materiałów opatrunkowych dla WSSz im. M. Madurowicza w Łodzi o wartości poniżej 206 tys. euro

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Madurowicza ogłasza przetarg

  • Adres: 94-029 Łódź, ul. Wileńska 37
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6879997 , fax. 042 6879997
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Madurowicza
    ul. Wileńska 37 37
    94-029 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6879997, fax. 042 6879997
    REGON: 47165861900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.madurowicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę materiałów opatrunkowych dla WSSz im. M. Madurowicza w Łodzi o wartości poniżej 206 tys. euro
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów opatrunkowych. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 9 części, z czego: 1. Pakiet nr 1 - GAZA OPATRUNKOWA 2. Pakiet nr 2 - KOMPRESY GAZOWE 3. Pakiet nr 3 - OPATRUNKI Z WKŁADEM CHŁONNYM 4. Pakiet nr 4 - OPATRUNKI SAMOPRZYLEPNE PRZEZROCZYSTE 5. Pakiet nr 5 - PRZYLEPCE 6. Pakiet nr 6 - WATA, LIGNINA 7. Pakiet nr 7 - PRZYLEPCE DO VENFLONÓW (możliwość składania ofert na pozycje) 8. Pakiet nr 8 - OPASKI 9. Pakiet nr 9 - PLASTER DO MOCOWANIA RUREK INTUBACYJNYCH
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411104
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja podmiotowa Wykonawcy - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - Należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru bądź aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zgodnie z dokumentami określonymi w pkt. 10.19 SIWZ. 2. Zdolność ekonomiczna i finansowa - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Należy dołączyć dokumenty-oświadczenia określone w pkt. 10.19 SIWZ. 3. Zdolność techniczna - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Należy dołączyć dokumenty-oświadczenia określone w pkt. 10.19 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Jeżeli Wykonawca nie ma obowiązku posiadania ww. dokumentów, winien załączyć odpowiednie oświadczenie. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (w przypadku Spółki Cywilnej dokumenty wystawione zarówno na Spółkę jak i na Wspólników). 4. Wykonawca działający jako Spółka Cywilna składa kopię umowy Spółki wraz z aneksami. 5.Oryginał lub notarialnie poświadczona kopia upoważnienia do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 6.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia- jeśli dotyczy. 7. Dokumenty, potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do używania oferowanego sprzętu na rynek polski, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia z dnia 3 listopada 2004 r. (Dz.U. Nr 251, poz. 2514). Zamawiający wymaga dokładnego oznaczenia dokumentów ze wskazaniem którego pakietu oraz pozycji one dotyczą. 8. PRÓBKI oferowanego asortymentu (w ilościach wskazanych w pkt 13.3 SIWZ) - BEZZWROTNE I NIEODPŁATNE w celu potwierdzenia, że oferowany asortyment spełnia wymogi określone przez Zamawiającego. Każda próbka powinna zawierać dołączony opis z numerem wskazującym, którego pakietu i pozycji przetargowej dotyczy. Ponadto wymagany jest pisemny wykaz asortymentu i ilości dostarczonych próbek. 9. Załącznik nr 1 - Strona tytułowa. 10. Załącznik nr 2 - Oferta. 11. Załącznik nr 3 - Arkusz cenowy 12. Załącznik nr 4 - Oświadczenia z art. 22 uPzp 13. Załącznik nr 5 - Oświadczenia z art. 24 uPzp - Wykonawca składa oświadczenia z art. 24 uPzp (w przypadku Spółki Cywilnej oświadczenie składa każdy ze Wspólników). 14. Załącznik nr 6 - Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu - Wykonawca składa oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu (w przypadku Spółki Cywilnej oświadczenie składa każdy ze Wspólników). 15.Załącznik nr 7 - Oświadczenie o dopuszczeniu produktu do obrotu na terenie RP i UE 16. Załącznik nr 8 - Wykaz podwykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość (ocena użytkowa)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.madurowicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach