Przetargi.pl
Postępowanie nr: 7 PN 2009 Opracowanie programu funkcjonalno użytkowego, koncepcji programowo przestrzennej, wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz dokumentów przetargowych SIWZ dla poszczególnych kontraktów w ramach przedsięwzięcia pod nazwą Budowa Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów Komunalnych przy ulicy J. Giedroycia w Krakowie w ramach przygotowania dokumentacji aplikacyjnej dla Projektu Program gospodarki odpadami komunalnymi w Krakowie

Krakowski Holding Komunalny S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 30-347 Kraków, ul. Brożka 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 269 15 05 , fax. 012 269 15 10
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krakowski Holding Komunalny S.A.
    ul. Brożka 3 3
    30-347 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 269 15 05, fax. 012 269 15 10
    REGON: 35111808900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.khk.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: SPÓŁKA AKCYJNA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie nr: 7 PN 2009 Opracowanie programu funkcjonalno użytkowego, koncepcji programowo przestrzennej, wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz dokumentów przetargowych SIWZ dla poszczególnych kontraktów w ramach przedsięwzięcia pod nazwą Budowa Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów Komunalnych przy ulicy J. Giedroycia w Krakowie w ramach przygotowania dokumentacji aplikacyjnej dla Projektu Program gospodarki odpadami komunalnymi w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentów niezbędnych do realizacji przedsięwzięcia pod nazwą Budowa Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów Komunalnych przy ulicy J. Giedroycia w Krakowie, w ramach Projektu Program gospodarki odpadami komunalnymi w Krakowie , realizowanego przez Zamawiającego jako Beneficjenta Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013, Priorytet II Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi, Działanie 2.1 Kompleksowe przedsięwzięcia z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi ze szczególnym uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych. i składa się z następujących zadań: a) Zadanie nr 1 - Opracowanie programu funkcjonalno użytkowego, b) Zadanie nr 2 - Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej, c) Zadanie nr 3 - Przygotowanie wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego, d) Zadanie nr 4 - Opracowanie kompletnej dokumentacji przetargowej tj. SIWZ dla poszczególnych kontraktów realizowanych w ramach przedsięwzięcia (Projektu). zwanych dalej dokumentacją lub zadaniem, przy czym Wykonawca: a) przeniesie na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie do dokumentacji z prawem korzystania na polach eksploatacji wymienionych w umowie, b) udzieli Zamawiającemu rękojmi na wykonaną dokumentację. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Główny przedmiot 71241000-9 Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy Główny przedmiot 71318000-0 Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne Główny przedmiot 79400000-8 Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w razie zaistnienia okoliczności, których strony nie przewidziały w chwili zawarcia umowy, a w szczególności dotyczących zmiany: a) terminu realizacji umowy, skrócenia, wydłużenia, realizacji w innej kolejności niż przewidywał to harmonogram robót, jeżeli zmiana jest wywołana warunkami atmosferycznymi, siłą wyższą, zmianą technologii, sposobu wykonania, zmianą materiałów itd., sposobem finansowania, b) wysokości wynagrodzenia, c) zakresu przedmiotowego ( rzeczowego ) umowy, ograniczenie, wyłączenie części, zamiana, z uwagi na warunki finansowe, celowość lub inne nieprzewidziane okoliczności, d) osób odpowiedzialnych za realizację umowy ze strony wykonawcy lub ze strony zamawiającego, e) zmiany sposobu, technologii wykonania wskazanych w umowie na inny lub porównywalny lub właściwszy dla danego zamówienia lub w związku z powstaniem nowych rozwiązań technologicznych nie znanych w dacie składania ofert, f) sposobu rozliczenia, g) terminów płatności. 4. Strona zainteresowana wprowadzeniem zmian do umowy w zakresie, o którym mowa w ust. 3, zgłasza na piśmie propozycję drugiej stronie w formie projektu aneksu wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym. 5. Strona, która otrzymała propozycję zawarcia aneksu winna ustosunkować się na piśmie, względnie przystąpić do negocjacji warunków aneksu albo podpisać aneks, jeżeli akceptuje jego treść.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712410009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: a) Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: - 3 programy funkcjonalno-użytkowe lub projekty techniczne dla przedsięwzięć z zakresu gospodarki odpadami, - przynajmniej 3 dokumentacje przetargowe na kontrakty wykonawcze dotyczące projektów z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami wartości większej niż 50 mln PLN każdy, - posiada aktualną polisę ubezpieczeniową na kwotę równą co najmniej wartości zamówienia, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej wartości zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku do oferty należy dołączyć: - potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu zaświadczającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; - wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; - dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie muszą zawierać, co najmniej: - Wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował zamówienie, którego dokumenty dotyczą, - Wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie, - Opinię (referencje) wydającego stwierdzającą, że zamówienie zostało wykonane należycie, - Podpis przedstawiciela podmiotu wydającego opinię. b) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej 7 osobami, w tym: - Przynajmniej 3 osobami posiadającymi minimum 5 letnie doświadczenie w pracy i co najmniej uczestnictwo przy opracowaniu 3 programów funkcjonalno-użytkowych lub projektów technicznych w tym co najmniej dwa w sektorze ochrony środowiska i wykształcenie wyższe, - Przynajmniej 2 osobami posiadającymi minimum 5 letnie doświadczenie w pracy i co najmniej uczestnictwo przy opracowaniu 3 dokumentacji przetargowych na kontrakty wykonawcze dotyczące projektów z zakresu gospodarki odpadami wartości większej niż 50 mln PLN każdy. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku do oferty należy dołączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz nazwę zadania, które będzie osoba wykonywała. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 5. Złożą wszystkie dokumenty w formie wymaganej w niniejszej Specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -wykaz (Załączniku Nr 3 do SIWZ) wykonanych z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - trzech programów funkcjonalno-użytkowych lub projektów technicznych dla przedsięwzięć z zakresu gospodarki odpadami, w tym co najmniej 1 (jeden) dotyczący inwestycji budowy instalacji termicznego przekształcania odpadów komunalnych, - trzech dokumentacji przetargowych na kontrakty wykonawcze dotyczące projektów z zakresu ochrony środowiska o wartości większej niż 50 mln PLN każdy. -dokumenty potwierdzające, że usługi powyższe zostały wykonane należycie (np. list referencyjny, protokół odbioru); -następujące dokumenty przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87 p.605) zmienione rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. (Dz.U. Nr 188, poz. 1155), tj.: a) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierający potwierdzenie, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku oświadczenia dokument taki może być złożony wspólnie i podpisany przez wszystkich wykonawców lub przez Pełnomocnika; b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ. -Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 7.8. lit. a) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, oraz że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (należy złożyć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 7.1 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się któregoś z wymaganych powyżej dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (należy złożyć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.khk.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach