Przetargi.pl
Postępowanie na wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” Projektu pn. „Głęboka modernizacja budynku Filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Muszynie” oraz Projektu pn. „Głęboka modernizacja energetyczna budynku „Bałtyk” Filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Jastrzębiej Górze”.

Krajowa Szkoła Skarbowości ogłasza przetarg

  • Adres: 03-710 Warszawa, Okrzei
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 670 11 82 , fax. 22 619 51 27
  • Data zamieszczenia: 2020-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowa Szkoła Skarbowości
    Okrzei 4
    03-710 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 670 11 82, fax. 22 619 51 27
    REGON: 36666406700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kss.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka podległa Ministrowi Finansów

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie na wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” Projektu pn. „Głęboka modernizacja budynku Filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Muszynie” oraz Projektu pn. „Głęboka modernizacja energetyczna budynku „Bałtyk” Filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Jastrzębiej Górze”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” Projektu pn. „Głęboka modernizacja budynku Filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Muszynie” nr POIS.01.03.01-01-0007/17, ul. Nowa 70, 33-370 Muszyna oraz Projektu pn. „Głęboka modernizacja energetyczna budynku „Bałtyk” Filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Jastrzębiej Górze” nr POIS.01.03.01-01-0111/17, ul. Bałtycka 28, 84-104 Jastrzębia Góra. Wykonanie przedmiotu umowy jest dofinansowane ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Osi priorytetowej I Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działania 1.3 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałanie 1.3.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej projekty budowlane oraz projekty wykonawcze we wszystkich branżach (wraz z opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych – o ile będzie wymagana/e), zgodnie z założeniami przyjętymi w dokumentach o których mowa w pkt 3.10 SIWZ oraz z przepisami prawa, 2)wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 3)wykonanie robót budowlanych opisanych w dokumentach o których mowa w pkt 3.10 SIWZ oraz w dokumentacji projektowej i wykonawczej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentach: dla części I zamówienia 1) załącznik nr 11 do SIWZ - program funkcjonalno-użytkowy, 2) załącznik nr 10 do SIWZ- metodyka sporządzania audytów energetycznych w zakresie głębokiej modernizacji energetycznej budynków finansowanych w ramach POLiŚ 2014-2020 Poddziałanie 1.3.1 3) załącznik nr 10.1 do SIWZ– charakterystyka energetyczna budynku przed termomodernizacją, 4) załącznik nr 10.2 do SIWZ – charakterystyka energetyczna budynku po termomodernizacji, 5) załącznik nr 10.3 do SIWZ– audyt energetyczny, 6) załącznik nr 10.4 do SIWZ– audyt oświetlenia, 7) załącznik nr 10.5 do SIWZ– analiza zastosowania paneli fotowoltaicznych, 8) załącznik nr 12 do SIWZ – zestawienie wskaźników do monitorowania postępu rzeczowego Projektu, 9)SIWZ. dla części II zamówienia 1) załącznik nr 11 do SIWZ - program funkcjonalno-użytkowy, 2) załącznik nr 10 do SIWZ- metodyka sporządzania audytów energetycznych w zakresie głębokiej modernizacji energetycznej budynków finansowanych w ramach POLiŚ 2014-2020 Poddziałanie 1.3.1 3) załącznik nr 10.1 do SIWZ - charakterystyka energetyczna budynku przed termomodernizacją, 4) załącznik nr 10.2 do SIWZ - charakterystyka energetyczna budynku po termomodernizacji, 5) załącznik nr 10.3 do SIWZ– audyt energetyczny, 6) załącznik nr 10.4 dom SIWZ– audyt oświetlenia, 7) załącznik nr 10.5 – analiza zastosowania paneli fotowoltaicznych, 8) załącznik nr 12 do SIWZ - zestawienie wskaźników do monitorowania postępu rzeczowego Projektu, 9) SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu i składający ofertę na dwie części zamówienia łącznie jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 40 000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert, z tym, że wadium wnoszone przez Wykonawcę składającego ofertę na każdą z dwóch części zamówienia odrębnie wynosi odpowiednio: dla Części I - 15 000 zł (słownie: piętnaście tysiące złotych), dla Części II - 25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Krajowej Szkoły Skarbowości: Narodowy Bank Polski, nr rachunku: 91 1010 1010 0122 5013 9120 0000 z pożądanym podaniem tytułu przelewu: „Wadium – znak sprawy: 0301.ELZ.260.3.1.2020. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, należy złożyć wraz z ofertą dokument w formie oryginału (może być w oddzielnej kopercie) a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć jako integralną część oferty. Oryginał dokumentu powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Pzp. 5.Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy jej akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 6.Warunki zwrotu i zatrzymania wadium są określone w art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w formie oryginału, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach