Przetargi.pl
Postępowanie na usługi świadczone na stanowisku konsultanta/doradcy w obszarze pozyskiwania zewnętrznego finansowania zwrotnego dla przedsiębiorstwa z sektora MŚP.

Zachodniopomorski Regionalny Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 70-205 Szczecin, ul. Świętego Ducha 5A
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 813 01 10 , fax. 91 813 01 11
  • Data zamieszczenia: 2014-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Regionalny Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o.
    ul. Świętego Ducha 5A 5A
    70-205 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 813 01 10, fax. 91 813 01 11
    REGON: 81252580800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zrfpk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Celowa powołana przez Urząd Marszałkowski

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie na usługi świadczone na stanowisku konsultanta/doradcy w obszarze pozyskiwania zewnętrznego finansowania zwrotnego dla przedsiębiorstwa z sektora MŚP.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi świadczone na stanowisku konsultanta-doradcy w obszarze pozyskiwania zewnętrznego finansowania zwrotnego dla przedsiębiorstwa z sektora MŚP. Zachodniopomorski Regionalny Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o. jest podmiotem wspierającym rozwój przedsiębiorczości na terenie województwa zachodniopomorskiego. W związku z tym, że Fundusz planuje złożenie wniosku w konkursie Przetestowanie i wdrożenie usługi pilotażowej w zakresie planowania i finansowania przedsięwzięć gospodarczych w MŚP poszukuje od 4 do 7 osób dyspozycyjnych o dobrej organizacji pracy w czasie, znających zasady funkcjonowania zachodniopomorskiego rynku finansowania zwrotnego w celu nawiązania współpracy przy realizacji projektu w charakterze doradcy. Każdy z wybranych wykonawców będzie świadczył usługę polegającą na: Etap I usługi obejmuje następujące działania: 1) pomoc w przygotowaniu Wniosku o uzyskanie finansowania wraz z wymaganymi załącznikami, 2) pomoc w przygotowaniu specyficznych dla danej Oferty FZ dokumentów wymaganych na etapie umowy o finansowanie oraz dopracowanie-dostosowanie biznesplanu, który powinien określać sposób zarządzania przedsięwzięciem finansowanym ze środków zwrotnych, tak aby przedsięwzięcie zakończyło się sukcesem, tj. zostały osiągnięte założone cele przedsięwzięcia, a zaciągnięte zobowiązanie zostało spłacone; 3) asystę przy zawieraniu umowy pomiędzy Klientem a IF; rozumianą jako uczestnictwo w procesie podpisywania umowy. Doradca, w szczególności powinien doradzić i wyjaśnić Klientowi warunki na jakich finansowanie jest udzielone, w tym sposób ustanowienia zabezpieczenia spłaty zobowiązania. Pomoc Doradcy powinna zmierzać do jak najszybszego terminowego zawarcia korzystnej dla klienta umowy na finansowanie zwrotne. Etap II usługi obejmuje następujące działania: 1) Bieżący monitoring zgodności postępu przedsięwzięcia z założeniami biznesplanu - powinien w szczególności obejmować identyfikację ew. zagrożeń w powodzeniu przedsięwzięcia i mieć na celu odpowiednio wczesną pomoc w określeniu i podjęciu działań zaradczych. Doradztwo powinno także dotyczyć wdrażania u Klienta mechanizmów kontroli realizacji założeń biznesplanu i zachowania płynności finansowej, zarządzania długiem, monitorowania realizacji przedsięwzięcia, optymalizacji kosztów, zapasów i należności; 2) doradztwo i szkolenia (szkolenia opcjonalne), związane z planowaniem i zarządzaniem przedsięwzięciem gospodarczym finansowanym ze środków zwrotnych w oparciu o biznesplan - powinno dotyczyć w szczególności zagadnień organizacyjnych, finansowych i ekonomicznych w kontekście planowania dalszego rozwoju firmy z uwzględnieniem możliwości ponownego skorzystania ze środków zwrotnych takich jak kredyt, leasing, pożyczka, itp. W zależności od indywidualnych potrzeb lub preferencji Klienta doradztwo (oraz opcjonalnie szkolenie) może dotyczyć następujących obszarów: a) zasad planowania i zarządzania przedsięwzięciem gospodarczym w oparciu o biznesplan, b) doboru źródła i warunków finansowania zewnętrznego, odpowiednio do potrzeb rozwojowych przedsiębiorstwa; c) zarządzania długiem i monitorowania realizacji przedsięwzięcia, w tym rozpoznawania symptomów wskazujących na ryzyko utraty płynności oraz formułowania i wdrażania działań zaradczych; d) optymalizacji kosztów, zapasów i należności; e) planowania i wdrażania przedsięwzięć innowacyjnych. Wykonawca będzie: a) realizował w/w zadania w wyznaczonym czasie (terminy 30 dniowe od podpisania w imieniu Funduszu umowy z MŚP, do realizacji usługi) - pozyska co najmniej 5 klientów w czasie 90 dni od podpisania umowy z Funduszem, - świadczenia co najmniej 40 godzin usługi dla 1 MŚP. - zobowiąże się do zachowania w poufności wszystkich danych pozyskanych podczas realizacji zadań; - zobowiąże się do wzięcia udziału w szkoleniu organizowanym przez PARP. Dla realizacji obu etapów usługi: Wykonawca powinien dysponować własnym komputerem oraz środkiem transportu. Wykonawca ponosił będzie samodzielnie koszty podróży niezbędnych do realizacji zadań, określonych powyżej. Wynagrodzenie za wykonana pracę będzie wypłacane w dwóch ratach, po zakończeniu każdego etapu usług, za każdą wykonaną usługę, na podstawie przedstawionego rachunku/faktury VAT z terminem płatności 14 dni w którym to Zamawiający dokona przelewu na rachunek wskazany przez Wykonawcę. Każdorazowo podstawą wystawienia rachunku/faktury VAT będzie przedstawiony do akceptacji Zamawiającego protokół odbioru. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu płatności (jednakże łącznie nie przekroczy 60 dni) jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane lub zostaną przyznane z opóźnieniem. Wykonawca zapewni osobę, która będzie posługiwała się biegle językiem polskim w mowie i piśmie. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli przebiegu oraz zgodności prowadzonych usług z obowiązującym zakresem projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w istotnych dla stron postanowieniach umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 796100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zrfpk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach