Przetargi.pl
Postępowanie na dostawę sprzętu komputerowego dla Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Gdańsku.

Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-001 Gdańsk, ul. Trakt św. Wojciecha 293
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3263947, 3263900 , fax. 058 3263930, 3090945
  • Data zamieszczenia: 2011-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
    ul. Trakt św. Wojciecha 293 293
    80-001 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3263947, 3263900, fax. 058 3263930, 3090945
    REGON: 00300318600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojewódzka, samorządowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie na dostawę sprzętu komputerowego dla Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Gdańsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z dostarczeniem, rozładowaniem i wniesieniem fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Gdańsku, w tym: Zadanie I obejmujące dostawę: 1. laptopa - 1 szt. 2. projektora multimedialnego LCD - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania I stanowi załącznik nr 1a SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 6a SIWZ. Zadanie II obejmujące dostawę: 1. drukarki wraz z zapasowymi tuszami - 1 szt., 2. monitor - 1 szt., 3. UPS - 1 szt., 4. komputer -1 szt. wraz z oprogramowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania II stanowi załącznik nr 1b SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 6b SIWZ. Zadanie III obejmujące dostawę: 1. uniwersalnych zasilaczy do laptopów - 12 szt. 2. zasilaczy do laptopów - 2 szt. 3. zasilaczy komputerowych - 10 szt. 4. drukarek wraz zapasowymi tuszami - 10 szt. 5. dysków twardych -6 szt. 6. kabli SVGA - 10 szt. 7. monitorów - 10 szt. 8. myszy - 15 szt. 9. klawiatur - 15 szt. 10. pamięci USB - 6 szt. 11. CorelDRAW Graphics Suite X5 Small Business Editio PL BOX -3-User - 1szt. 12. Switch przełącznik sieciowy - 1szt. 13. pamięci RAM DDR 2 - 2 szt. 14. obudowy na dysk twardy - 3 szt. 15. UPS - 10 szt. 16. baterie do zasilacza awaryjnego APC Back-UPS ES 700VA - 5 szt. 17. płyt CD - R Slim - 300 szt. 18. płyt DVD -R Slim - 300 szt. 19. czytników kart pamięci - 5 szt. 20. baterii do płyty głównej - 2 szt. 21. laptopów - 24 szt. 22. komputerów - 2 szt. 23. kostek samoprzylepnych - 400 szt. 24. opasek zaciskowych - 200 szt. 25. wtyczek - 500 szt. 26. gumowych osłonek - 500 szt. 27. taśmy izolacyjnej - 20 szt. 28. kabli sieciowych LAN (linka - ekranowany) - 2 szt. 29. listew przeciw przepięciowych - 5 szt. 30. rozgałęziaczy telefonicznych - 5 szt. 31. dysków SCSI - 3 szt. 32. serwera wydruku - 1 szt. 33. baterii do laptopa - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania III stanowi załącznik nr 1c SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 6c SIWZ. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu umowy: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania kompatybilności bezpieczeństwo, stabilność i wydajność nowych komputerów z istniejącym systemem plików w oparciu o system domen środowiska Microsoft Windows. 2. do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania patchcord, kabel zasilający, kabel USB , 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych dostarczonego sprzętu, 4. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do aktualizacji sterowników pośrednictwem serwisu internetowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302140002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach