Przetargi.pl
Postępowanie na dostawę do Izby Celnej w Warszawie przy ul. Erazma Ciołka 14A i do jej jednostek znajdujących się na obszarze województwa mazowieckiego 22 000 ryz papieru kserograficznego formatu A4 i 100 ryz papieru kserograficznego formatu A3.

Izba Celna w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 01-443 Warszawa, Erazma Ciołka 14 A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5104927 , fax. 022 8116841
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Warszawie
    Erazma Ciołka 14 A 14 A
    01-443 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5104927, fax. 022 8116841
    REGON: 00014386351000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.ic.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie na dostawę do Izby Celnej w Warszawie przy ul. Erazma Ciołka 14A i do jej jednostek znajdujących się na obszarze województwa mazowieckiego 22 000 ryz papieru kserograficznego formatu A4 i 100 ryz papieru kserograficznego formatu A3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostatawa 22 000 ryz papieru kserograficznego formatu A4 i 100 ryz papieru kserograficznego formatu A3. Oferowany papier powinien charakteryzować się następującymi parametrami nie gorszymi niż: a) gramatura- 80 g/ m2 z tolerancją technologiczną ? 3 zgodnie z PN-ISO 536:1996 lub ISO 536, b) stopień białości - 168 CIE z tolerancją technologiczną ? 3 zgodnie z PN-ISO 11475:2002 lub ISO 11475, c) nieprzezroczystość - 92% zgodnie z ISO 2471:1998, d) grubość - 107 ?m z tolerancją technologiczną ? 3 zgodnie z PN-EN 20534:1995 lub ISO 534:2007, e) gładkość/szorstkość metodą Bendtsena, średnia z obu stron - 160 ml/min z tolerancją ?50 zgodnie z PN-93/P-50166/02 (idt ISO 8791-4:1992) f) wilgotność - 3,8-5,3% zgodnie z PN -ISO 287:1994 lub ISO 287 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie www zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wraz z zaproszeniem do udziału w licytacji, Zamawiający wezwie Wykonawców do wniesienia wadium w wysokości 6 000 zł. w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275). Poręczenie wystawione przez bank zagraniczny musi być potwierdzone przez bank krajowy. Wadium w formie pieniędzy należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego: Bank PEKAO S.A. VI O/Warszawa 20 1240 1082 1111 0000 0404 6507 Wadium w pozostałych akceptowanych formach należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Erazma Ciołka 14A, w pokoju 520, V piętro, Wydział Logistyki Izby Celnej w Warszawie. Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą, tj. 30 dni (od dnia zamknięcia licytacji). Termin wniesienia wadium upływa na jeden dzień przed dniem otwarcia licytacji, który zostanie podany w zaproszeniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, 2) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 uPzp, 4) spełniają wszystkie warunki i wymagania, które zostały określone w ogłoszeniu oraz opisie przedmiotu zamówienia i warunkach udziału w licytacji Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej 2. Aktualny na dzień otwarcia oferty odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 3. Pełnomocnictwo. W przypadku, gdy upoważnienie osoby podpisującej wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej oraz inne dokumenty nie wynika wprost z dokumentów stwierdzających status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza kopię stosownego pełnomocnictwa wystawioną przez osobę(y) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo w swej treści powinno bezpośrednio i jednoznacznie wskazywać na uprawnienie określonej osoby do reprezentowania Wykonawcy. 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 do wniosku). Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 5. Próbkę oferowanego papieru w ilości 1 ryzy (500 szt. kartek). Po zakończeniu postępowania próbka papieru może zostać zwrócona Wykonawcom, których oferty nie zostaną wybrane, na ich żądanie. 6. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowany papier parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia: a) informację producenta papieru zawierającą nazwę oraz parametry techniczne oferowanego papieru oraz kopie aktualnych certyfikatów ISO 9001 lub ISO 9002 oraz ISO 14001, b) potwierdzenie wydane przez producenta papieru o spełnianiu przez oferowany papier normy PN-EN ISO 9706:2001 (Informacja i dokumentacja - Papier przeznaczony na dokumenty - Wymagania dotyczące trwałości), c) oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do pokrycia kosztów wykonania ewentualnych analiz, w przypadku stwierdzenia niezgodności między parametrami technicznymi dostarczonego papieru a parametrami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do wniosku), d) oświadczenie Wykonawcy, że całość oferowanego przedmiotu zamówienia będzie jednorodna pod względem miejsca produkcji (ten sam producent) oraz, że oferowany przedmiot zamówienia pochodzi z produkcji nie wcześniejszej niż w 2009 roku (załącznik nr 2 do wniosku). 7. Oświadczenie Wykonawcy, że do rozwożenia papieru kserograficznego zostanie użyty samochód z windą (załącznik nr 2 do wniosku). 8. Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do nieodpłatnego przechowania części nieodebranego przez Zamawiającego papieru, do końca I kwartału 2010 r. (załącznik nr 2 do wniosku). 9. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. 11. Zarówno wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, jak i załączniki muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach