Sąd Rejonowy w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-950 Białystok, ul. Mickiewicza 103
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 665 62 22 , fax. 085 6656405
- Data zamieszczenia: 2011-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Białymstoku
ul. Mickiewicza 103 103
15-950 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 665 62 22, fax. 085 6656405
REGON: 00032129900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie na dostawę artykułów biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego w Białymstoku. Nr postępowania: G-0731-1/11 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego w Białymstoku, w którym zatrudnionych jest około 450 osób.
2. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na podstawie zamówień (składanych w wersji elektronicznej, w wyjątkowym przypadku, np. awarii również telefonicznie, faksem lub pisemnie), transportem Wykonawcy i na jego koszt, wraz z wyładunkiem wykonanym przez Wykonawcę w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (siedziby sekretariatów wydziałów/oddziałów/zespołów/sekcji Sądu Rejonowego w ilości 27 szt.). Wszystkie sekretariaty znajdują się w siedzibie Sądu Rejonowego w Białymstoku przy ul. Mickiewicza 103.
3. Dostawa do wydziału/oddziału/zespołu/sekcji musi zostać potwierdzona na oryginale wystawionej faktury (lub innego dokumentu np. WZ), podpisem (pokwitowanie odbioru) osób wskazanych przez zamawiającego. Osobami tymi są kierownicy sekretariatów, oddziałów, zespołów, sekcji lub osoby je zastępujące. Pełny wykaz tych osób zostanie podany przed podpisaniem umowy i stanowić będzie Załącznik nr 1 do umowy.
4. W przypadku trzykrotnego nie dostarczenia zamówionych materiałów do miejsc docelowych, tj. wskazanych w zamówieniu sekretariatów wydziałów, oddziałów, zespołów lub sekcji, Zamawiający ma prawo rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym z winy wykonawcy.
5. Wykonawca musi umożliwić składanie zamówień w wersji elektronicznej (za pośrednictwem strony www lub dedykowanej aplikacji). Powyższa funkcjonalność musi umożliwiać m.in.:
1) uwierzytelnianie użytkowników uprawnionych do składania zamówień za pomocą unikalnego loginu i hasła,
2) uwierzytelnianie użytkowników uprawnionych do zatwierdzania zamówień za pomocą unikalnego loginu i hasła,
3) składanie zamówień spośród asortymentu wymienionego w siwz, z zastosowaniem cen jednostkowych z oferty wykonawcy. Każde zamówienie musi posiadać podsumowanie wartości zamawianego towaru,
4) korygowanie zamówienia przez osoby uprawnione do zatwierdzania zamówień,
5) raportowanie wykonania zamówienia poprzez podanie wartości i ilości dostarczonego asortymentu w rozbiciu na poszczególne jednostki Sądu oraz sumaryczną wartość realizacji zamówienia w danym okresie,
6) zgłoszenie zamówienia do realizacji tylko i wyłącznie po weryfikacji i zatwierdzeniu przez uprawnioną osobę.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.sr.gov.pl/przetargi.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.
Dodano: 2016-04-15 - Sukcesywna dostawę artykułów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Białymstoku
Dodano: 2016-03-10 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-02-11 - Dostawa artykułów biurowych i papieru ksero na potrzeby GDDKiA Oddział w Białymstoku i Rejonów
Dodano: 2016-01-05 - Zakup i dostawa materiałów biurowych do SP ZOZ w Hajnówce
Dodano: 2015-11-27 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych i informatycznych
Dodano: 2015-11-24 - Dostawa artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.
Dodano: 2015-05-05 - Dostawa artykułów biurowych na potrzeby PWSIP w Łomży
Dodano: 2015-04-13 - jest zakup i dostawa materiałów piśmienniczych i biurowych na potrzeby realizowanego projektu pn.: Zmodernizowane doskonalenie nauczycieli szansą na lepszą jakość edukacji w powiecie m. Łomża.
Dodano: 2015-03-31