Przetargi.pl
Postępowanie mające na celu zawarcie umowy ramowej przy zastosowaniu przepisów dotyczących udzielenia zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie bezpiecznych placów zabaw na terenie miasta Katowice

Zakład Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-523 Katowice, ul. Tadeusza Kościuszki 138
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2515186 , fax. 032 2515081
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zieleni Miejskiej
    ul. Tadeusza Kościuszki 138 138
    40-523 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2515186, fax. 032 2515081
    REGON: 03545711101122
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.katowice.pl/jednostki/zzm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie mające na celu zawarcie umowy ramowej przy zastosowaniu przepisów dotyczących udzielenia zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie bezpiecznych placów zabaw na terenie miasta Katowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest zawarcie umowy ramowej , której celem jest ustalenie warunków zamówień na wykonanie na terenie miasta Katowice- bezpiecznych placów zabaw- w ilości 10 sztuk. Zamawiający zawrze umowę ramową z trzema Wykonawcami. Jeżeli w postępowaniu wpłynie mniej niż trzy oferty niepodlegające odrzuceniu, Zamawiający zawrze umowę ramową z odpowiednio mniejszą liczbą Wykonawców. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia obejmujący: -Przedmiar dla wzorcowego placu zabaw; -Opis techniczny; -Rysunki techniczne;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112914
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, w tym: a) posiadają uprawnienia do wykonywania objętej niniejszym zamówieniem działalności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zadania i posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami niezbędnymi do wykonania prac stanowiących przedmiot zamówienia do kierowania robotami /min.1 osoba/ oraz poświadczą ich przynależność do właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego. W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 3 roboty budowlane o wartości przekraczającej 100.000,00 zł netto każda, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika wymagane jest dołączenie do oferty oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii pełnomocnictwa. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wymagany okres gwarancji - na wykonane prace nie może być krótszy niż 48 miesięcy liczony od dnia odbioru robót. Użyte materiały nie mniej niż 24 miesiące.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Polisę ubezpieczeniową związaną z prowadzoną działalnością. Oświadczenie w zakresie art. art.22 ust. 1, art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania wraz z oświadczeniem w zakresie terminu związania ofertą i gotowości zawarcia umowy na warunkach zawartych w projekcie umowy. Parafowany wzór zapisów umowy. Wypełniony formularz oferty. Kosztorys ofertowy Wykaz osób funkcyjnych posiadających odpowiednie uprawnienia wraz z kopią uprawnień. Wykaz wykonanych prac wraz z potwierdzeniem ich wykonania ( referencje). Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcą. Odpowiedzi negatywne również obowiązują ( forma oświadczenia Wykonawcy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.katowice.pl/jednostki/zzm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach