Przetargi.pl
Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty instalacyjne przeciwpożarowe związane z dostawą oraz montażem okien oddymiających i ślusarki drzwiowej klatek schodowych o odporności ogniowej EI 60 wraz z instalacją p-poż., wymianę oświetlenia klatek schodowych o wartości szacunkowej poniżej 5.150.000 euro, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Poniatowskiego 26
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6403299 , fax. 025 6403263
  • Data zamieszczenia: 2009-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Siedlcach
    ul. Poniatowskiego 26 26
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 6403299, fax. 025 6403263
    REGON: 00125667000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty instalacyjne przeciwpożarowe związane z dostawą oraz montażem okien oddymiających i ślusarki drzwiowej klatek schodowych o odporności ogniowej EI 60 wraz z instalacją p-poż., wymianę oświetlenia klatek schodowych o wartości szacunkowej poniżej 5.150.000 euro, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót instalacyjnych przeciwpożarowych związanych z dostawą oraz montażem okien oddymiających i ślusarki drzwiowej klatek schodowych o odporności ogniowej EI 60 w budynkach A - blok łóżkowy i B - diagnostyczno-zabiegowy wraz z instalacją p-poż., i wymianę oświetlenia klatek schodowych w budynku B.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 2.500,00 zł. (słownie zł. dwa tysiące pięćset ). 2.Forma wniesienia wadium Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na wskazany rachunek bankowy - Bank Pekao S.A. I O/Siedlce 95124026851111000036560178. Przy wnoszeniu wadium należy podać nazwę postępowania - przetargu, którego dotyczy składane wadium. Wadium składane w innej niż pieniężna forma musi być złożone w Kasie Szpitala (w siedzibie Zamawiającego ) również przed upływem terminu składania ofert. Wymaga się potwierdzenia złożenia wadium poprzez dołączenie do oferty kserokopii przelewu lub gwarancji, potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3.Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, zgodnie z zasadami i przesłankami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni: Posiadać uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia Posiadać wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy, zobowiązany jest do złożenia: oświadczenia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4). aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia łącznie z ofertą: dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień ogólnobudowlanych dla kierownika budowy. Osoba powinna przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Fakt ten należy potwierdzić zaświadczeniem wydanym przez tę Izbę z określonym w nim terminem ważności. 3. Dla Wykonawcy instalacji przeciwpożarowej należy przedstawić uprawnienia Głównego Inspektora Dozoru Jądrowego Wymagane dokumenty mogą mieć postać oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym wyżej mowa ma zastosowanie § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.siedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach