Przetargi.pl
post. nr 82/2012 USŁUGA W ZAKRESIE PRZEGLĄDU, OBSŁUGI I KONSERWACJI PODNOŚNIKÓW ELEKTROHYDRAULICZNYCH TYPU PPC - 11B STANOWIĄCYCH WYPOSAŻENIE OBIEKTÓW SZKOLENIOWYCH JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 2098 W BEMOWIE PISKIM

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2012-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    post. nr 82/2012 USŁUGA W ZAKRESIE PRZEGLĄDU, OBSŁUGI I KONSERWACJI PODNOŚNIKÓW ELEKTROHYDRAULICZNYCH TYPU PPC - 11B STANOWIĄCYCH WYPOSAŻENIE OBIEKTÓW SZKOLENIOWYCH JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 2098 W BEMOWIE PISKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa w zakresie przeglądu, obsługi i konserwacji podnośników elektrohydraulicznych typu PPC - 11B stanowiących wyposażenie obiektów szkoleniowych Jednostki Wojskowej Nr 2098 w Bemowie Piskim. a. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. b. Zakres czynności: Przegląd i naprawa podnośników elektrohydraulicznych typ PPC-11B wraz z dostosowaniem instalacji do podłączenia przystawki typ WSB-04/PPE-95M - 12szt.: 1) Przegląd i weryfikacja wszystkich podzespołów podnośnika. 2) Ocena stanu zewnętrznego podnośnika - obudowy, złącz zasilających i sygnałowych, lokalizacja uszkodzeń mechanicznych. 3) Demontaż, ocena i sprawdzenie parametrów technicznych podzespołów podnośnika - zbiornika mieszanki hydraulicznej, pompy zębatej, zaworu przelewowego, rozdzielacza hydraulicznego, hydraulicznej dwustronnej blokady cylindra i silnika elektrycznego (prądnicy), cylindra hydraulicznego. Wymiana uszkodzonych elementów. 4) Oczyszczenie układu hydraulicznego, filtrów i zbiornika. 5) Demontaż i ocena bloku sterowania, wymiana uszkodzonych elementów. 6) Naprawa ramy oraz obudowy podnośnika, usunięcie uszkodzeń mechanicznych, piaskowanie i naniesienie nowej powłoki lakierniczej. 7) Wykonanie i montaż wiązek przewodów połączeniowych do przystawki WSB-04M. 8) Wykonanie dodatkowych elementów do współpracy z systemem WSB-04M. 9) Wykonanie układu zabezpieczenia prądnicy - silnika przed przeciążeniem termicznym (spaleniem uzwojeń). 10) Montaż podzespołów i elementów składowych podnośnika, uzupełnienie mieszanki hydraulicznej, sprawdzenie szczelności, odpowietrzenie układu hydraulicznego. 11) Przegląd i naprawa wału tarczy wraz z podporą, wymiana uszkodzonych elementów, piaskowanie, odnowienie powłoki lakierniczej. 12) Sprawdzenie parametrów podnośnika po przeglądzie i naprawie. 13) Doposażenie podnośnika ciężkich figur bojowych PPC-11B w przystawkę typu WSB-04/PPE-95M z oprogramowaniem do rejestracji seryjnych trafień - 12szt. 14) Warunkiem zakończenia prac jest udzielenie gwarancji na poprawną pracę wszystkich elementów urządzenia na okres 12 miesięcy od dnia zakończenia prac i podpisania protokołu odbioru lub do najbliższego przeglądu, jeżeli rozpocznie się przed upływem roku. 15) Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru końcowego wykonanych prac zobowiązany będzie do: a. wystawienia nowych dowodów urządzeń, b. dostarczenia do każdego podnośnika instrukcji obsługi oraz c. przekazania Zamawiającemu w formie elektronicznej, na płytach CD, plansz poglądowych podnośnika PPC - 11B (1 płyta na 6 szt. podnośników).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi 9 500,00 zł. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. 2. Wadium przetargowe należy wnieść do Zamawiającego w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w NBP O/Okr./Olsztyn nr 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem: Wadium - post. nr 82/2012 usługa w zakresie przeglądu, obsługi i konserwacji podnośników elektrohydraulicznych typu PPC - 11B stanowiących wyposażenie obiektów szkoleniowych JW Nr 2098 w Bemowie Piskim, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i kserokopia dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl, http://www.bip.mon.gov.pl, http://www.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach