Przetargi.pl
post. nr 154/2012 BADANIA LEKARSKIE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY ŻOŁNIERZY I PRACOWNIKÓW JEDNOSTEK W GIŻYCKU, BEMOWIE PISKIM, ORZYSZU I EŁKU

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2012-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    post. nr 154/2012 BADANIA LEKARSKIE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY ŻOŁNIERZY I PRACOWNIKÓW JEDNOSTEK W GIŻYCKU, BEMOWIE PISKIM, ORZYSZU I EŁKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi badań lekarskich z zakresu medycyny pracy (wstępne, okresowe, kontrolne, sanitarno - epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, psychotechniczne, konsultacje specjalistyczne) żołnierzy i pracowników jednostek: JW. 3797 Giżycko, JW. 2909 Giżycko, JW. 4352 Giżycko, JW. 4222 Giżycko, JW. 5699 Przasnysz oddział w Giżycku, JW. 3868 MW Giżycko, Orkiestra Wojskowa w Giżycku, WKU Giżycko, Węzeł Łączności Giżycko, OŻW Giżycko, JW. 2031 Kruklanki, JW. 2098 Bemowo Piskie, Przedszkole Bemowo Piskie, WŻW Bemowo Piskie, Skład Materiałowy Orzysz oraz Szeroki Bór, DWKT Orzysz, JW. 1460 Orzysz, Ośrodek Treningowy Nurków Orzysz, Węzeł Łączności Orzysz, WKU Ełk, Wojskowa Pracownia Psychologiczna Ełk, Terenowa Wojskowa Komisja Lekarska Ełk. 1.Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia musi dysponować gabinetem lekarskim oraz bazą do wykonywania n/w badań laboratoryjnych i konsultacji specjalistycznych w miejscowości Giżycko. BADANIA LABORATORYJNE Lp Rodzaj Badania JM Ilość szacunkowa 1 MORFOLOGIA szt. 3860 2 OB. szt. 651 3 GLUKOZA szt. 3260 4 CHOLESTEROL szt. 1864 5 LDL szt. 1552 6 HDL szt. 1550 7 TG szt. 1200 8 ASPAT szt. 1260 9 ALAT szt. 1260 10 BILIRUBINA CAŁKOWITA szt. 151 11 KREATYNINA szt. 300 12 MOCZNIK szt. 300 13 CRP szt. 30 14 GGTP szt. 31 15 VDRL szt. 60 16 HBsAG szt. 60 17 JONOGRAM szt. 30 18 HCV szt. 5 19 KAŁ NA NOSICIELSTWO X 3 PRÓBY szt. 30 20 KOPROPORFIRYNA W MOCZU szt. 20 21 MOCZ BADANIE OGÓLNE szt. 3834 BADANIA DODATKOWE Lp Rodzaj Badania JM Ilość szacunkowa 1 RTG KRĘGOSŁUPA SZYJNEGO szt. 10 2 RTG KRĘGOSŁUPA PIERSIOWEGO (DWIE PROJEKCJE) szt. 8 3 RTG KRĘGOSŁUPA LĘDŹWIOWO KRZYŻOWEGO (DWIE PROJEKCJE) szt. 10 4 RTG KLATKI PIERSIOWEJ +OPIS szt. 720 KONSULTACJE SPECJALISTYCZNE Lp Rodzaj Badania JM Ilość szacunkowa 1 KONSULTACJA OKULISTYCZNA szt. 380 2 KONSULTACJA LARYNGOLOGICZNA szt. 300 3 AUDIOGRAM szt. 100 4 EKG + OPIS szt. 30 5 KONSULTACJA PULMUNOLOGICZNA szt. 10 6 SPIROMETRIA szt. 15 7 KONSULTACJA ORTOPEDYCZNA szt. 5 8 KONSULTACJA DERMATOLOGICZNA szt. 5 9 KONSULTACJA PSYCHIATRYCZNA szt. 4 10 KONSULTACJA NEUROLOGICZNA szt. 200 11 BADANIE LEKARZA MEDYCYNY PRACY-BADANIE WSTĘPNE, OKRESOWE, KONTROLNE-ZAKOŃCZONE WYSTAWIENIEM ZAŚWIADCZENIA szt. 594 12 BADANIE LEKARZA UPRAWNIONEGO DO PRZEPROWADZENIA BADAŃ W ZAKRESIE PRACY PRZY NARAŻENIU NA MIKROFALE + WYDANIE ZAŚWIADCZENIA szt. 5 13 BADANIE LEKARSKIE DO CELÓW SANITARNO- EPIDEMIOLOGICZNYCH+ WYDANIE ZAŚWIADCZENIA szt. 25 14 BADANIE KIEROWCÓW (konsultacje specjalistyczne) + WYDANIE ZAŚWIADCZENIA pakiet 140 2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania badań przez wykwalifikowany personel posiadający wszelkie niezbędne uprawnienia i dysponujący wysokiej, jakości sprzętem medycznym. 3. Realizacja usługi odbywać się będzie na podstawie imiennych skierowań, wystawionych i podpisanych przez organ kadrowy sekcji personalnej lub uprawnionych lekarzy działających w imieniu Zamawiającego oraz lekarza medycyny pracy wskazanego przez Wykonawcę. a) JW. 3797 Organ kadrowy (personalny), lekarze JW. 2909 Giżycko b) JW. 2909 Organ kadrowy (personalny) lekarze JW. 2909 Giżycko c) JW. 4352 Organ kadrowy (personalny) d) JW. 4222 Organ kadrowy (personalny) e) JW. 5699 Organ kadrowy (personalny) f) JW. 3868 Organ Kadrowy (personalny) g) Orkiestra Wojskowa Organ kadrowy (personalny) h) WKU Giżycko Organ kadrowy (personalny) i) WŁ Organ kadrowy (personalny) j) OŻW Giżycko Organ kadrowy (personalny). k) JW. 2031 Kruklanki Organ kadrowy (personalny l) JW. 2098 organ kadrowy (personalny), lekarze JW. 2098 Bemowo Piskie m) Przedszkole Organ kadrowy (personalny) lekarze JW. 2098 Bemowo Piskie n) WŻW Bemowo Piskie Organ kadrowy (personalny) o) DWKT Orzysz Organ kadrowy (personalny JW.5891) p) Skład Materiałowy Orzysz oraz Szeroki Bór Organ Kadrowy (personalny JW. 4226) q) JW. 1460 Orzysz Organ kadrowy (personalny), lekarz JW. 2909 r) WKU Ełk Organ kadrowy (personalny) s) Wojskowa Pracownia Psychologiczna Ełk Organ kadrowy (personalny) t) Terenowa Wojskowa Komisja Lekarska Ełk Organ kadrowy (personalny). u) Ośrodek Treningowy Nurków Organ Kadrowy (personalna), lekarz JW.2907 v) WŁ Organ kadrowy (personalny) 4. Skierowanie zawierać będzie w szczególności: określenie rodzaju badania profilaktycznego, jakie ma być wykonane, określenie stanowiska pracy, na którym pracownik jest zatrudniony, informacje o występowaniu na stanowisku pracy czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych. 5. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należeć będzie świadczenie usługz najwyższą starannością, aktualną wiedzą medyczną, dostępnymi metodami i środkami zapobiegania, rozpoznawania i leczenia chorób oraz zasadami etyki zawodowej, respektując prawa pacjenta w szczególności zgodnie z przepisami: ustawy z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz. 654 z późn. zm.), ustawy z dnia 05.12.1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U. z 2008 r. Nr 136 poz. 857 z późn. zm.), ustawy z dnia 05.07.1996 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. z 2009 r. Nr 151, poz. 1217 z późn. zm.). 6.Świadczenia zdrowotne muszą być wykonywane przez personel lekarski, pielęgniarki i inny posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone rozporządzeniem ministra Zdrowia i Opieki społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie prowadzenia badan lekarskich pracowników zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. 1996 r. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.). 7.Wykonawca winien spełniać wymogi zawarte w: ustawie z dnia 27.06.1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2004 r., Nr 125, poz. 1317), rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki społecznej z dnia 30.05.1996 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. z 1996 r. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 07.01.2004 r. w sprawie badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia kierowania pojazdami (Dz. U. Nr 2, poz. 15), rozporządzeniu Ministra Obrony Narodowej z dnia 09.08.2010r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. z 2010 r. Nr 187, poz. 1257), rozporządzeniu Ministra Obrony Narodowej z dnia 23.12.2010 r. w sprawie niektórych świadczeń zdrowotnych przysługujących żołnierzom zawodowym (Dz.U.2011r, Nr 8, poz. 36). 8. Prowadzenie nadzoru dyspanseryzacyjnego oraz niezbędnej dokumentacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 23 grudnia 2010 r. w sprawie niektórych świadczeń zdrowotnych przysługujących żołnierzom zawodowym (Dz. U. z 2011 r., Nr 8, poz. 36). 9. Gabinety gdzie będą przeprowadzane badania muszą spełniać standardowe wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 10 listopada 2006r w sprawie wymagań, jakie powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia( Dz. U. z 2006 r, Nr 213, poz.1568 z późn. zm.), a sprzęt medyczny posiadać atesty i dopuszczenia określone przez Ministra Zdrowia. 10. Wykonawca będzie prowadził rejestr przyjmowanych pacjentów zawierający: a) Imię i nazwisko pacjenta, b) Nazwisko lekarza przyjmującego, c) Datę zgłoszenia się pacjenta i rodzaje udzielonej porady, d) Wyznaczony termin przyjęcia do konsultacji i datę przyjęcia, e) Datę wpisania i inne dane niezbędne dla identyfikacji świadczonych usług wg wymogów przedmiotowej umowy. 11. Realizacja usług medycznych będzie wykonywana w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, od godz.700 do godz. 1500. 12. Termin rozpoczęcia i zakończenia badań zaproponowany przez Wykonawcę nie może przekraczać okresu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia się skierowanej osoby. 13. Badania wstępne i okresowe wykonywane będą w dniu zgłoszenia się skierowanego pracownika Zamawiającego, a zakończone nie później niż następnego dnia roboczego po dniu rozpoczęciu badań. 14. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania specjalistycznego badania konsultacyjnego lub badania dodatkowego, niezbędnego dla prawidłowej oceny stanu zdrowia osoby przyjmowanej do pracy lub pracownika, termin badanie nie przekroczy 7 dni roboczych. 15. Wykonawca zapewnia bieżącą realizację usług medycznych, w szczególności dyżur od poniedziałku do piątku lekarza uprawnionego do wykonywania badań profilaktycznych, oraz zastępstwa w razie czasowej nieobecności lekarza i lekarzy specjalistów. 16. W sytuacjach wymagających dodatkowych specjalistycznych badań osób kierowanych Zamawiający uznaje za konieczne przeprowadzenie dodatkowych badań zgodnie z obowiązującymi przepisami. 17. Badania lekarskie kończą się wydaniem orzeczenia lekarskiego w formie zaświadczenia stwierdzającego: a) Brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku pracy; b) Przeciwwskazania zdrowotne do pracy na określonym stanowisku pracy. 18. Orzeczenie lekarskie otrzymuje bezpośrednio żołnierz lub pracownik wojska, który był badany. 19. Badanie lekarza orzecznika i wystawienie zaświadczenia do celów sanitarno-epidemiologicznych (w 2 egz. - oryginał i kopia) 20. Wykonawca do każdej wystawionej faktury będzie załączał zestawienie zawierające następujące dane: a) Nazwiska i Imiona osób przebadanych; b) Numery PESEL osób przebadanych; c) Nazwę jednostki wojskowej, bądź instytucji; d) Datę i rodzaj udzielonych świadczeń; e) Podział na pracowników wojska i żołnierzy zawodowych (PW; ŻZ). f) Zestawienie musi byś uprzednio potwierdzone pieczątką i podpisem jednostki wojskowej, instytucji wystawiającej skierowanie na badanie. 21. Wskazane jest, aby konsultacje i badania dodatkowe odbywały się w tej samej lokalizacji, co gabinet medycyny pracy, bez potrzeby przemieszczania się do innych placówek. 22. Wykonawca zobowiązany jest do udziału w przeglądzie stanowisk pracy kadry i pracowników wojska, którzy wykonują pracę w warunkach szczególnie szkodliwych dla zdrowia, szczególnie uciążliwych i niebezpiecznych. 23. Wykonawca po przeprowadzeniu przez specjalistę badań okulistycznych i po stwierdzeniu konieczności stosowania przez pracownika okularów korygujących wzrok przy obsłudze monitora ekranowego musi udokumentować konieczność korekcji wady wzroku, stosownym zaświadczeniem. Podwykonawca Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 nr 113 poz. 759 z późn. zm.) dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom oraz żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia którą, powierzył podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl,http://www.army.mil.pl,http://www.24wog.wp.mil.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach