Przetargi.pl
posiłki szpitalne

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 38600 Lesko, ul. Kazimierza Wielkiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4696408 w. 14 , fax. 134 696 408
  • Data zamieszczenia: 2016-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Kazimierza Wielkiego 4
    38600 Lesko, woj. podkarpackie
    tel. 13 4696408 w. 14, fax. 134 696 408
    REGON: 37044507200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    posiłki szpitalne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sporządzanie, przygotowanie posiłków w kuchni Wykonawcy, zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia tekst jednolity Dz.U. z 2015 r. poz.594; z póź. zm. Dowóz, transport posiłków przez Wykonawcę do Zamawiającego. Dostarczanie posiłków do wyznaczonych kuchenek na poszczególnych oddziałach w pojemnikach typu GN umieszczonych w pojemnikach termoizolacyjnych. Szacunkowa ilość posiłków dla pacjentów w okresie 12 miesięcy – około 38 328 osobodni + - 10%. Szacunkowa średnia dzienna ilość posiłków na Szpitalny Oddział Ratunkowy SOR - około 8 porcji +/- 2 Szacunkowa średnia ilość obiadów w okresie 12 miesięcy dla Dziennego Oddziału Psychiatrycznego od poniedziałku do piątku – około 1008 osobodni. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w następujących okresach realizacji zadań statutowych Zamawiającego w czasie pokoju oraz ewentualnego wystąpienia: stanu kryzysu, w czasie wprowadzenia kolejnych stanów gotowości obronnej państwa, w czasie wojny. Odbiór odpadów pokonsumpcyjnych. Poszczególne posiłki będą rozliczane zgodnie z poniższym schematem: śniadanie 25% wartości posiłku całodziennego, obiad 55% wartości posiłku całodziennego, kolacja 20 % wartości posiłku całodziennego. Wykonawca posiada pozytywną opinię SANEPID-u do wykonywania przedmiotu zamówienia legitymując się aktualnym wpisem do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia zakładu prowadzącego działalność związaną z produkcją i obrotem żywnością w zakresie przygotowania posiłków od surowca do gotowej potrawy, zgodnie z art. 61 i 62 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz.594 z późn. zm.Wykonawca dysponuje samochodem posiadającym aktualne zezwolenie Państwowej Inspekcji Sanitarnej, dla środka transportu do transportu żywności. Wykonawca zatrudni: - 2 pracowników legitymującymi się 3 letnim stażem pracy na stanowiskach związanych ze zbiorowym żywieniem, - dietetyka technologa żywności z wykształceniem co najmniej średnim z minimum 3 letnim stażem na stanowisku dietetyka technologa żywności związanym ze zbiorowym żywieniem - zatrudni kierowcę, który posiada aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne, Wykonawca posiada opracowany i wdrożony system zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym żywności oraz zapewni jakość posiłków i ich transport zgodnie z obowiązującym systemem analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli zw. system HACCP System Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli , programem GMP GHP oraz zgodnie z warunkami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z 25 sierpnia 2006r. tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 594; z póź. zm . Wykonawca, podda się na przeprowadzenie kontroli w procesie przygotowywania i dostarczania posiłków przez wyznaczonego, uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego zgodnie z załącznikiem 1B do SIWZ. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1A , 1 B oraz 1C do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55000000-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach