Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 53-633 Wrocław, ul. Długa 49
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-71 3559076 , fax. 0-71 3734906, 3550866
- Data zamieszczenia: 2009-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
ul. Długa 49 49
53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 0-71 3559076, fax. 0-71 3734906, 3550866
REGON: 00015014200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
POSĄDOWA WINDYKACJA NALEŻNOŚCI ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie usług w zakresie posądowej windykacji należności Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta z tytułu niezapłaconych opłat dodatkowych za przejazdy bez ważnego biletu środkami komunikacji miejskiej, łącznie zamówieniem objęte jest 2.000 spraw na kwotę 320.000,00 zł. o średniej wartości jednostkowej 160,00 zł. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799400005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5.000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia obejmujące windykację należności o jednostkowej wartości poniżej 200,00 zł, każde z nich o wartości ogółem nie mniejszej niż 100 000 zł netto, przy czym jedno z tych zamówień było świadczone co najmniej przez 3 miesiące. 2. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie. 3. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, warunek określony w ust. 1: 1) w pkt 1) musi spełnić każdy z Wykonawców występujących wspólnie, 2) w pkt 2) musi spełnić dowolny Wykonawca bądź Wykonawcy łącznie. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej 2 zamówień obejmujących windykację należności o jednostkowej wartości poniżej 200,00 zł, każde z nich o wartości ogółem nie mniejszej niż 100.000,00 zł netto, przy czym jedno z tych zamówień było świadczone co najmniej przez 3 miesiące, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wzp.zdium.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Polubowna windykacja pozasądowa mająca na celu wyegzekwowanie od dłużników zaległości z tytułu dzierżaw gruntu oraz z tytułu czynszu, odszkodowań i opłat za media za lokale komunalne : mieszkalne i użytkowe zarządzane przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Świdnicy.
Dodano: 2014-03-03 - Polubowna windykacja pozasądowa mająca na celu wyegzekwowanie od dłużników zaległości w płatnościach czynszu i opłatach za media za lokale komunalne : mieszkalne i użytkowe zarządzanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Świdnicy
Dodano: 2013-10-21