Przetargi.pl
Porządkowanie terenów komunalnych na obszarze Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, w tym likwidacja nielegalnych składowisk odpadów w roku 2009.

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 01-003 Warszawa, Al. Solidarności 90
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5048588 , fax. 022 5048592
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
    Al. Solidarności 90 90
    01-003 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5048588, fax. 022 5048592
    REGON: 01525966300161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Porządkowanie terenów komunalnych na obszarze Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, w tym likwidacja nielegalnych składowisk odpadów w roku 2009.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje: 1.Zebranie, załadunek ręczny lub mechaniczny i wywóz odpadów komunalnych wraz z unieszkodliwieniem na składowisku (np. szkła, gruzu, drewna, złomu, ziemi zanieczyszczonej i innych) - przewidywane ilości odpadów 1410 m3. 2.Zebranie, załadunek ręczny lub mechaniczny i wywóz odpadów niebezpiecznych wraz z ich unieszkodliwieniem, (np. lepik, smoła, papa i inne) - przewidywane ilości odpadów 100 m3. 3.Zebranie, załadunek ręczny lub mechaniczny i wywóz odpadów organicznych wraz z unieszkodliwieniem na składowisku (np. liści, trawy, chwastów i innych) - przewidywane ilości odpadów 1500 m3. 4.Wycinka drzew i krzewów oraz podrostów do lat 5-ciu, cięcia sanitarne techniczne drzew i krzewów, zabezpieczenie ran po cięciach wraz z zebraniem, załadunkiem ręcznym lub mechanicznym i wywozem odpadów organicznych i unieszkodliwianiem na składowisku - przewidywane ilości odpadów 1800 m3. 5.Mechaniczne koszenie trawy i chwastów na nieużytkach - przewidywane ilości odpadów 1200 m3. 6.Rozbiórka ręczna lub mechaniczna pozostałości murowanych, metalowych lub drewnianych drobnych obiektów budowlanych o wysokości do 2 metrów, (np. fundamenty, murki, pozostałości ogrodzenia, altanki i inne) - przewidywane ilości odpadów 500 m3. 7.Mechaniczne lub ręczne plantowanie ziemi zanieczyszczonej, gracowanie, grabienie - przewidywane ilości odpadów 1500 m3. 8.Inne nie ujęte wyżej prace porządkowe wg pojawiających się potrzeb (np. ustawianie zapór i palików ograniczających, prace w warunkach zagrożenia sanitarno-epidemiologicznego itp.) - przewidywana liczba roboczogodzin na wykonywanie innych prac porządkowych -70 rg. Ostateczna ilość odpadów zostanie zweryfikowana na bieżąco na podstawie stanu faktycznego w terenie potwierdzonego protokołem wprowadzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki: 1.Określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie Wykonawca wykaże: - że, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, wykonał co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia na kwotę co najmniej 200.000,00 netto zł. każda (jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż wymagany to w tym okresie prowadzenia działalności), - że, dysponuje lub będzie dysponował personelem o niezbędnych kwalifikacjach zawodowych umożliwiających realizację przedmiotowego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów, że ww. personel zostanie udostępniony wykonawcy na czas realizacji przedmiotowego zamówienia. - oświadczy, że dysponuje lub będzie dysponował sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia w zakresie określonych rodzajów prac oraz urządzeniami do ważenia odpadów w miejscu ich wytworzenia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów, że ww. sprzęt i urządzenia zostaną udostępnione wykonawcy na czas realizacji przedmiotowego zamówienia. 4.Posiadają polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie wg formuły: spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części V SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oraz przedstawią następujące dokumenty: 1.Formularz oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 1 do SIWZ wraz z formularzem cenowym zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. 2.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art 24 ust. 1 i 2 ww. Ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ, dotyczące działalności określonej w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.). 5.Aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ, dotyczące działalności określonej w ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 236 poz. 2008). 6.Wykaz co najmniej 2 usług, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o wartości co najmniej 200.000,00 zł netto każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie zgodnie ze worem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 7. Oświadczenie wykonawcy, że dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia w zakresie określonych rodzajów prac i urządzeniami do ważenia odpadów w miejscu ich wytworzenia lub, że będzie mini dysponował w momencie realizacji zamówienia. W przypadku udostępnienia ww. sprzętu i urządzeń wykonawcy przez inne podmioty, wymagane jest pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do ich udostępnia na czas wykonania zamówienia. 8.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca w momencie realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz wykaz osób posiadających udokumentowane umiejętności posługiwania się urządzeniami do ważenia odpadów w miejscu ich wytworzenia W przypadku udostępnienia ww. osób wykonawcy, który będzie realizował zamówienie, przez inne podmioty, wymagane jest zobowiązanie tych podmiotów, do ich udostępnia na czas realizacji zamówienia. 9.Oświadczenie wykonawcy, że nie powierzy przedmiotowego zamówienia podwykonawcom. 10.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas trwania umowy. W przypadku gdy polisa wygaśnie wcześniej, niż czas trwania umowy konieczne jest dołączenie do oferty oświadczenia wykonawcy o przedłużeniu jej ważności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wola.waw.pl/page/index.php?str=422
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach