Przetargi.pl
Porządkowanie pasa drogowego z zalegających konarów, gałęzi oraz przycięcie poprzyginanych koron drzew na terenie administrowanym przez RDW w Ustrzykach Dolnych- 3 zadania

Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-105 Rzeszów, ul. Boya Żeleńskiego 19a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8609490 , fax. 017 8609460
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie
    ul. Boya Żeleńskiego 19a 19a
    35-105 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8609490, fax. 017 8609460
    REGON: 69058767000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Porządkowanie pasa drogowego z zalegających konarów, gałęzi oraz przycięcie poprzyginanych koron drzew na terenie administrowanym przez RDW w Ustrzykach Dolnych- 3 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zamówienie obejmuje: 1).Uprzątnięcie pasa drogowego z zalegających konarów i gałęzi wraz z wywózką 2).Przycięcie korony drzew 3).Wywózka pozostałości po wycince
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112134
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1-1700,00 PLN Zadanie nr 2-1600,00 PLN Zadanie nr 3-700,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujace warunki: 1). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp; 2).Posiadają odpowiedni sprzęt do realizacji zamówienia: - pilarka spalinowa - 3 szt. - samochód samowyładowczy do transportu - 1 szt. - zwyżka - 1 szt. II. Dopuscza się podwykonawstwo. III.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w następujący sposób: dokumenty i oświadczenia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2).Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 2a). W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2).Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp - załącznik Nr 3 do oferty. 3).Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg załączonego wzoru - załącznik Nr 4 do oferty. 4).Wykaz sprzętu wg wzoru stanowiącego - załącznik Nr 5 do oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia. 5).Wykaz zakresu usług powierzonych podwykonawcom wg wzoru stanowiącego - załącznik Nr 7 do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach