Przetargi.pl
Porządkowanie gospodarki wodno- ściekowej w ul. Świerczewskiego i Mickiewicza wraz z modernizacją nawierzchni ulic – opracowanie dokumentacji projektowej

Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka ogłasza przetarg

  • Adres: 11015 Olsztynek, ul. Ratusz
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 51954 50 , fax. 895 195 457
  • Data zamieszczenia: 2016-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
    ul. Ratusz 1
    11015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 51954 50, fax. 895 195 457
    REGON: 52933800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Porządkowanie gospodarki wodno- ściekowej w ul. Świerczewskiego i Mickiewicza wraz z modernizacją nawierzchni ulic – opracowanie dokumentacji projektowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowych podczas zadania inwestycyjnego pn. „Porządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w ul. Świerczewskiego i Mickiewicza wraz z modernizacją nawierzchni ulic”- opracowanie dokumentacji projektowej. Podstawowym celem wykonywanej dokumentacji projektowej jest modernizacja systemów kanalizacji sanitarnej – rozdział kanalizacji ogólnospławnej na sanitarną i deszczową, w miarę potrzeb budowa nowych odcinków kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej, a także modernizacja sieci wodociągowej. Zadanie dzielić się będzie na trzy projekty, w następujących zakresach: 1) projekt 1 – obszar ulicy Mickiewicza oraz ulicy Świerczewskiego od przejazdu kolejowego do skrzyżowania z ulicą Szkolną – branża sanitarna (obszar zaznaczony na rysunku stanowiącym załącznik numer 3: - rozdział kanalizacji ogólnospławnej na sanitarną i deszczową, - modernizacja kanalizacji sanitarnej, - modernizacja oraz budowa kanalizacji deszczowej, - modernizacja sieci wodociągowej, - przebudowa kolizji modernizowanych/budowanych sieci z infrastrukturą techniczną, - niezbędna przebudowa innych niż wymienione powyżej sieci mając na uwadze projekt 3. a) Stan istniejący: - na odcinkach ulic objętych projektem znajduje się nawierzchnia asfaltowa, - uzbrojenie terenu: kanalizacja ogólnospławna, sieć wodociągowa, gazowa, energetyczna oraz telekomunikacyjna, - prawdopodobieństwo istnienia niezinwentaryzowanych „starych” nieczynnych sieci, - aktualnie ulicą Świerczewskiego zorganizowany jest objazd na czas remontu drogi krajowej – fakt ten wpłynął znacząco na stan sieci znajdujących się w przedmiotowej ulicy, 2) projekt 2 – obszar ulicy Świerczewskiego od skrzyżowania z ulicą Szkolną do skrzyżowania z ulicą Emila von Behringa – branża sanitarna (obszar zaznaczony na rysunku stanowiącym załącznik numer 3: - rozdział kanalizacji ogólnospławnej na sanitarną i deszczową, - modernizacja kanalizacji sanitarnej, - modernizacja oraz budowa kanalizacji deszczowej, - modernizacja sieci wodociągowej, - przebudowa kolizji modernizowanych/budowanych sieci z infrastrukturą techniczną, - niezbędna przebudowa innych niż wymienione powyżej sieci mając na uwadze projekt 3. a) Stan istniejący: - na odcinkach ulic objętych projektem znajduje się nawierzchnia asfaltowa, - uzbrojenie terenu: kanalizacja ogólnospławna, sieć wodociągowa, gazowa, energetyczna oraz telekomunikacyjna, - prawdopodobieństwo istnienia niezinwentaryzowanych „starych” nieczynnych sieci, - aktualnie ulicą Świerczewskiego zorganizowany jest objazd na czas remontu drogi krajowej – fakt ten wpłynął znacząco na stan sieci znajdujących się w przedmiotowej ulicy, 3) projekt 3 – obszar ulicy Mickiewicza oraz ulicy Świerczewskiego – branża drogowa (obszar zaznaczony na rysunku stanowiącym załącznik numer 3: - zaprojektowanie nowej nawierzchni bitumicznej na ww. ulicach/odtworzenia nawierzchni po robotach sanitarnych zgodnych z ww. projektami, - modernizacja nawierzchni obustronnych chodników, - projekt miejsc postojowych (maksymalna możliwa ilość), - projekt parkingu na działce oznaczonej numerem 17/28, obręb numer 4, miasta Olsztynek, - projekt zieleni. UWAGI: - Projektowaną modernizację/przebudowę/budowę sieci należy ściśle uzgadniać z Gospodarką Komunalną Sp. z o. o. – zarządcą sieci oraz Pracownikami Urzędu Miejskiego w Olsztynku. - Projektowaną przebudowę nawierzchni jezdni/chodników, projekt parkingu oraz zieleni należy ściśle uzgadniać z pracownikami Urzędu Miejskiego w Olsztynku – należy przedstawić wstępną koncepcję do akceptacji. - Sugeruje się uzyskanie trzech oddzielnych decyzji administracyjnych zezwalających na realizację ww. robót. - Należy pamiętać, iż obszar objęty projektem leży w granicach strefy konserwatorskiej – należy uzgadniać projekty z Konserwatorem Zabytków. 2. Orientacyjne dane wyjściowe: 1) Długość ul. Świerczewskiego: 580 mb. 2) Szerokość działek drogowych ul. Świerczewskiego: 13,4m-15,8m 3) Długość ul. Mickiewicza: 265 mb. 4) Szerokość działek drogowych ul. Mickiewicza:11,1m-12,0m 5) Długość kanalizacji ogólnospławnej: na całej długości ul. Świerczewskiego i Mickiewicza tj. 845 mb. 6) Długość sieci wodociągowej: na całej długości ul. Świerczewskiego i Mickiewicza tj. 845 mb. 3. Zakres opracowania: - Wykonanie map do celów projektowych i uzgodnienie projektu w Zespole Uzgadniania Dokumentacji Projektowej. - Uzyskanie warunków technicznych do projektowania sieci i ewentualnego usunięcia kolizji. - Projekty budowlane branży sanitarnej i drogowej. - Projekty wykonawcze do ww. projektów budowlanych. - Projekt ewentualnego usunięcia kolizji – przebudowy kolidującego uzbrojenia. - Specyfikacja techniczna. - Kosztorys inwestorski i przedmiary. Kosztorysy i przedmiary do każdego z projektów należy wykonać oddzielnie, w tym do projektu numer 3 należy kosztorys oraz przedmiar rozbić na dwie ulice oddzielnie – ulicę Mickiewicza oraz ulicę Świerczewskiego. - Badania geotechniczne oraz ocenę stanu istniejącej nawierzchni i gruntów podłoża. - Materiały, uzgodnienia i opinie niezbędne do wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę lub decyzji realizacji inwestycji drogowej lub innych dokumentów umożliwiających realizację robót. - Przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku o wydanie ww. decyzji. - Pełnienie nadzoru autorskiego podczas przetargu na wyłonienie wykonawcy robót oraz podczas budowy. Wymagane jest aby: - Projekt budowlany został dostarczony Zamawiającemu w 4 egzemplarzach (dwa w wersji papierowej, dwa w wersji elektronicznej – jeden w pliku o rozszerzeniu *.pdf, drugi w pliku o rozszerzeniu *.dwg, oba pliki na płycie CD). - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zostały dostarczone Zamawiającemu w trzech egzemplarzach (dwa w wersji papierowej, jeden w wersji elektronicznej w pliku o rozszerzeniu *.pdf). - Przedmiary robót zostały dostarczone Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach (jeden egzemplarz w wersji papierowej, jeden egzemplarz w wersji elektronicznej w pliku o rozszerzeniu *pdf). - Szczegółowy kosztorys inwestorski został dostarczony Zamawiającemu w trzech egzemplarzach (jeden egzemplarz w wersji papierowej, jeden egzemplarz w wersji elektronicznej w pliku o rozszerzeniu *.pdf, jeden egzemplarz w wersji elektronicznej w pliku o rozszerzeniu *.kst). Dokumentacja powinna być opracowana w sposób pozwalający na przeprowadzenie na jej podstawie postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164). Tzn. Wykonawca dokumentacji projektowej musi unikać w opisie używania nazw producentów, znaków towarowych lub parametrów jednoznacznie wskazujących na konieczność zastosowania materiałów lub urządzeń jednego producenta. Podane szacunkowe długości i szerokości pasów drogowych i działek, a także długości sieci są danymi orientacyjnymi i mają wyłącznie charakter informacyjny. Rzeczywiste długości i szerokości pasów drogowych i działek będą określone przez Wykonawcę. Zalecana jest wizja w terenie. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia opisano w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach