Przetargi.pl
Porządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Bychawa - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Bychawie – część elektryczna

Bychawskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Bychawie ogłasza przetarg

  • Adres: 23-100 Bychawa, ul. Macieja Rataja
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (081) 566 02 27 , fax. (081) 566 02 27
  • Data zamieszczenia: 2019-12-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bychawskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Bychawie
    ul. Macieja Rataja 6
    23-100 Bychawa, woj. lubelskie
    tel. (081) 566 02 27, fax. (081) 566 02 27
    REGON: 43051514500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebpk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Porządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Bychawa - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Bychawie – część elektryczna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I zamówienia - Wymiana agregatu prądotwórczego Przedmiot zamówienia obejmuje: - wymianę istniejącego agregatu prądotwórczego125 kVA na nowy agregat prądotwórczy o mocy min 200 kVA wraz z dostosowaniem istniejącej instalacji elektrycznej do wymogów obowiązujących przepisów oraz przystosowaniem istniejącego pomieszczenia agregatorni. CZĘŚĆ II zamówienia - Napęd i sterowanie zastawki kinetowej przy pompowni głównej. Przedmiot zamówienia obejmuje: - montaż na istniejącej zastawce kinetowej napędu sterującego poziomem otwarcia zastawki oraz jego wpięcie do istniejącego układu sterowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, może polegać na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem przy innym zamówieniu publicznym, jeżeli faktycznie i konkretnie uczestniczył w jego realizacji. Zamawiający będzie oceniał doświadczenie wykonawcy w zależności od konkretnego zakresu jego udziału i faktycznego wkładu wykonawcy w prowadzenie działań, które były wymagane od tej grupy w ramach danego zamówienia publicznego. Zamawiający wymaga od wykonawcy przedłożenia dokumentu potwierdzającego faktyczny udział w wykonaniu zamówienia (np. referencje, umowa konsorcjum, umowa o podwykonawstwo).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach