Przetargi.pl
Porządkowanie gospodarki wodno-ściekowej Gminy Raniżów - budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach; Raniżów - Porąbki, Staniszewskie, Zielonka

Gmina Raniżów ogłasza przetarg

  • Adres: 36-130 Raniżów, Rynek 6
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2285034, 2285048 , fax. 017 2285365
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raniżów
    Rynek 6 6
    36-130 Raniżów, woj. podkarpackie
    tel. 017 2285034, 2285048, fax. 017 2285365
    REGON: 00054407100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ranizow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Porządkowanie gospodarki wodno-ściekowej Gminy Raniżów - budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach; Raniżów - Porąbki, Staniszewskie, Zielonka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej w następującym zakresie: 1. Kanalizacja sanitarna - 18 626 m w tym: a) grawitacyjna; - SN12 SDR 34 ? 315 mm 692 m, - SN12 SDR 34 ? 250mm 1 052 m, - SN12 SDR 34 ? 200mm 11 243 m, - SN12 SDR 34 ? 160mm 5 639 m, b) ciśnieniowa (0.6 MPa); - P1-P6 ? 40-125 - 2 935 m, 2. Budowle: - studzienki kontrolno-betonowe ? 1000 - 181 szt., - studzienki rozprężne - 4 szt., - studzienki odpowietrzające - 1 szt., - studzienki kontrolne PVC - 512 szt. 3. Przepompownie - 3 szt. 4. Przepompownia przydomowa - 1 szt. 5. Skrzyżowania proj. kanalizacji sanit. z istniejącymi urządzeniami podziemnymi i nad-ziemnymi: - istn. sieć gazowa (zabezp.) - 154 szt., - istn. Kabel energetyczny, telef. (zabezp.) - 25 szt., - istn. studnie (zabezp.) - 75 szt., - istn. sieć wodociągowa (zabezp.) - 262 szt., - drogi gminne (zabezp.) - 9 szt. 6. Przekroczenie dróg metodą przecisku - wojewódzkiej - 10 szt., - powiatowej - 3szt. 7. Ubezpieczenie potoku Gatka Raniżowska w miejscu przekroczeń kanalizacja sanitarną -12 szt. 8. Rozbiórka i odbudowa nawierzchni dróg Gminnych (żwirowa , tłuczniowa) - 5 738 m?. 9. Kanalizacja ciśnieniowa - rury ochronne na gazociągu - 31 m. 10. Odbudowa przerwanych rurociągów drenarskich na trasie wykonywania kanalizacji sani-tarnej - 125 szt. 11. Ilość przyłączy do zabudowań - 200 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 200 000,00 zł. (słownie złotych: dwieście tysięcy 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie niezbęd-nym do wykonania przedmiotu zamówienia; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wy?konania zamówienia, tj.: zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w okresie prowadzenia działalności, jako główny wykonawca, minimum dwie inwestycje z zakresu budowy kanalizacji sanitarnej o warto-ści brutto robót co najmniej 7 000 000,00 zł. 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przed-stawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału techniczne-go. Minimalną ilość narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia przed-stawia poniższa tabela. Lp. OPIS (Typ/Producent/Model) Minimalna ilość sztuk 1. Koparka gąsienicowa 0,60 m3 2 2. Koparki jednonacz.koł.0,25 m3 2 3. Przyczepa skrzyniowa 3,5 t 1 4. Przyczepa dłużycowa 1 5. Samochody samowyładowcze do 5 t 2 6. Samochody dostawcze 0,9 t 2 7. Samochód skrzyniowy 5-10 t 1 8. Wibrator powierzchniowy do 225 kG 1 9. Wyciąg jednomaszt. elektr. 0,5 t 1 10. Spycharka gąsienicowa 100 KM 1 11. Zespół prądotwórczy 3-fazowy, 20 kVA 1 12. Zgrzewarka do rur PE, PEHD o śr. pow. 140 do 280 mm 1 13. Żuraw samochodowy 7-10 t 1 W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym wymienionym powyżej należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia po-tencjału technicznego 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobo-wiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, t.j.: a) osobą na stanowisko Kierownika budowy - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w za-kresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wen-tylacyjnych i gazowych, której praktyka zawodowa wynosi minimum 10 lat i obej-mowała wykonanie co najmniej 3-ch inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej i ochrony środowiska, w tym jednej polegającej na budowie kanalizacji sa-nitarnej o wartości brutto robót nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł., b) osobą na stanowisko Kierownika robót drogowych - posiadającą uprawnienia bu-dowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogo-wej i której praktyka zawodowa wynosi minimum 5 lat. c) osobą na stanowisko Kierownika robót elektrycznych i AKPiA - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w spe-cjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych, której praktyka zawodowa wynosi minimum 5 lat i obejmowała wykonanie co naj-mniej jednej inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej i ochrony środowiska, Jako lata praktyki zawodowej będą traktowane lata czynne zawodowo, liczone od daty uzyskania uprawnień budowla?nych do dnia otwarcia ofert. Ponadto osoby wymienione w podpunktach a), b), c) winny posiadać aktualne zaświad-czenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (Okręgowej Izby In-żynierów Budownictwa) oraz decyzję o wpisie do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3, lit a Prawa budowlanego (o ile dotyczy). Jeżeli Wykonawca w ofercie wskaże do wykonania zamówienia osoby, którymi nie dys-ponuje, winien dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, t.j.: posiadają zgromadzone własne środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 2 000 000,00 złotych. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty Wykonawcy. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ustawy Pzp. Wykonawca winien do oferty dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działal-ności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłosze-nia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesię-cy przed upływem terminu składania ofert), b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub za-świadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale-głych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadcze-nia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy Pzp. (wystawioną nie wcze-śniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp. (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); f) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wg załącznika nr 2) g) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. l i 2 pkt. l ustawy Pzp, (wg załącznika nr 3) 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wy-konawca winien do oferty dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) wykaz wykonanych (zakończonych) ramach generalnego wykonawstwa w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres pro-wadzenia działalności jest krótszy - w okresie prowadzenia działalności, jako główny wykonawca minimum dwie inwestycje z zakresu budowy kanalizacji sanitarnej o wartości brutto robót co najmniej 7 000 000,00 zł. , z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty budow-lane wykonane zostały należycie, (wg załącznika nr 4), Zaleca się aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez wyko-nawcę roboty zostały wykonane należycie, zawierały co najmniej: - wskazanie, że wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu, zreali-zował roboty, których dokument dotyczą, - wskazanie podmiotu, na rzecz którego zrealizowane były roboty, - wskazanie zakresu robót, - wskazanie wartości robót, - wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), - wskazanie miejsca wykonania, - opinię podmiotu wskazanego powyżej stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie b) wykaz narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, nie-zbędnych do wykonania zamówienia, z podaniem ich ilości, z uwzględnieniem zapisu pkt. 3 Rozdziału VIII niniejszej SIWZ, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje własnym potencjałem technicznym wymaganym przez Zamawiającego, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiąza-nie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. c) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, za-wierający informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wy-kształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 6 do SIWZ, wraz z dokumentami stwierdza-jącymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie: - posiadają wymagane uprawnienia budowlane bez ograniczeń (w branży: sanitar-nej, elektrycznej i drogowej), - posiadają wymaganą praktykę zawodową, zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego w pkt. 4, Rozdziału VIII niniejszej SIWZ. - należą do właściwej izby samorządu zawodowego (Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) oraz uzyskali decyzję o wpisie do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3, lit a Prawa budowlanego (o ile dotyczy) W przypadku, gdy Wykonawca w ofercie wskaże do wykonania zamówienia osoby, którymi nie dysponuje, winien dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zaleca się, by informacja zawarta w załączniku nr 6 na temat praktyki zawodowej po-szczególnych osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zawierała co najmniej: - wskazanie nazw, miejsc wykonania i zakresów rzeczowych realizowanych przez daną osobę inwestycji, - wskazanie podmiotu, na rzecz którego zrealizowane były roboty - wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), - wskazanie wartości wykonywanych robót, 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finan-sowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca winien do oferty dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) sprawozdania finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez bie-głego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o bada-nym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiąza-nych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów wskazują-cych, iż wykonawca osiągnął przychody netto ze sprzedaży w kwocie minimum 3 000 000,00 PLN w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności wykonawcy jest krótszy - w każdym roku prowadzenia działalności b) polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzia-łalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000,00 PLN, c) informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek banko-wy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert) UWAGA: z informacji winna wynikać konkretna kwota, nie mniejsza niż 2 000 000,00 zł.,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ranizow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach