Przetargi.pl
Poprawienie retencyjności zlewni rzeki Struga Spicimierska poprzez remont budowli

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-003 Poznań, ul. Chlebowa
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. +48(61)8567700, , fax. +48(61)8525731
  • Data zamieszczenia: 2020-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu
    ul. Chlebowa 4/8
    61-003 Poznań, woj. brak
    tel. +48(61)8567700, , fax. +48(61)8525731
    REGON: 36830257500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.wody.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawienie retencyjności zlewni rzeki Struga Spicimierska poprzez remont budowli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Poprawienie retencyjności zlewni rzeki Struga Spicimierska poprzez remont budowli” Rzeka Struga Spicimierska, gm. Uniejów, pow. poddębicki gm. Dobra , pow.turecki (Struga Spicimierska w km 0+000÷5+960 oraz w km 5+960÷18+165). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 7-9 do SIWZ: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Mapka sytuacyjna i Przedmiar robót. Zamawiający podzielił zamówienie na następujące części: Część 1 – Struga Spicimierska – roboty remontowe, Część 2 – Struga Spicimierska – roboty udrożnieniowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45246400-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu żąda od Wykonawców wniesienia wadium na cały kres związania ofertą. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 16.07.2020 r. do godziny 11:15. Wadium należy wnieść w wysokości dla: część 1 4 250,00 zł (cztery tysiące dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100) część 2 2 250,00 zł (dwa tysiące dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca samodzielnie (bez wezwania), w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże zmawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożonym oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Kosztorys ofertowy szczegółowy sporządzony zgodnie i z uwzględnieniem wymagań punktu 22 SIWZ. 3. Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ; 4. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu trzeciego (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem) albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci; 5. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, załączają oświadczenie, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach