Przetargi.pl
poprawienie funkcjonalności pomieszczeń w budynku: przy ul. Świętojerskiej 12A oraz ul. Twardej 1, będących w 100 % własnością m. st. Warszawy, administrowanych przez Śródmiejski Ośrodek Opiekuńczy

Śródmiejski Ośrodek Opiekuńczy im. prof. A. Tymowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-236 Warszawa, ul. Świętojerska 12A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8315880 , fax. 022 6356292
  • Data zamieszczenia: 2009-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Śródmiejski Ośrodek Opiekuńczy im. prof. A. Tymowskiego
    ul. Świętojerska 12A 12A
    00-236 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8315880, fax. 022 6356292
    REGON: 01062287000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    poprawienie funkcjonalności pomieszczeń w budynku: przy ul. Świętojerskiej 12A oraz ul. Twardej 1, będących w 100 % własnością m. st. Warszawy, administrowanych przez Śródmiejski Ośrodek Opiekuńczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest poprawienie funkcjonalności pomieszczeń pokoi rehabilitacyjnych i terapii zajęciowej w budynku Śródmiejskiego Ośrodka Opiekuńczego przy ul. Świętojerskiej 12A w Warszawie. Zakres robót obejmuje: - roboty rozbiórkowe, budowlane, sanitarne i elektryczne, Powierzchnia modernizowanych pomieszczeń rehabilitacji wynosi 41,89 m2 Powierzchnia pomieszczenia terapii zajęciowej wynosi 25,61 m2: Zakres robót obejmuje: rozbiórkę ścianek, posadzki, glazury. Wykonanie ścianek działowych, tynków, malowanie, wykonanie wyrównania podłoża posadzki, położenie posadzki z pcw homogenicznego (np. system typu Tarkett), położenie glazury, położenie tapety natryskowej, montaż stolarki aluminiowej i drewnianej. Wykonanie instalacji elektrycznej. Montaż umywalek, baterii umywalkowych. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany jest w: a) projekcie budowlanym architektonicznym b) projekcie instalacji elektrycznej c) przedmiarach robót do w/w projektów d) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Budynek Śródmiejskiego Ośrodka Opiekuńczego ma trzy kondygnacje naziemne. Roboty budowlane, instalacje sanitarne i elektryczne będą wykonywane tylko w części budynku, na poziomie drugiej kondygnacji (I piętro). 2) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczenia hobby i sanitariatu w Domu Dziennego Pobytu przy ul. Twardej 1 w Warszawie: Zakres robót obejmuje: - roboty rozbiórkowe, budowlane, sanitarne i elektryczne Powierzchnia modernizowanych pomieszczeń wynosi 35,54 m2. Zakres robót obejmuje: rozbiórkę ścianek, wykonanie ścianek działowych, malowanie, wykonanie wyrównania podłoża posadzki, posadzki z gresu, malowanie, położenie glazury. Wykonanie instalacji elektrycznej. Montaż umywalek, sedesu, baterii umywalkowych. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany jest w: a) projekcie budowlanym architektonicznym b) projekcie instalacji elektrycznej c) przedmiarach robót do w/w projektów d) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Dom Dziennego Pobytu znajduje się na części parteru, kondygnacje wyższe są zajęte przez lokale mieszkalne. Roboty budowlane, instalacje sanitarne i elektryczne będą wykonywane jedynie w części Domu Dziennego Pobytu. Zaleca się, aby oferent zdobył wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania ofert i podpisania umowy oraz uwzględnił w cenach jednostkowych robót wszystkie koszty. Konieczne jest odbycie wizji lokalnej. Roboty muszą być przeprowadzone w taki sposób, aby nie uniemożliwiały pracy ośrodka opiekuńczego. Należy przewidzieć taką organizację i zabezpieczenie robót, szczególnie w korytarzach, aby nie utrudniały pracy i nie powodowały zabrudzenia korytarzy i pozostałych pomieszczeń w w/w budynkach. Jakiekolwiek roboty dodatkowe mogą być uwzględnione przez ZAMAWIAJĄCEGO wyłącznie w przypadku, jeżeli konieczność ich wykonania nie mogła być przewidziana przez WYKONAWCĘ w momencie składania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625202
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest: wpłata wadium w wysokości 2.400,00 zł. (dwa tysiące czterysta złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział WYKONAWCY spełniający następujące warunki : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Dz. U. z 2004 r., Nr 19, poz. 177 z późn. zm. ZAMAWIAJĄCY dokona oceny spełnienia warunków umożliwiających WYKONAWCOM ubieganie się o udzielenie zamówienia, poprzez żądanie dokumentów wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), oceniając wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które WYKONAWCY są zobowiązani dołączyć do oferty: 1) Formularz oferty - załącznik nr 1. 2) Oświadczenie, że WYKONAWCA nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), dotyczy to każdego z podmiotów - załącznik nr 2. 3) Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 5% wartości brutto umowy - załącznik nr 3. 4) Potwierdzona przez WYKONAWCĘ (za zgodność z oryginałem) kopia dowodu wniesienia wadium, jeśli zostało wniesione w pieniądzu lub oryginał dowodu wniesienia wadium, jeśli zostało wniesione w innej dopuszczalnej przez zamawiającego formie. 5) Oświadczenie, jeżeli do zawarcia umowy na wykonanie zamówienia lub umowy w imieniu WYKONAWCY, który jest podmiotem prawa działającym na podstawie polskiej ustawy Kodeks Spółek Handlowych (Dz. U. z 2000 r. Nr 94, poz. 1037 z późniejszymi zmianami), w obowiązujących przepisach prawa lub aktach statutowych WYKONAWCY wymagana jest dodatkowa zgoda organu WYKONAWCY i/lub zgoda wspólników Spółki WYKONAWCY, że dokument zawierający stosowną zgodę został sporządzony w formie wymaganej przez obowiązujące przepisy prawa. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum) dotyczy to każdego z podmiotów tworzących to konsorcjum - załącznik nr 4. 6) Oryginał pełnomocnictwa (lub kopia poświadczona - za zgodność z oryginałem - przez WYKONAWCĘ), o którym mowa w Specyfikacji, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 7) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza poświadczenie aktualności ww. dokumentów, przez organ uprawniony do ich wydania, dokonane w wymaganym okresie czasu, z widoczną datą dokonania poświadczenia, zawierające klauzulę o aktualności zamieszczonych w dokumencie danych. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), dotyczy to każdego z podmiotów. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że WYKONAWCA nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum), dotyczy to każdego z podmiotów. W przypadku spółki jawnej, wymagane jest zaświadczenie wystawione na spółkę, natomiast w przypadku spółki cywilnej, zaświadczenia wystawione na poszczególnych wspólników. W sytuacji, gdy spółka cywilna jest płatnikiem podatku VAT, wymagane są zaświadczenia wystawione na poszczególnych wspólników oraz na spółkę. c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że WYKONAWCA nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum), dotyczy to każdego z podmiotów. W przypadku spółki jawnej, wymagane jest zaświadczenie wystawione na spółkę, natomiast w przypadku spółki cywilnej, zaświadczenia wystawione na spółkę oraz na poszczególnych wspólników. d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczy wszystkich osób fizycznych będących WYKONAWCAMI, oraz wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących wykonawcami. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) dotyczy to każdego z podmiotów. e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczy to podmiotów zbiorowych będących wykonawcami. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum) dotyczy to każdego z podmiotów. wykaz wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykazanie co najmniej 2 robót obejmujących swoim zakresem modernizację pomieszczeń w budynkach, o wartości brutto nie mniejszej niż 50 tys. zł. każda - załącznik nr 5. f) kopię uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, kierownika robót, pozwalających na realizację zamówienia, z aktualnym zaświadczeniem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającym członkostwo i opłacenie OC za 2009 r. (lub potwierdzenie opłacenia obowiązkowych składek), zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. g) aktualną kopię polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że WYKONAWCA jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas realizacji przedmiotu zamówienia, na kwotę co najmniej złożonej oferty. Jeżeli WYKONAWCA przedstawi aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia o wartości i terminie niespełniającym wymogu ZAMAWIAJĄCEGO, zobowiązanie, że w przypadku wyboru oferty, przed zawarciem umowy, WYKONAWCA przedstawi dokument potwierdzający ubezpieczenie na wymagany okres i o wymaganej wartości - załącznik nr 7. W przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona wg średniego kursu NBP z dnia otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://soo.bip.um.warszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach