Przetargi.pl
Poprawienie estetyki miejscowości wiejskich poprzez zagospodarowanie zbiorników i cieków wodnych na terenie Gminy Świebodzin

Gmina Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, ul. Rynkowa 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4750916 , fax. 68 4750916
  • Data zamieszczenia: 2014-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
    ul. Rynkowa 2 2
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 68 4750916, fax. 68 4750916
    REGON: 97077053400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawienie estetyki miejscowości wiejskich poprzez zagospodarowanie zbiorników i cieków wodnych na terenie Gminy Świebodzin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Poprawienie estetyki miejscowości wiejskich poprzez zagospodarowanie zbiorników i cieków wodnych na terenie Gminy Świebodzin, Dofinansowanie w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, obejmujące wykonanie: 1) Zadanie 1: Chociule, polegające m.in. na: - częściowym rozebraniu ogrodzenia i ponownym jego montażu, - oczyszczeniu zbiornika z sitowia o pow. ok. 297 m2, - oczyszczeniu skarp z krzaków i starków o pow. ok. 213 m2, - ręcznym czyszczeniu studzienek rewizyjnych i przyczółków - 2 szt., - robotach ziemnych, - usuwaniu namułu z cieków, - ręcznym usunięciu humusu z przerzutem o pow. ok. 50 m2, - zakupie, dostawie i montażu stołu z ławami - 1 kpl. oraz kosza na śmieci - 1 szt. 2) Zadanie 2: Glińsk, polegające m.in. na: - oczyszczeniu zbiornika z sitowia o pow. ok. 570 m2, - oczyszczeniu skarp z krzaków i starków o pow. ok. 148 m2, - ręcznym czyszczeniu studzienek rewizyjnych i przyczółków - 2 szt., - robotach ziemnych, - ścinaniu drzew piłą mechaniczną - 2 szt., - zakupie, dostawie i montażu stołu z ławami - 1 kpl. oraz kosza na śmieci - 1 szt. 3) Zadanie 3: Grodziszcze, polegające m.in. na: - oczyszczeniu zbiornika z sitowia o pow. ok. 80 m2, - oczyszczeniu skarp z krzaków i starków o pow. ok. 6 m2, - robotach ziemnych, - usuwaniu namułu z cieków, - odwodnieniu drogi, w tym m.in.: roboty rozbiórkowe, zbrojenie konstrukcji betonowych, rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm z ponownym ich montażem, ułożenie ścieków drogowych, ręczne czyszczenie kanałów, - wykonaniu ogrodzenia o długości ok. 137 m wraz z furtką - 1 szt., - zakupie, dostawie i montażu stołu z ławami - 1 kpl. oraz kosza na śmieci - 1 szt. 4) Zadanie 4: Kupienino, polegające m.in. na: - oczyszczeniu zbiornika z sitowia o pow. ok. 243 m2, - oczyszczeniu skarp z krzaków i starków o pow. ok. 81 m2, - oczyszczeniu istniejących przepustów - 2 szt., - plantowaniu skarp o pow. ok. 81 m2, - robotach ziemnych, - zakupie, dostawie i montażu stołu z ławami - 1 kpl. oraz kosza na śmieci - 1 szt. 5) Zadanie 5: Lubinicko, polegające m.in. na: - oczyszczeniu zbiornika z sitowia o pow. ok. 550 m2, - oczyszczeniu skarp z krzaków i starków o pow. ok. 117 m2, - robotach ziemnych, - usuwaniu namułu z cieków oraz ręcznym czyszczenie kanałów, - odwodnieniu drogi, w tym m.in.: ręczne wykopy z wbudowaniem ziemi w nasyp, wykonanie podłoża betonowego, ułożenie ścieków drogowych, - naprawie ścian zbiornika z kamienia, - rozebraniu istniejącego ogrodzenia i wykonaniu nowego ogrodzenia o długości ok. 62 m wraz z furtką - 1 szt., - zakupie, dostawie i montażu stołu z ławami - 1 kpl. oraz kosza na śmieci - 1 szt. 6) Zadanie 6: Ługów, polegające m.in. na: - oczyszczeniu zbiornika z sitowia o pow. ok. 1489,60 m2, - oczyszczeniu skarp z krzaków i starków o pow. ok. 133 m2, - robotach ziemnych, - wykonaniu skarpy ok. 182,70 m3, - wykonaniu trawników dywanowych o pow. ok. 324,80 m2, - ręcznym czyszczeniu kanałów, - wykonaniu ogrodzenia o długości ok. 28,60 m, - zakupie, dostawie i montażu stołu z ławami - 1 kpl. oraz kosza na śmieci - 1 szt. 7) Zadanie 7: Raków, polegające m.in. na: - remoncie kanalizacji deszczowej, w tym m.in.: kanały z rur PVC o długości ok. 48 m, studzienki kanalizacyjne - 3 szt., zbrojenie konstrukcji betonowych, nawierzchnia z tłucznia kamiennego o pow. ok. 12 m2, - plantowaniu skarp, korony nasypów i dna rowów o pow. ok. 197,80 m2, - ręcznym czyszczeniu kanałów, - oczyszczeniu zbiornika z sitowia o pow. ok. 234 m2, - robotach ziemnych, - oczyszczeniu skarp z krzaków i starków o pow. ok. 351 m2, - ścięciu drzewa piłą mechaniczną - 1 szt. i cięciu korekcyjnym koron - 12 szt., - zakupie, dostawie i montażu stołu z ławami - 1 kpl. oraz kosza na śmieci - 1 szt. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę został wskazany w Kosztorysach ofertowych - zał. nr 1a-1, 1a-2, 1a-3, 1a-4, 1a-5, 1a-6, 1a-7, Projektach budowlanych wykonawczych - zał. nr 13-1, 13-2, 13-3, 13-4, 13-5, 13-6, 13-7 oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 15 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko, oraz które musi uwzględnić w swojej ofercie. 3. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym m.in. koszty: a) zakupu i dostawy materiałów, b) przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji, c) opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), d) oznakowania i zabezpieczenia terenu robót, e) ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia, okres realizacji i na minimalną wartość 80 000,00 zł, f) wywozu i składowania gruzu i urobku na składowisku odpadów, g) uporządkowania terenu po wykonaniu robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324549
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gminy Świebodzin Nr 82 1020 5402 0000 0602 0305 6603 (PKO BP). Dokument przelewu należy opisać: Wadium - Poprawienie estetyki miejscowości wiejskich Kopię przelewu wadium należy załączyć do oferty. 4. Wadium w: - poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach należy złożyć w siedzibie Urzędu Miejskiego w Świebodzinie, I piętro - pokój nr 17 - w godzinach pracy Urzędu. Kopię dokumentu wadium należy załączyć do oferty. 5. Poręczenia instytucji kredytowych i gwarancje ubezpieczeniowe obejmować winny czas związania Wykonawcy ofertą oraz zawierać informacje dotyczące utraty wadium zgodnie z art. 46. ust. 5 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6. Termin wniesienia wadium - do dnia 03.09.2014 r. do godz. 12:00. 7. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Wykonawcę, który nie wniósł wadium do dnia 03.09.2014 r. do godz. 12:00 wyklucza się z postępowania. 8. Wadium wnoszone w pieniądzu uznane będzie za wniesione w terminie tylko w przypadku wpłynięcia na konto Zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego na złożenie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach