Przetargi.pl
Poprawę standardu infrastruktury kulturalnej na terenach wiejskich Gminy Łapy poprzez remont i wyposażenie Wiejskich Centrów Kultury (Wiejskie Domy Kultury w Płonce Kościelnej, w Łapach-Dębowinie (WDK Łapy-Szołajdy), w Uhowie oraz świetlice wiejskie w Gąsówce-Oleksin, Gąsówce-Skwarki, Łupiance Starej i Daniłowie Małym.

Urząd Miejski w Łapach ogłasza przetarg

  • Adres: 18-100 Łapy, ul. gen. Wł. Sikorskiego 24
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7152251 , fax. 085 7152256
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Łapach
    ul. gen. Wł. Sikorskiego 24 24
    18-100 Łapy, woj. podlaskie
    tel. 085 7152251, fax. 085 7152256
    REGON: 00052333000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapy.podlasie.pl www.bip.lapy.podlasie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawę standardu infrastruktury kulturalnej na terenach wiejskich Gminy Łapy poprzez remont i wyposażenie Wiejskich Centrów Kultury (Wiejskie Domy Kultury w Płonce Kościelnej, w Łapach-Dębowinie (WDK Łapy-Szołajdy), w Uhowie oraz świetlice wiejskie w Gąsówce-Oleksin, Gąsówce-Skwarki, Łupiance Starej i Daniłowie Małym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Poprawa standardu infrastruktury kulturalnej na terenach wiejskich Gminy Łapy poprzez remont i wyposażenie Wiejskich Centrów Kultury (Wiejskie Domy Kultury w Płonce Kościelnej, w Łapach-Dębowinie (WDK Łapy-Szołajdy), w Uhowie oraz świetlice wiejskie w Gąsówce-Oleksin, Gąsówce-Skwarki, Łupiance Starej i Daniłowie Małym. w zakresie obejmującym roboty budowlane, dostawy, montaż oraz uruchomienie urządzeń i sprzętu: A. Remont Wiejskiego Domu Kultury w Płonce Kościelnej. B. Rozbudowa instalacji elektrycznej w budynku Wiejskiego Domu Kultury w Płonce Kościelnej. C. Wyposażenie Wiejskiego Domu Kultury w Płonce Kościelnej. D. Remont Wiejskiego Domu Kultury w Łapach-Dębowinie. E. Przebudowa instalacji elektrycznej w budynku Wiejskiego Domu Kultury w Łapach-Dębowinie. F. Wyposażenie Wiejskiego Domu Kultury w Łapach-Dębowinie. G. Remont Wiejskiego Domu Kultury we wsi Uhowo. H. Wyposażenie Wiejskiego Domu Kultury w Uhowie, I. Wyposażenie biblioteki w Wiejskim Domu Kultury w Uhowie. J. Remont świetlicy wiejskiej we wsi Gąsówka-Oleksin. K. Przebudowa instalacji elektrycznej w budynku świetlicy wiejskiej w Gąsówce-Oleksin. L. Wyposażenie świetlicy wiejskiej w Gąsówce-Oleksin. Ł. Remont świetlicy wiejskiej we wsi Gąsówka-Skwarki. M. Prace naprawcze instalacji elektrycznej w budynku świetlicy wiejskiej w Gąsówce-Skwarki. N. Wyposażenie świetlicy wiejskiej w Gąsówce- Skwarki. O. Remont świetlicy wiejskiej we wsi Łupianka-Stara. P. Przebudowa instalacji elektrycznej w budynku świetlicy wiejskiej w Łupiance-Starej. Q. Wyposażenie świetlicy wiejskiej w Łupiance-Starej. R. Remont świetlicy wiejskiej w Daniłowie-Małym. S. Przebudowa części instalacji elektrycznej w budynku świetlicy wiejskiej w Daniłowie-Małym. T. Wyposażenie świetlicy wiejskiej w Daniłowie-Małym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 6 000,00 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: 921540 1216 2001 4405 3110 0006 BOŚ BIAŁYSTOK. 4. Dowód przelewu należy dołączyć do oferty natomiast w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu powyższy oryginalny dokument należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, parter /kasa/, a ksero złożonego dokumentu wadium należy dołączyć do oferty. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego. 8. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 9. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu lub zatrzymuje wadium w sytuacjach opisanych w art. 46 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełnią warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy Pzp. 2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. a) Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. b) W toku oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający, o ile zajdzie taka potrzeba: - wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo, którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub, którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty i dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert; - wezwie Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy Pzp. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt 1 spełnia każdy z Wykonawców, natomiast warunki określone w pkt 1 lit, a, b, c spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Pzp - zał. nr. 2 do oferty. b) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące udzielonych gwarancji i rękojmi - zał. nr 6 do oferty. 2. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania należy załączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Na potwierdzenie warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy załączyć: a) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W tym należy wykazać odpowiednio doświadczenie i kwalifikacje: - kierownika budowy - min. 3 lat jako kierownik branży konstrukcyjno-budowlanej posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń Do informacji powinny być dołączone: kopie odpowiednich uprawnień budowlanych branżowych kierownika budowy zgodnych z przedmiotem zamówienia i dokument potwierdzający przynależność do izby inżynierów budownictwa - załącznik nr 3 (Potencjał kadrowy). b) Wykaz wykonanych przynajmniej 3 robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty remontowe w budynkach użyteczności publicznej z podaniem daty i miejsca wykonania o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto. Wykonawca winien przedstawić dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia /referencje/ - zał. nr 4 do oferty (Doświadczenie zawodowe). 4. Na potwierdzenie warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy załączyć: a) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 200 000,00 zł. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00 zł. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem składania ofert - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: a) Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika. b) Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1a oraz pkt. 2 - powinny być złożone przez każdy podmiot. 8. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lapy.podlasie.pl www.bip.lapy.podlasie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach