Przetargi.pl
POPRAWA ZAOPATRZENIA MIESZKAŃCÓW GMINY ŁAŃCUT W WODĘ PITNĄ POPRZEZ ROZBUDOWĘ SIECI WODOCIĄGOWEJ WRAZ Z PRZEBUDOWĄ I ROZBUDOWĄ DWÓCH STACJI UZDATNIANIA WODY.

Gmina Łańcut ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza 2a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2252264 , fax. 017 2256536
  • Data zamieszczenia: 2012-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
    ul. Mickiewicza 2a 2a
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2252264, fax. 017 2256536
    REGON: 69058179000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    POPRAWA ZAOPATRZENIA MIESZKAŃCÓW GMINY ŁAŃCUT W WODĘ PITNĄ POPRZEZ ROZBUDOWĘ SIECI WODOCIĄGOWEJ WRAZ Z PRZEBUDOWĄ I ROZBUDOWĄ DWÓCH STACJI UZDATNIANIA WODY.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    POPRAWA ZAOPATRZENIA MIESZKAŃCÓW GMINY ŁAŃCUT W WODĘ PITNĄ POPRZEZ ROZBUDOWĘ SIECI WODOCIĄGOWEJ WRAZ Z PRZEBUDOWĄ I ROZBUDOWĄ DWÓCH STACJI UZDATNIANIA WODY, obejmująca następujące etapy robót: ETAP I - PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA SUW W KRACZKOWEJ Elementy prac zaplanowane do wykonania w ramach etapu to: - budowa tymczasowej stacji uzdatniania wody na okres prowadzenia robót, - remont budynku SUW (demontaż istniejącego stropu, nadmurowanie ścian, wykonanie nowego stropu i pokrycia dachowego, wymiana stolarki, wykonanie ścianek działowych, prace tynkarskie, malarskie, remont elewacji), wraz z wyposażeniem technologicznym, elektrycznym i automatyką, - montaż urządzeń technologicznych uzdatniania wody, - przebudowa instalacji elektrycznej, - budowa zbiornika wody czystej V = 100 m3, - budowa odstojnika wód popłucznych, - budowa rurociągów międzyobiektowych, - wykonanie systemu nadzoru i wizualizacji parametrów pracy stacji. ETAP II - BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W HANDZLÓWCE Roboty budowlane zaplanowane do wykonania w ramach etapu to: - sieć wodociągowa z rur PE SDR 11 PN16 typu ROBUST lub równoważne rury dwuwarstwowe (do montażu bez podsypki) + taśma ostrzegawcza z wkładką lokalizacyjną: - ? 63 mm - 340,3 mb - ? 110 mm - 11 506,4 mb - ? 160 mm- 8 322,0 mb - przyłącza wodociągowe z rur ciśnieniowych PE ? 40 mm - 3951 mb, PE ? 50 mm - 695,8 mb tj. łącznie - 4 646,8 mb/184 szt. - wymiana 920 mb sieci z rur PE i PE HD o średnicy 110 mm na średnicę 160 mm, - zestawy hydroforowe podziemne H3 i H4 wraz z zasilaniem energetycznym - 2 kpl. - zestaw hydroforowy H2 w istniejącym budynku SUW wraz z zasilaniem energetycznym - 1 kpl. ETAP III - PRZEBUDOWA SUW W ALBIGOWEJ Elementy prac zaplanowane do wykonania w ramach etapu to: - budowa tymczasowej stacji uzdatniania wody na okres prowadzenia robót, - modernizacja istniejącego budynku stacji (wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenie ścian zewnętrznych, murów fundamentowych oraz stropodachu, wymiana warstwy gładzi cementowej, supremy oraz pokrycia dachowego) wraz z wyposażeniem technologicznym, elektrycznym i automatyką, - wymiana wszystkich urządzeń technologicznych w stacji, - wymiana wewnętrznej instalacji wodociągowej oraz urządzeń sanitarnych wewnątrz budynku, - przebudowa instalacji elektrycznej, - wymiana rurociągów międzyobiektowych, - w studniach głębinowych S-1A, S-2, S-3, S-4 wymiana urządzeń, armatury, głowic, a w studniach S-2, S-3, S-4 wymianę obudów, - wymiana pomp głębinowych w studniach S1A, S2, S3, S4, - remont istniejącego odstojnika popłuczyn, - wymiana włazów drabin i podestów w zbiorniku wyrównawczym, - wykonanie systemu nadzoru i wizualizacji parametrów pracy stacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324305
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 130 000,00 zł. (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych) do dnia 01.02.2012 r. do godz. 10.00. Wadium wnoszone może być w: 1) pieniądzu - przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut 96124026431111000037781763 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kserokopię wpłaty wadium należy dołączyć do oferty 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument - wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter), a jego kopię dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gminalancut.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach