Przetargi.pl
„Poprawa wyposażenia świetlicy oraz zagospodarowanie terenu przy świetlicy w Budyniu dla realizacji zadań na rzecz włączenia i przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu oraz dla rozwoju społecznego.”

Gmina Bukowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 86122 Bukowiec, ul. Ceynowy
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 309 310 , fax. 523 309 312
  • Data zamieszczenia: 2018-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bukowiec
    ul. Ceynowy 14
    86122 Bukowiec, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 309 310, fax. 523 309 312
    REGON: 53155900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.bukowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Poprawa wyposażenia świetlicy oraz zagospodarowanie terenu przy świetlicy w Budyniu dla realizacji zadań na rzecz włączenia i przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu oraz dla rozwoju społecznego.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: W ramach zadania " Poprawa wyposażenia świetlicy oraz zagospodarowanie terenu przy świetlicy w Budyniu dla realizacji zadań na rzecz włączenia i przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu oraz dla rozwoju społecznego" przewiduje wykonać: Boisko wielofunkcyjne, w skład którego wchodzą: a) Boisko do piłki ręcznej wraz z wyposażeniem, o wymiarach 40,00 x 20,00m o nawierzchni poliuretanowej zaprojektowanej w technologii EPDM - gładkiej, przepuszczalnej dla wody, dwuwarstwowej. Podbudowa z kruszywa łamanego. b) Boisko do piłki koszykowej wraz z wyposażeniem, o wymiarach 28,00 x 15,00m o nawierzchni poliuretanowej zaprojektowanej w technologii EPDM - gładkiej, przepuszczalnej dla wody, dwuwarstwowej. Podbudowa z kruszywa łamanego. c) Boisko do piłki siatkowej wraz z wyposażeniem, o wymiarach 18,00 x 9,00m o nawierzchni poliuretanowej zaprojektowanej w technologii EPDM - gładkiej, przepuszczalnej dla wody, dwuwarstwowej. Podbudowa z kruszywa łamanego. d) Kort tenisowy wraz z wyposażeniem, o wymiarach 23,77 x 10,97m o nawierzchni poliuretanowej zaprojektowanej w technologii EPDM - gładkiej, przepuszczalnej dla wody, dwuwarstwowej. Podbudowa z kruszywa łamanego. Boisko wielofunkcyjne o łącznej powierzchni 1168,95m2 Plac zabaw – wg dokumentacji projektowej. Utwardzenie terenu – wg dokumentacji projektowej. elementy uzupełniające zagospodarowanie terenu: - Ławki betonowe bez oparcia z siedziskami z drewna ustawione wzdłuż boiska wielofunkcyjnego (5 sztuk) oraz przy placu zabaw dla dzieci (2 sztuki). - Kosze na śmieci. Kosze betonowe okrągłe (z wtopionym kamieniem lub grysem). - Stojak na rowery. Stojak na rowery o długości 2,00m i szerokości 0,32m zamocowany do podłoża z kostki betonowej śrubami M12x120, który pozwala na pozostawienie jednocześnie dziesięciu rowerów. Stojak wykonany z rury ze stali czarnej malowanej proszkowo lub stali ocynkowanej lub stali nierdzewnej. - Słupki eliminujące wjazd samochodów. W celu uniemożliwienia przejazdu samochodami osobowymi przez projektowany teren rekreacyjno-sportowy przewidziano ustawienie słupków zabezpieczających wzdłuż granicy z działką drogową nr 271 i dalej na przedłużeniu przy granicy z działką nr 273/2. Słupki stalowe o średnicy 76 mm i wysokości 100 cm ponad gruntem, w odległości co 150cm. Lokalizacja według projektu zagospodarowania. - Zieleń. Projektuje się wykonanie terenów zielonych - wysiew trawy niskopiennej pomiędzy obszarami utwardzonymi. Obsadzanie krzewami ozdobnymi (tuje) - zgodnie z projektem zagospodarowania terenu wzdłuż z granicą działki nr 273/2. - Monitoring na budynku świetlicy - Wykonanie tablic informacyjnej – wytyczne w załączniku 1.3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowania wykonane przez: Firmą Handlowo-Usługową "Professional Studio" Edyta Nowicka – Guz ul. Chopina 8, 86-130 Laskowice; części składowe dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną , na podstawie oględzin terenu budowy oraz zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego decyzjami administracyjnymi. 1.4. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane robotami budowlanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) czynności fizyczne i obsługa maszyn przy robotach ogólnobudowlanych i robotach elektrycznych. Szczegóły dotyczące wymagań zatrudnienia na umowę o pracę zawarte zostały we wzorze umowy, który stanowi załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 14 000 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100), powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1. pieniądzu - na konto UG Bukowiec nr BS Świecie - O/Bukowiec 21 8168 0007 0000 8471 2000 0003 a) z adnotacją: wadium: nr 3/2018: „Poprawa wyposażenia świetlicy oraz zagospodarowanie terenu przy świetlicy w Budyniu dla realizacji zadań na rzecz włączenia i przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu oraz dla rozwoju społecznego.” Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 5, wraz z tabelą wynagrodzenia ryczałtowego. Tabela wynagrodzenia ryczałtowego z rozbiciem na poszczególne elementy zadania/rodzaje robót (załącznik nr 4). Tabela na etapie badania i oceny ofert będzie pełniła funkcje wyłącznie informacyjną. 2. Dowód wniesienia wadium (oryginał). 3. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 4. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5 i § 8 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 6. Oświadczenia: oświadczenie wykonawcy, ze nie podlega wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 ustawy – załącznik nr 6; - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 7; - oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od ..... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa ( Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy ). 7. Wykonawca na podstawie art. 36 b ust. 1 ustawy PZP składa oświadczenie jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców – załącznik nr 11 – oświadczenie składane w przypadku korzystania z podwykonawców. 8. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 8.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach