Przetargi.pl
Poprawa warunków rekreacyjnych we wsi Szwałk

Urząd Gminy Kowale Oleckie ogłasza przetarg

  • Adres: 19-420 Kowale Oleckie, ul. Kościuszki 44
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5238279, 602583860 , fax. 087 5238279
  • Data zamieszczenia: 2009-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kowale Oleckie
    ul. Kościuszki 44 44
    19-420 Kowale Oleckie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 5238279, 602583860, fax. 087 5238279
    REGON: 00053135890979
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa warunków rekreacyjnych we wsi Szwałk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac objętych zamówieniem do realizacji przez Wykonawcę obejmuje między innymi : - roboty ziemne / wykopy / - 635m3 - przepusty rurowe pod zjazdami - 4 szt. - wykonanie drenowania boiska - 310mb - wykonanie boiska do piłki8 nożnej - 0,165 ha - wykonanie boiska do piłki siatkowej - 264m2 - wykonanie ogrodzenia boiska - 258mb - montaż elementów prefabrykowanych - 10 sztuk ławek - plantowanie skarp - 347,5m2 - obsianie skarp - 20203m2 - wyposażenie palcu zabaw - 1 kpl. oraz pozostałe roboty określone kosztorysem ofertowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki uczestnictwa - o zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki: Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i obsadzenia niżej podanych stanowisk: STANOWISKO POSIADANE KWALIFIKACJE Kierownik robót budowlanych Uprawnienia budowlane w zakresie robót budowlanych i robót drogowych Uwaga: zakres uprawnień budowlanych winien być dostosowany do rodzaju, stopnia skomplikowania obiektu i innych wymagań związanych z pełnieniem funkcji wyżej wymienionych - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. Dysponuje potencjałem technicznym i posiada lub ma zapewniony dostęp przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób sprawnych jednostek wyposażenia technicznego: JEDNOSTKI WYPOSAŻENIA Technicznego ILOŚĆ Jednostki transportu /samochody ciężarowe 5 - 10 t/ 1 Koparka 1 Posiada doświadczenie zawodowe przy realizacji minimum 1 zamówienia w podobnym zakresie i wartości nie mniejszej niż 100 000 zł (słownie: sto tysięcy zł) na jednym obiekcie w ostatnich pięciu latach tj., 2004, 2005, 2006, 2007, 2008. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla uznania ważności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie - poświadczenia może dokonać sam Wykonawca w myśl § 4 ust. 1 Rozporządzenia PRM z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605): -formularz ofertowy /Załącznik Nr 1/; -wypełniony kosztorys ofertowy wg wzoru dołączonego do SIWZ w formie uproszczonej . -aktualny odpis z rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; -potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych - w razie wyboru oferty podmiotów występujących wspólnie Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy - stosownie do art. 23 ust. 4 - umowy regulującej współpracę tych wykonawców; -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoznacznego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. /załącznik nr 6/ -wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie objętym zamówieniem z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie /załącznik Nr 3/; -wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jeżeli wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował ) /załącznik Nr 4/; -wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował ) /załącznik Nr 5/ oraz dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, wraz z zaświadczeniem o członkostwie we właściwej izbie inżynierów budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej /Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zmianami/, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania takich uprawnień; - wypełniony i podpisany projekt umowy z harmonogramem rzeczowo-finansowym /załącznik Nr 2/ -dane dotyczące podwykonawców i zakresu prac przewidywanych im do przekazania (należy dołączyć oświadczenie podwykonawcy z art. 22 ust. 1); - Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów na zasadach określonych w art. 26 ust. 3 oraz do złożenia wyjaśnień na zasadach określonych w art. 26 ust. 4 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.owale.fr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach