Przetargi.pl
Poprawa warunków i jakości kształcenia w Zespole Szkół Nr 2 w Nowej Dębie

Powiat Tarnobrzeski ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. 1 Maja 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-15 822 39 22 , fax. 0-15 822 39 22
  • Data zamieszczenia: 2010-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnobrzeski
    ul. 1 Maja 4 4
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 0-15 822 39 22, fax. 0-15 822 39 22
    REGON: 83040907000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa warunków i jakości kształcenia w Zespole Szkół Nr 2 w Nowej Dębie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Poprawa warunków i jakości kształcenia w Zespole Szkół Nr 2 w Nowej Dębie. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje: - wykonanie nadproża drzwiowego do pomieszczenia spawalni; - wykonanie robót rozbiórkowych ścian i posadzek; - wywiezienie gruzu w miejsce ustalone przez Wykonawcę; - wykonanie fundamentów pod podnośniki samochodowe; - wykonanie posadzki z betonu C25/30 ze zbrojeniem rozproszonym o grubości 12 cm w pomieszczeniach nr 2, 33, 35, 34 + wjazd, utwardzonych powierzchniowo; - wykonanie posadzki z betonu C20/25 w pomieszczeniach 1,36 zbrojonej w pomieszczeniu nr 36; - wykonanie ścianki działowej o gr. ? c do pomieszczenia nr 1 i uzupełnienie ścianek; - montaż drzwi stalowych pełnych typ Hormanna lub równoważny, dwuskrzydłowych do pomieszczeń nr 1, 2, 33, 34, 36 o wym. 140 x 200 mm; - wykonanie posadzki z żywicy w pomieszczeniu nr 2, 33, 35, 34 + wjazd; - wykonanie posadzki z płytek gresowych w pomieszczeniu nr 36 pod umywalką; - wykonanie sufitów podwieszonych z płyt kartonowo gipsowych o na ruszcie metalowym w pomieszczeniach nr 1, 35, 34 sam wjazd, 33, 32, 31, 30; - malowanie farbami emulsyjnymi remontowanych pomieszczeń i sufitów kartonowo gipsowych; - malowanie farbami olejnymi lamperii do wysokości 2 m w remontowanych pomieszczeniach nr 1, 2, 35, 34, 36, wjazd, 33.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321122
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium na kwotę 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Kredyt Bank S.A. Oddział w Tarnobrzegu nr: 72 1500 1735 1217 3002 4725 0000, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 02.06.2010 r. do godz. 09:00. Nie wniesienie wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Poprawa warunków ZS nr 2. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/tarnobrzeski/starostwo
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną