Przetargi.pl
Poprawa stanu technicznego świetlic wiejskich w Lesznie Górnym, Dzikowicach i Siecieborzycach

Urząd Miejski Szprotowa ogłasza przetarg

  • Adres: 67-300 Szprotawa, Rynek 45
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3760772
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Szprotowa
    Rynek 45 45
    67-300 Szprotawa, woj. lubuskie
    tel. 068 3760772
    REGON: 00052677100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa stanu technicznego świetlic wiejskich w Lesznie Górnym, Dzikowicach i Siecieborzycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Opis robót do wykonania 2.1 Część I zamówienia - wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV oraz stolarki drzwiowej drewnianej na drzwi aluminiowe w świetlicach wiejskich w Lesznie Górnym, Dzikawicach oraz Siecieborzycach. Zakres robót do wykonania: -Dostarczenie materiałów na teren budowy. -Zabezpieczenie pomieszczeń, których będą prowadzone roboty budowlane przed zniszczeniem i zabrudzeniem. -Odbicie odstających i spękanych tynków zewnętrznych glifów. -Wymontowanie parapetów zewnętrznych. -Wymontowanie parapetów wewnętrznych. -Wykucie istniejących okien i drzwi z muru. -Usunięcie z terenu budowy materiałów z rozbiórki. -Zamontowanie nowych okien PVC i drzwi aluminiowych zgodnie z dokumentacjami technicznymi stanowiącymi załączniki do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. -Zamontowanie parapetów zewnętrznych wraz z uzupełnieniem ubytków ściany i tynków. -Zamontowanie parapetów wewnętrznych wraz z uzupełnieniem ubytków ściany i tynków. -Dokładne połączenie starych tynków z nowymi (obróbka ościeży). -Sprawdzenie szczelności zamontowanych nowych okien. -Pomalowanie miejsc wokół parapetów wewnętrznych farbą emulsyjna białą. -Zagruntowanie tynków zewnętrznych uniemożliwiające zawilgocenie tych tynków. -Posprzątanie pomieszczeń i terenu budowy z pozostałych materiałów i śmieci. Materiały Wszystkie materiały użyte w czasie remontu powinny mieć wykonane atesty. Kotwy zastosowane do kotwienia okien muszą być ocynkowane i zgodne z normą PN-85 M-82101. Parametry okien PCV: kolor profili okiennych biały, szkło bezbarwne, termofloat grubości 4 mm w pakietach z przestrzenią wypełnioną odpowiednim gazem obojętnym, profile minimum 6 - komorowe z wkładem usztywniającym stalowym ocynkowanym z mikrowentylacją oraz systemem odprowadzenia wody z ościeżnicy i zabezpieczeniem otworu odpływowego noskiem zewnętrznym w kolorze białym, współczynnik przenikania ciepła U = 1.1 Wm2K, współczynnik dźwiękoszczelności Rw = 35 dB, wymiary podane na rysunkach w dokumentacjach technicznych stanowią tylko podstawę do dokonania wyceny oferty, natomiast rzeczywiste wymiary Wykonawca musi pobrać z natury, zgłaszając się do inspektora nadzoru budowlanego i ustalić z nim termin wykonania tych pomiarów. 2.2 Część II zamówienia - roboty budowlane związane z przebudowa świetlicy wiejskiej w Lesznie Górnym z wyłączeniem robót związanych z wymianą stolarki okiennej w świetlicy. - roboty ogólnobudowlane zakres zgodnie z projektem architektoniczno - konstrukcyjnym oraz projektem technologicznym - roboty związane z wykonaniem instalacji sanitarnych zakres zgodnie z dokumentacją projektową - branża instalacje sanitarne. - roboty związane z wykonaniem instalacji elektrycznej i oświetleniowej - zakres zgodnie z dokumentacją projektową - branża instalacje elektryczne. 2.3 Część III zamówienia - roboty budowlane związane z remontem świetlicy wiejskiej w Dzikowicach, z wyłączeniem robót związanych z wymianą stolarki okiennej w świetlicy. - roboty ogólnobudowlane zakres zgodnie z projektem architektoniczno - konstrukcyjnym oraz projektem technologicznym - roboty związane z wykonaniem instalacji sanitarnych zakres zgodnie z dokumentacją projektową - branża instalacje sanitarne. - roboty związane z wykonaniem instalacji elektrycznej i oświetleniowej - zakres zgodnie z dokumentacją projektową - branża instalacje elektryczne. 2.4 Część IV zamówienia - roboty budowlane związane z remontem świetlicy wiejskiej w Siecieborzycach z wyłączeniem robót związanych z wymianą stolarki okiennej w świetlicy. - roboty ogólnobudowlane zakres zgodnie z projektem architektoniczno - konstrukcyjnym oraz projektem technologicznym - roboty związane z wykonaniem instalacji sanitarnych zakres zgodnie z dokumentacją projektową - branża instalacje sanitarne. - roboty związane z wykonaniem instalacji elektrycznej i oświetleniowej - zakres zgodnie z dokumentacją projektową - branża instalacje elektryczne. Wszystkie roboty budowlane wykonać zgodnie z Dokumentacjami Projektowymi stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Część I zamówienia: 800 zł słownie: osiemset złotych zł i 00/100 zł Część II zamówienia: 3500 słownie: trzy tysiące pięćset złotych Część III zamówienia: 3500 słownie: trzy tysiące pięćset złotych Część IV zamówienia: 3500 słownie: trzy tysiące pięćset złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci spełniający warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z późn. zm. Prawo zamówień publicznych, czyli: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny (tj. wykonali przynajmniej jedną robotę budowlaną o zakresie zbliżonym co do zakresu przedmiotu zamówienia w okresie 5 ostatnich lat. Przez zakres podobny Zamawiający będzie rozumiał wykonanie w okresie 5 ostatnich lat przynajmniej jednej roboty, której przedmiotem było: w zakresie Części I zamówienia: wymiana okien na okna PCV min. 40 sztuk w zakresie części II, III, IV zamówienia: budowa, przebudowa lub remont obiektu użyteczności publicznej w zakres którego wchodziło wykonanie instalacji sanitarnych ,elektrycznych oraz robót ogólnobudowlanych. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (dysponują następującymi osobami: kierownik budowy z uprawnieniami o specjalności konstrukcyjnej, ) 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia według paragrafu 24 ust.1 i 2 prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego wzoru - informacja ogólna o oferencie - załącznik nr 1 - kosztorys ofertowy zał. nr 6 -zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 5 1.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z późn. zm. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 1.3 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zał. nr 3, załącznik powinien zawierać przynajmniej następujące osoby: a) kierownik budowy z uprawnieniami o specjalności konstrukcyjnej, do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót wraz z ważnym zaświadczeniem z Izby Inżynierów Budownictwa -wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych ( z uwzględnieniem rozdziału II pkt 2 niniejszej SIWZ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wielkości i/lub zakresu ( ilość wymienionych okien, zakres robót ogólnobudowlanych , sanitarnych, elektrycznych ), wartości oraz daty i miejsca wykonania, Załącznik nr 4 z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). Referencje muszą umożliwiać ich weryfikację, zawierać nr telefonu do osoby wystawiającej;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szprotawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach