Przetargi.pl
Poprawa stanu technicznego drogi gruntowej ul. Osobowickiej we Wrocławiu (sięgacz wzdłuż cmentarza)

Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 53633 Wrocław, ul. Długa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3559076 , fax. 0-71 3734906, 3550866
  • Data zamieszczenia: 2017-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
    ul. Długa 49
    53633 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3559076, fax. 0-71 3734906, 3550866
    REGON: 15014200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa stanu technicznego drogi gruntowej ul. Osobowickiej we Wrocławiu (sięgacz wzdłuż cmentarza)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja zadania obejmuje: korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie warstwy stabilizacji, rozłożenie kruszywa kamiennego łamanego, wykonanie nakładki bitumicznej z jednorzędowym obramowaniem z kostki kamiennej, wykonanie profilowania pobocza w celu prawidłowego odprowadzenia wody przy założeniu jednostronnego spadku poprzecznym od ogrodzenia do terenów niezagospodarowanych. Prace przygotowawcze: pracowanie dokumentacji ORZ wraz z wyniesieniem utrzymaniem i demontażem, organizacja, utrzymanie i likwidacja zaplecza budowy, zabezpieczenie poziomej osnowy geodezyjnej,uzupełniające pomiary geodezyjne, zabezpieczenie istniejących drzew.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15 000.00 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach