Przetargi.pl
Poprawa stanu infrastruktury sportowej w Szkole Podstawowej w Lesznie Górnym oraz Długim.

Urząd Miejski Szprotowa ogłasza przetarg

  • Adres: 67-300 Szprotawa, Rynek 45
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3760772
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Szprotowa
    Rynek 45 45
    67-300 Szprotawa, woj. lubuskie
    tel. 068 3760772
    REGON: 00052677100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szprotawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa stanu infrastruktury sportowej w Szkole Podstawowej w Lesznie Górnym oraz Długim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Część I zamówienia - Poprawa stanu infrastruktury sportowej w Szkole Podstawowej w Lesznie Górnym Zakres przedmiotu zamówienia: 2.1 Wykonanie boiska wielofunkcyjnego oraz bieżni Prace do wykonania: - Należy usunąć nadmiar ziemi oraz rozebrać istniejące obrzeża w miejscu projektowanego boiska i bieżni (ok. 20 cm) - Wykonać koryto na całej powierzchni boiska oraz bieżni o głębokości ok. 30cm - Nadmiar ziemi należy wywieźć - W projektowanych miejscach ustawić obrzeża betonowe (6x25) na ławie betonowej B15 - Wykonać warstwę odsączającą z piasku gr. 10cm - Wykonać warstwę dolną podbudowy z kruszywa łamanego 4 -32 mm gr. 15cm - Wykonać warstwę górną podbudowy z klińca 0 -4 mm gr. 5cm z uwzględnieniem wymaganych spadków poprzecznych i podłużnych. - wykonać tuleje do mocowania słupków na boisku wielofunkcyjnym w miejscach zgodnie z Projektem Budowlanym - Wykonać nawierzchnię z tzw. sztucznej trawy uniwersalnej (dla boisk Wielofunkcyjnych, kortów oraz bieżni, wraz z wklejeniem linii granicznych) o parametrach nie gorszych niż: skład włókna: Polietylen wysokość włókna: 18 mm + 10% rodzaj włókna: fibrylizowane - przędza odporna na działanie promieniowania ultrafioletowego ilość pęczków: minimum 39500 / m2 ciężar włókna: minimum 6600 Dtex - Wykonać piłkochwyty wys. 4 m z siatki z tworzywa sztucznego wzdłuż wszystkich boków boiska na słupkach stalowych ? 80 rozstaw co 2.5 m, -Zamontować 12 ławek wzdłuż krótszych boków zgodnie z Projektem boiska wielofunkcyjnego. 2.2 Wyposażenie boiska wielofunkcyjnego -wyposażenie kortów - dostawa i montaż słupków oraz dwóch kompletów siatek -wyposażenie boiska do siatkówki - dostawa i montaż słupków oraz dwóch kompletów siatek -wyposażenie boiska do piłki ręcznej - dostawa i montaż słupków oraz dwóch kompletów siatek -wyposażenie boiska do koszykówki - dostawa i montaż dwóch słupów do mocowania tablic, dostawa i montaż dwóch tablic wzmocnionych oraz trzech obręczy do kosza z siatką łańcuchową. 3. Część II zamówienia - Poprawa stanu infrastruktury sportowej w Szkole Podstawowej w Długim Zakres przedmiotu zamówienia: 3.1 Wykonanie boiska wielofunkcyjnego oraz bieżni Prace do wykonania: - Należy usunąć nadmiar ziemi w miejscu projektowanego boiska i bieżni (ok. 20 cm) - Wykonać koryto na całej powierzchni boiska oraz bieżni o głębokości ok. 30cm - Nadmiar ziemi należy wywieźć - W projektowanych miejscach ustawić obrzeża betonowe (6x25) na ławie betonowej B15 - Wykonać warstwę odsączającą z piasku gr. 10cm - Wykonać warstwę dolną podbudowy z kruszywa łamanego 4 -32 mm gr. 15cm - Wykonać warstwę górną podbudowy z klińca 0 -4 mm gr. 5cm z uwzględnieniem wymaganych spadków poprzecznych i podłużnych. - wykonać tuleje do mocowania słupków na boisku wielofunkcyjnym w miejscach zgodnie z Projektem Budowlanym - Wykonać nawierzchnię z tzw. sztucznej trawy uniwersalnej (dla boisk Wielofunkcyjnych, kortów oraz bieżni, wraz z wklejeniem linii granicznych) o parametrach nie gorszych niż: skład włókna: Polietylen wysokość włókna: 18 mm + 10% rodzaj włókna: fibrylizowane - przędza odporna na działanie promieniowania ultrafioletowego ilość pęczków: minimum 39500 / m2 ciężar włókna: minimum 6600 Dtex - Wykonać piłkochwyty wys. 4 m z siatki z tworzywa sztucznego wzdłuż krótszych boków wielofunkcyjnego boiska na słupkach stalowych ? 80 rozstaw co 2.5 m . -Zamontować 12 ławek wzdłuż dłuższego boku boiska zgodnie z Projektem boiska wielofunkcyjnego. 3.2 Wykonanie chodników dookoła boiska wielofunkcyjnego Prace do wykonania: - należy usunąć nadmiar ziemi w miejscu projektowanego chodnika (ok. 20 cm) - wykonać koryto na całej powierzchni kortu o głębokości ok. 20cm - nadmiar ziemi należy wywieźć - należy ułożyć zgodnie z Projektem Budowlanym obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej B15. - po przygotowaniu koryta należy rozścielić warstwę odsączającą z pisku gr. 10 cm - na tak przygotowaną podbudowę ułożyć kostkę betonowa gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej grubości warstwy 5 cm. 3.3 Wyposażenie boiska wielofunkcyjnego -wyposażenie kortów - dostawa i montaż słupków oraz dwóch kompletów siatek -wyposażenie boiska do siatkówki - dostawa i montaż słupków oraz dwóch kompletów siatek -wyposażenie boiska do piłki ręcznej - dostawa i montaż słupków oraz dwóch kompletów siatek -wyposażenie boiska do koszykówki - dostawa i montaż dwóch słupów do mocowania tablic, dostawa i montaż dwóch tablic wzmocnionych oraz trzech obręczy do kosza z siatką łańcuchową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w wysokosci : Część I zamówienia 3000 PLN Część II zamówienia 3000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci spełniający warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z późn. zm. Prawo zamówień publicznych, czyli: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny (tj. wykonali przynajmniej jedną robotę budowlaną o zakresie zbliżonym co do zakresu przedmiotu zamówienia w okresie 5 ostatnich lat. Przez zakres podobny Zamawiający będzie rozumiał wykonanie w okresie 5 ostatnich lat roboty budowlanej, której przedmiotem było wykonanie boiska wielofunkcyjnego o pow. min. 1000 m? o nawierzchni z trawy syntetycznej a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (dysponują następującymi osobami: kierownik budowy z uprawnieniami o specjalności konstrukcyjnej, ) 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. przedłoży zaświadczenie z Banku potwierdzające wielkość posiadanych środków finansowych na min. 300 tys. zł lub zdolność kredytowa wykonawcy w wysokości min. 300 tys. zł 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia według paragrafu 24 ust.1 i 2 prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego wzoru - informacja ogólna o oferencie - załącznik nr 1 - kosztorys ofertowy zał. nr 5 -zaakceptowany wzór umowy -załącznik nr 4 1.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z późn. zm. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 1.3 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zał. nr 3, załącznik powinien zawierać przynajmniej następujące osoby: a) kierownik budowy z uprawnieniami o specjalności konstrukcyjnej, do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót wraz z ważnym zaświadczeniem z Izby Inżynierów Budownictwa -wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych ( z uwzględnieniem rozdziału II pkt 2 niniejszej SIWZ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wielkości (wielkość wykonanego boiska ), wartości oraz daty i miejsca wykonania, Załącznik nr 4 z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). Referencje muszą umożliwiać ich weryfikację, zawierać nr telefonu do osoby wystawiającej;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szprotawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach