Przetargi.pl
Poprawa stanu drogi powiatowej na odcinku Kuków - Zwierzyniec

Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku ogłasza przetarg

  • Adres: 42-100 Kłobuck, ul. Zamkowa 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3198250 , fax. 034 3198350
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku
    ul. Zamkowa 19 19
    42-100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 034 3198250, fax. 034 3198350
    REGON: 15151591600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pzd.klobuck.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa stanu drogi powiatowej na odcinku Kuków - Zwierzyniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Poprawa stanu drogi powiatowej Nr 2036 na odcinku Kuków - Zwierzyniec - dł. 3067 m Zakres robót: 1/ Podbudowa: Podbudowa istniejąca z tłucznia o grubości warstwy zróznicowanej zostaje wzmocniona warstwą tłucznia gr 10 cm po dokonanej rozbiórce /frezowanie/ nawierzchni. 2/ Pobocza: Istniejace pobocza gruntowe szer. 1,50 m zostają wzmocnione warstwą z desktruktu po frezowaniu. Warstwa gr. 10 cm po zagęszczeniu. 3/ Nawierzchnia jezdni: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm (o frakcji 0/12,8); - warstwa wiążąca z warstwą wyrównawczą betonu asfaltowego gr. 6 cm (o frakcji 0/16) Wielkość zgodnie z przedmiarem robót - załącznikiem do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie przewiduje się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia. Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunków skutkuje odrzuceniem oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu - metodą warunku granicznego spełnia/niespełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 2/ Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS /lub KRUS/ potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek - wystawionych nie wczesniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 3/ wykaz wykonanych robót budowlanych /min. pięć/ w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4/ Wykaz osób, którymi dsyponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pzd.klobuck.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach