Przetargi.pl
Poprawa przejezdności poprzez usuwanie skutków przełomów na drodze gminnej ul. Kołłątaja w Sokółce odcinek II.

Urząd Miejski w Sokółce ogłasza przetarg

  • Adres: 16-100 Sokółka, Plac Kościuszki 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7110919 , fax. 085 7110911
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Sokółce
    Plac Kościuszki 1 1
    16-100 Sokółka, woj. podlaskie
    tel. 085 7110919, fax. 085 7110911
    REGON: 00052335300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa przejezdności poprzez usuwanie skutków przełomów na drodze gminnej ul. Kołłątaja w Sokółce odcinek II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Poprawa przejezdności poprzez usuwanie skutków przełomów na drodze gminnej ul. Kołłątaja w Sokółce odcinek II. , na nieruchomości oznaczonej numerem geodezyjnym 1109 w Sokółce 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1Roboty Pomiarowe roboty pomiarowe - 0,224 km 2.2Roboty Rozbiórkowe rozebranie nawierzchni z masy mineralno bitumicznej - 40 m2 rozebranie chodników z płyek betonowych 35x35 cm - 61,0 m2 rozebranie krawężników 30x15 cm - 38,5 m rozebranie chodników z kostki brukowej betonowej - 36,0 m2 2.3Odwodnienie korpusu drogowego regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych - 11 szt. regulacja pionowa kratek ściekowych - 3 szt. 2.4Nawierzchnia mechaniczne oczyszczenie warstw konstrukcyjnych bitumicznych - 147,55 m2 skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową - 147,55 m2 wyrównanie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych - 175,78 t warstwa ścieralna gr 4 cm - 147,55 m2 nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - 36,0 m2 2.5Elementy ulic chodniki z płyt betonowych 35x35 - 61,00 m2 krawężniki betonowe 15x30 - 38,5 m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda w przedmiotowym postępowaniu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad: a)udokumentowanie należytego wykonania przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni dróg publicznych z mieszanek mineralno asfaltowych o powierzchni minimum 1400 m2 każda; 1)potwierdzenie dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: drogowej, (kierownik budowy z doświadczeniem zawodowym nie krótszym niż 3 lata) 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wykonawca musi dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy (wzór załącznik nr 8), b) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót, c) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp (wzór załącznik Nr 5), d) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp (wzór załącznik Nr 6), e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym kierownika budowy (wzór załącznik Nr 8) wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: drogowej, (kierownik budowy z doświadczeniem zawodowym nie krótszym niż 3 lata) g) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni dróg publicznych z mieszanek mineralno asfaltowych o powierzchni minimum 1400 m2 każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4, W/w dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sokolka.pl/przetargi.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach