Przetargi.pl
Poprawa odwodnienia pasa drogowego drogi powiatowej nr 2547L w m. Jeziorszczyzna

Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Składowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 884 160 , fax. 818 880 388
  • Data zamieszczenia: 2020-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach
    ul. Składowa
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 818 884 160, fax. 818 880 388
    REGON: 43102930000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.pulawy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa odwodnienia pasa drogowego drogi powiatowej nr 2547L w m. Jeziorszczyzna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest poprawa odwodnienia pasa drogowego drogi powiatowej nr 2547L w m. Jeziorszczyzna polegająca na pogłębieniu - odmuleniu rowu przydrożnego po lewej stronie drogi oraz remoncie zjazdów drogowych wzdłuż tego odcinka w km 0+00 do 0+620km. Przedmiotowy rów w całości znajduje się z w pasie drogi powiatowej nr 2547L i jest usytuowany na działkach nr: 211/3; 211/4 obręb Jeziorszczyzna. W ramach remontu zjazdów przewiduje się wymianę nawierzchni zjazdów na nawierzchnię z kostki brukowej i remont przepustów drogowych pod tymi zjazdami. Zostanie również na tym odcinku uzupełnione pobocze, które zostało częściowo zniszczone w wyniku zamulania rowu przydrożnego. Obecnie rów jest spłycony przez osuwającą się ziemię oraz niewłaściwe zabiegi pielęgnacyjne wykonywane przez mieszkańców przy swoich posesjach, w związku z czym roślinność szybko się odtwarza. Tworzą się zastoje wodne, które dodatkowo degradują rów i przepusty. Długość odcinka - 620 m Głębokość rowu około 75 - 85 cm Przepusty HDPE lub betonowe średnicy 50cm Zjazdy indywidualne szerokości od 4,5 - 6m na aktualnie istniejących - 8cm nawierzchnia z kostki brukowej - 3cm podsypka cementowo piaskowa 1:4 - 5cm podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 - 15cm podbudowa z kruszywa łamanego 0-63 - 15cm warstwa wzmacniająca z kruszywa wzmacnianego cementem 2,5MP Zjazdy publiczny- skrzyżowania szerokości 6m. - 8cm nawierzchnia z kostki brukowej - 3cm podsypka cementowo piaskowa 1:4 - 5cm podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 - 15cm podbudowa z kruszywa łamanego 0-63 - 15cm warstwa wzmacniająca z kruszywa wzmacnianego cementem 2,5MP W ramach zamierzenia budowlanego nie przewiduje się ingerencji w sieci podziemne, ponieważ nie kolidują z planowanymi robotami budowlanymi. Udrożnienie rowu będzie się odbywać przy użyciu koparki podsiębiernej wyposażonej w łyżkę skarpówkę. Natomiast remont zjazdów zostanie wykonany w sposób ręczny również przy użyciu koparki. Projekt będący przedmiotem zamówienia dostosowany jest do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnia dostępność dla osób niepełnosprawnych. Zamawiający nie przewiduje zamykania odcinków dróg dla ruchu podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca wyceni cały zakres robót, który został ujęty w: • Kosztorysie ofertowym stanowiącm załącznik nr XXVII.2 SIWZ, • Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr XXX SIWZ; • Dokumentacji projektowej stanowiacej załącznik nr XXXII SIWZ; Zamawiający przewiduje jedno fakturowanie częściowe najpóźniej w miesiącu grudniu 2020 r. za wykonany najpóźniej do 20 listopada 2020 r. i odebrany protokołem odbioru częściowego zakres robót o wartości nie większej niż 203 000,00 zł brutto. Faktura końcowa zostanie zapłacona po zrealizowaniu całości zadania w terminie przewidzianym w umowie. Szczegółowo sposób i warunki płatności zostały określone w dalszej części SIWZ – Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1145 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.). 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został za pomocą: • dokumentacji projektowej – pkt. XXXII SIWZ; • specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – pkt. XXXI SIWZ; • przedmiaru robót – pkt. XXX SIWZ; 3. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do sprawdzenia w/w dokumentacji. 4. Zamawiający zaleca aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 5. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w pkt. XVIII SIWZ – Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego i określają w szczególności: • sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp; • uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań; • rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 6. Wykonawca składa oświadczenie, że w/w osoby wykonujące niniejsze zamówienie publiczne są zatrudnione na podstawie umowy o pracę przed przystąpieniem do realizacji zamówienia. Zamawiający nie przekaże Wykonawcy placu budowy do momentu otrzymania oświadczenia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym. Wynikłe z tego opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia będzie traktowane, jako opóźnienie z winy Wykonawcy. 7. Każdorazowa zmiana osób objętych oświadczeniem nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawia do wiadomości Zamawiającego najpóźniej z chwilą objęcia przez nową osobę pełnionej funkcji dodatkowe oświadczenie w tym przedmiocie). 8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami objętymi zamówieniem, tak długo jak będzie to konieczne, przez osoby posiadające kwalifikacje oraz spełniające wymagania określone w ustawie Prawo budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje prawo Zamawiającemu do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerwa w realizacji robót wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany czasu na ukończenie robót. 9. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. 10. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). 11. Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) wchodzących w skład Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST. 12. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać wymaganiom poszczególnych Szczegółowych specyfikacji technicznych wchodzących w skład Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do Umowy. 13. Za zabezpieczenie robót (wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w inny sposób niż przewidział to Zamawiający w swoim projekcie organizacji ruchu oraz oznakowanie na czas prowadzenia robót) – odpowiedzialny jest Wykonawca robót i nie stanowi podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia Wykonawcy. 14. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz programu zapewnienia jakości (jeżeli dotyczy). 15. Zamawiający ustala wynagrodzenie kosztorysowe za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w pkt. XXVIII.3 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach