Przetargi.pl
Poprawa mobilności miejskiej w Pile w przebiegu obwodnicy śródmiejskiej – ul. Okólna

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
  • Data zamieszczenia: 2019-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
    REGON: 57079116400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa mobilności miejskiej w Pile w przebiegu obwodnicy śródmiejskiej – ul. Okólna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” przebudowy skrzyżowania ul. Okólnej, ul. Roosevelta i ul. Tucholską wraz z częścią ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Okólnej zgodnie z Programem funkcjonalno – użytkowym (PFU) oraz przebudowa ciągu pieszo - rowerowego w przebiegu obwodnicy śródmiejskiej – wzdłuż ul. Okólnej, zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, posiadanym zgłoszeniem robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę. 2. Przedmiot zamówienia określa niniejsza specyfikacja (SIWZ) oraz: 2.1 dla przebudowy skrzyżowania ul. Okólnej, ul. Roosevelta i ul. Tucholskiej wraz z częścią ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Okólnej: Program funkcjonalno-użytkowy z załącznikami, koncepcja projektowa, STWiOR – stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ, 2.2 dla przebudowy ciągu pieszo-rowerowego w przebiegu obwodnicy śródmiejskiej – wzdłuż ul. Okólnej: dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz STWiOR – stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. Projekty wykonawcze załączone do SIWZ obejmują większy zakres robót budowlanych niż ilość przewidziana do wykonania w ramach zamówienia. Oferta Wykonawcy winna obejmować zakres robót budowlanych od km 0+000 do km 0+165 oraz od km 0+325 do km 0+535; na odcinku od km 0+165 do km 0+325 wykonanie ciągu pieszo-rowerowego zgodnie z pkt. 2.1. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” przebudowy skrzyżowania ul. Okólnej, ul. Roosevelta i ul. Tucholską wraz z częścią ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Okólnej zgodnie z Programem funkcjonalno – użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ w następującym zakresie: 1.1 wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego oraz ofertowego wraz ze wszystkimi uzgodnieniami na usunięcie kolizji z siecią gazową. Zamawiający informuje, że niniejszy projekty wraz z decyzją pozwolenia na budowę zostaną przekazane do realizacji przez Polską Spółkę Gazownictwa sp. z o.o. (PSG). Zgodnie z wydanymi warunkami PSG, istniejąca sieć gazowa jest w kolizji z przebudowywanym skrzyżowaniem i wymaga przebudowy. 1.2 wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego oraz ofertowego wraz ze wszystkimi uzgodnieniami na usunięcie kolizji z siecią elektroenergetyczną. Zamawiający informuje, że niniejszy projekt wraz z decyzją pozwolenia na budowę zostaną przekazane do realizacji przez ENEA Operator Sp. z o.o. (ENEA). Zgodnie z wydanymi warunkami ENEA, istniejąca sieć elektroenergetyczna jest w kolizji z przebudowywanym skrzyżowaniem i wymaga przebudowy. 1.3 wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego oraz ofertowego wraz ze wszystkimi uzgodnieniami na usunięcie kolizji z siecią wodociągową. Zamawiający informuje, że niniejszy projekt wraz z decyzją pozwolenia na budowę zostaną przekazane do realizacji przez Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. (MWiK). Zgodnie z wydanymi warunkami MWiK, istniejąca sieć wodociągowa jest w kolizji z przebudowywanym skrzyżowaniem i wymaga przebudowy. Wykonanie powykonawczego zestawienia kosztów i zakończonych zakresów rzeczowych (opisowo i ilościowo) umożliwiających poprawne zaewidencjonowanie powstałych środków trwałych oraz przekazanie praw autorskich majątkowych do wykonanych projektów. 1.4 wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych branżowych, innych niż wymienione w pkt 1.1-1.3, które wynikają z PFU, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (dodatkowych, które nie były opracowane na etapie PFU np. montaż elementów SDIP, ITS) wraz z wykonaniem robót budowlanych: 1.4.1 W ramach dokumentacji projektowych należy: a) uzyskać wszelkie niezbędne, konieczne warunki techniczne (inne niż uzyskane na etapie PFU), uzgodnienia, decyzje administracyjne (np. na wycinkę drzew i krzewów etc), b) uzyskać stosowne ostateczne decyzje umożliwiające realizację robót budowlanych (np. decyzje zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, decyzje pozwolenia na budowę, zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę), c) sprawować nadzór autorski przez cały okres realizacji Umowy. 1.4.2 Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji, w tym: a) wykonanie robót budowlanych zgodnie i w oparciu o część wykonanych projektów, uzyskane pozwolenia, zgodnie z wymaganiami PFU (z wyłączeniem pkt.1.1, 1.2 i 1.3), b) opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej dla zaprojektowanego i zrealizowanego zakresu rzeczowego (z wyłączeniem pkt.1.1, 1.2 i 1.3), c) uzyskanie decyzji administracyjnej o dopuszczeniu obiektów do użytkowania bądź uzyskanie zaświadczenia o przyjęciu przez organ nadzoru budowlanego zgłoszeń o zakończeniu robót budowlanych, jeżeli będą wymagane dla zaprojektowanego i zrealizowanego zakresu rzeczowego (z wyłączeniem pkt.1.1, 1.2 i 1.3). 2. Wykonanie robót budowlanych obejmujących przebudowę ciągu pieszo - rowerowy w przebiegu obwodnicy śródmiejskiej – wzdłuż ul. Okólnej, zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, posiadanym zgłoszeniem robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, w ramach których należy: 2.1 przebudować istniejący ciąg pieszo-rowerowy wzdłuż ulicy Okólnej i na fragmencie ulicy Młodych, 2.2 usunąć drzewa i krzewy zgodnie z wydanymi decyzjami na usunięcie drzew i krzewów, 2.3 wybudować nowe oświetlenie dla ciągu pieszo-rowerowego, 2.4 opracować kompletną dokumentację powykonawczą, w tym geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. 3. Roboty budowlane należy wykonywać zgodnie z zaleceniami nadzoru inwestorskiego Zamawiającego, obowiązującymi warunkami technicznymi, normami państwowymi i branżowymi, Prawem budowlanym i sztuką inżynierską oraz zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo-finansowym. 4. Wykonawca w pierwszej kolejności przed złożeniem wniosku o uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej musi uzyskać prawomocne decyzje pozwolenia na budowę na usunięcie kolizji z: siecią gazową, siecią wodociągową, siecią elektroenergetyczną. 5. Ze względu na obciążenie ruchem autobusów praktycznie w jednym kierunku Roosevelta – Tucholska Zamawiający nie oczekuje nieoptymalnych obszernie rozbudowanych elementów systemów ITS. Ponadto zwraca się uwagę na możliwość wykorzystania realizowanych obecnie elementów systemu informacji pasażerskiej, w zakresie umieszczenia w autobusach lokalizatorów komunikujących się drogą internetową ze stanowiska Inżyniera Ruchu z możliwością wykorzystania z innymi urządzeniami organizacji ruchem. 6. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z całą dokumentacją oraz dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Jeżeli w SIWZ lub dokumentacji przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, technologii wykonania robót itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, technologii wykonania robót itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane”. 8. Zamawiający nie przewiduje: 8.1 zawarcia umowy ramowej; 8.2 składania ofert wariantowych; 8.3 zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp; 8.4 prawa opcji; 8.5 rozliczenia w walutach obcych; 8.6 przeprowadzenia aukcji elektronicznej; 8.7 zwrotu kosztów udziału w postępowaniu; 8.8 dynamicznego systemu zakupów; 8.9 udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 10. Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie związane z realizacją przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 11. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.) polegających na wykonywaniu robót budowlanych, brukarskich, instalacyjnych (sanitarnych, teletechnicznych, energetycznych). 12. Wymagania, o których mowa w ust. 11 oraz sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 wypełniony formularz ofertowy przygotowany wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2 pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 3 dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 4 dokument potwierdzający wniesienie wadium, 5 zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach