Przetargi.pl
„POPRAWA MOBILNOŚCI MIEJSKIEJ W MOF EŁK – NA OBSZARZE OS. JEZIORNA I OS. BARANKI” - „BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ WRAZ Z PRZEBUDOWĄ OŚWIETLENIA ULICZNEGO I BUDOWĄ WIAT PRZYSTANKOWYCH WZDŁUŻ ULIC JANA PAWŁA II, ŚW. WOJCIECHA, ŚW. M.M.KOLBE I BARANKI”

Miasto Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
  • Data zamieszczenia: 2020-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
    ul. M. J. Piłsudskiego 4
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „POPRAWA MOBILNOŚCI MIEJSKIEJ W MOF EŁK – NA OBSZARZE OS. JEZIORNA I OS. BARANKI” - „BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ WRAZ Z PRZEBUDOWĄ OŚWIETLENIA ULICZNEGO I BUDOWĄ WIAT PRZYSTANKOWYCH WZDŁUŻ ULIC JANA PAWŁA II, ŚW. WOJCIECHA, ŚW. M.M.KOLBE I BARANKI”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa wydzielonego ciągu pieszego o nawierzchni z kostki brukowej betonowej i ciągu rowerowego o nawierzchni bitumicznej, zjazdów indywidualnych i publicznych i zieleni przydrożnej zgodnie z dokumentacją projektową „Budowa ścieżki rowerowej na ul. Baranki, ul. Św. M.M. Kolbe oraz ul. Św. Wojciecha” o łącznej długości ok. 1820 mb. W zakres prac do wykonania wchodzi również przebudowa (wymiana) istniejących wiat przystankowych komunikacji miejskiej w ilości 6 sztuk, zakup i montaż 2 stojaków na rowery, zakup i montaż 6 koszy na śmieci, zakup i montaż 1 stacji naprawy rowerów zgodnie z dokumentacją: „Montaż 6 wiat przystankowych oraz montaż stojaków i stacji napraw rowerów na osiedlu Baranki”. Zakres zamówienia obejmuję także modernizację oświetlenia ulicznego: wymiana istniejących słupów oświetleniowych wraz z oprawami na typu LED na ulicy Św. M.M. Kolbe w ilości 24szt., oraz wymiana opraw na typu LED na ulicy Baranki w ilości 55 szt. zgodnie z dokumentacją projektową: „Przebudowa oświetlenia ulicznego ul. Baranki i ul. Św. M. M. Kolbe w Ełku”. Szczegółowy zakres robót do wykonania przedstawiają projekty budowlane i projekty wykonawcze. 1.1. Zakres zamówienia obejmuje: a) Opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas wykonania robót. Wykonanie i utrzymanie dróg dojazdowych i objazdowych na czas budowy oraz po wykonaniu wszystkich robót doprowadzenie terenu przyległego do stanu pierwotnego. b) Wykonanie robót budowlanych na podstawie załączonych dokumentacji projektowych, w tym: - wykonanie robót rozbiórkowych wraz z odwiezieniem materiałów z rozbiórki i przekazaniem zamawiającemu, - wykonanie wycinki drzew i krzewów, - wykonanie robót ziemnych, - wykonanie podbudów pod nawierzchnie utwardzone, - wykonanie nawierzchni ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego koloru czerwonego, - wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, - wykonanie nawierzchni ciągów pieszych z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, - ustawienie oporników betonowych o wym. 12x25 cm na ławie betonowej z oporem, - ustawienie obrzeży betonowych 8x30 cm i 6x20cm, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, - zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia podziemnego, - wykonanie zieleni przydrożnej, - wykonanie i posadowienie na płytach żelbetowych 6 wiat przystankowych o konstrukcji stalowej (3 wiaty 3 przęsłowe i 3 wiaty 4 przęsłowe), ściany wypełnione taflami szkła lub gablotami reklamowymi, dach pokryty płytami z poliwęglanu, wiaty wyposażone w ściany boczne i siedziska oraz uchwyty ułatwiające wstawanie z siedzisk, - przy wiatach przystankowych należy zamontować kosze na śmieci, - montaż dwóch stojaków na rowery, - montaż 1 stacji naprawy rowerów, - wymianę słupów z wysięgnikami i oprawami oświetleniowymi przy ul. Św.M.M.Kolbe - 24 szt., oraz wymianę opraw oświetleniowych przy ul. Baranki - 55 szt. Oprawy oświetleniowe wyposażyć w sterowniki umożliwiające redukcję oświetlenia w godzinach nocnych. Słupy z podłączeniem ozdób świątecznych muszą posiadać 2 wnęki słupowe. Co drugi słup wyposażyć w potrójny uchwyt na flagi. Przebudowie nie podlegają energetyczne linie kablowe. Przeznaczone do demontażu słupy i oprawy oświetleniowe, będące w złym stanie technicznym należy zdemontować i po uprzednim uzgodnieniu z Inwestorem przekazać do utylizacji. Słupy i oprawy w dobrym stanie technicznym należy przekazać Inwestorowi. c) Uwagi ogólne: - materiały z rozbiórki nadające się do powtórnego wykorzystania, podlegają zwrotowi dla Zamawiającego, wraz z udokumentowaniem tego w stosownym protokole przekazania, materiał rozbiórkowy musi zostać przekazany na paletach, zastreczowany i zafoliowany. d) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi: - projekt czasowej organizacji ruchu, - dokumentacja geodezyjna powykonawcza, - inspekcja telewizyjną wykonanych sieci i przyłączy, - oświadczenia kierowników robót i kierownika budowy, - protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac, - atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, - inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 1.2. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie: a) zaopatrzyć się w energię elektryczną i wodę na okres realizacji robót budowlanych, b) przekazać materiały z rozbiórki, nadające się do ponownego zastosowania dla zamawiającego we wskazane miejsce w odległości do 5 km, c) pozyskać aktualną mapę geodezyjną przedstawiającą rzeczywisty stan uzbrojenia terenu ze względu na możliwe wbudowane urządzenia podziemne nieuwidocznione na załączonych mapach, d) zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami, e) zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy w okresie udzielonej gwarancji, f) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu (należy przyjąć 2 przeglądy rocznie) zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: a) Projekt budowlany: „Montaż 6 wiat przystankowych oraz montaż stojaków i stacji napraw rowerów na osiedlu Baranki w Ełku”, b) Projekt budowlany: „Budowa ścieżki rowerowej na ul. Baranki, ul. Św. M.M. Kolbe oraz ul. Św. Wojciecha” c) Projekt wykonawczy branży drogowej: „Budowa ścieżki rowerowej na ul. Baranki, ul. Św. M.M. Kolbe oraz ul. Św. Wojciecha” d) Projekt stałej organizacji ruchu: „Budowa ścieżki rowerowej na ul. Baranki, ul. Św. M.M. Kolbe oraz ul. Św. Wojciecha” e) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: „Budowa ścieżki rowerowej na ul. Baranki, ul. Św. M.M. Kolbe oraz ul. Św. Wojciecha” f) Projekt budowlany branży elektrycznej: „Przebudowa oświetlenia ulicznego ul. Baranki i ul. Św. M. M. Kolbe w Ełku” g) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: „Przebudowa oświetlenia ulicznego ul. Baranki i ul. Św. M. M. Kolbe w Ełku”, h) Przedmiar robót - „Budowa ścieżki rowerowej na ul. Baranki, ul. Św. M.M. Kolbe oraz ul. Św. Wojciecha” i) Przedmiar robót - : „Montaż 6 wiat przystankowych oraz montaż stojaków i stacji napraw rowerów na osiedlu Baranki w Ełku” j) Przedmiar robót – wymiana słupów i opraw oświetleniowych na ul. Kolbego w Ełku, k) Przedmiar robót – wymiana opraw oświetleniowych na ul. Baranki w EłkuRozliczenie robót następować będzie wg rzeczywiście wykonanego zakresu prac określonych na podstawie obmiaru robót, sporządzonego przez kierownika robót, potwierdzonego przez uprawnionego geodetę i zatwierdzonego przez inspektora nadzoru. 1.4. Zamawiający wnosi o przedstawienie ceny brutto zamówienia. Cena brutto zamówienia wynikać ma z kosztorysu ofertowego opracowanego na podstawie załączonych przedmiarów robót. W kosztorysie ofertowym należy wyszczególnić jednostkowe ceny za wykonanie poszczególnych pozycji kosztorysowych. 1.5. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania. UWAGA: Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą „Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z późn. zmianami”. 1.6. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. 1.6.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - roboty drogowe, - roboty elektryczne, - roboty związane z wykonaniem wiat przystankowych. (Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących budową, wykonujących usługę geodezyjną itp.) 1.6.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.6.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 1.6.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.6.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z odpowiednimi przepisami o ochronie danych osobowych (RODO) tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem odpowiednich przepisów ustawy o ochronie danych osobowych) 1.6.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.6.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.6.1. czynności. 1.6.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 2. GWARANCJA: minimalny wymagany okres gwarancji 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233250-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 PLN (pięćdziesiąt tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: – w pieniądzu – w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, – w gwarancjach bankowych, – gwarancjach ubezpieczeniowych, – poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy zamawiającego: 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538 (konto Urzędu Miasta Ełku w PKO BP S.A.) Uwaga! Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ); b) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. c) Kosztorys ofertowy (w kosztorysie ofertowym należy wyszczególnić jednostkowe ceny za wykonanie poszczególnych pozycji przedmiarowych) d) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach