Gmina Dołhobyczów ogłasza przetarg
- Adres: 22-540 Dołhobyczów, ul. Spółdzielcza 2a
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6532524 , fax. 084 6532524
- Data zamieszczenia: 2009-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dołhobyczów
ul. Spółdzielcza 2a 2a
22-540 Dołhobyczów, woj. lubelskie
tel. 084 6532524, fax. 084 6532524
REGON: 95036881300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolhobyczow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa jakości życia mieszkańców poprzez modernizację przestrzeni publicznej miejscowości Dołhobyczów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres robót do wykonania: a) Ogrodzenie przestrzeni publicznej w centrum miejscowości Dołhobyczów. b) Teren rekreacyjny w centrum Dołhobyczowa. c) Regionalna wiata przystankowa w Dołhobyczowie. d) Ścieżki piesze na terenie rekreacyjnym w Dołhobyczowie. e) Oświetlenie terenu rekreacyjnego w Dołhobyczowie. f) Plac zabaw na terenie rekreacyjnym w Dołhobyczowie. g) Wykonanie parkingu i chodników w centrum miejscowości Dołhobyczów. h) Wykonanie parkingu i chodników przy Ośrodku Zdrowia w Dołhobyczowie. Wszystkie w/w roboty budowlane obejmują dostawę materiałów i urządzeń niezbędnych do ich wykonania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453420006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. a) dysponują lub będą dysponowali osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają odpowiednie uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako wykonawca co najmniej 1 roboty odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. W przypadku złożenia oferty wspólnej przy ocenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, Zamawiający będzie brał pod uwagę łączne doświadczenie i sytuację finansową Wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 3. W przypadku ustanowienia pełnomocnika - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy składa następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności. 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia składa następujące dokumenty: a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności złożony według wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ. Przedłożony wykaz powinien zawierać osoby posiadające kwalifikacje i uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek, b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5a wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, c) dokumenty potwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, złożony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Sporządzony wykaz musi zawierać co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każda. 6. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ; pkt 4a, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolhobyczow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana ogrodzenia OMB w kompleksie wojskowym w m. Sitaniec Wolica.
Dodano: 2015-08-13 - Remont ogrodzenia
Dodano: 2015-05-20 - Roboty budowlane w zakresie: Część nr 1 - Wymiana ogrodzenia w kompleksie wojskowym przy ul. Lubelskiej w Chełmie, Część nr 2 - Wymiana ogrodzenia w kompleksie wojskowym przy ul. Dwernickiego w Hrubieszowie
Dodano: 2015-04-16 - Budowa kompleksu boisk sportowych - dokończenie budynku zaplecza sanitarno - szatniowego z przyłączami i zagospodarowanie terenu
Dodano: 2014-10-17 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Strzyżewice - przetarg II
Dodano: 2014-08-06 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Strzyżewice
Dodano: 2014-07-18 - Wykonanie remontu ogrodzenia terenu Placówki SG w Lubyczy Królewskiej
Dodano: 2014-06-11 - Wykonanie remontu balkonów budynku mieszkalnego i ogrodzenia terenu Placówki SG w Kryłowie
Dodano: 2014-06-10 - Remont balkonów budynku mieszkalnego PSG Horodło oraz remont ogrodzenia terenu Placówki (sprawa nr 27/14)
Dodano: 2014-06-10 - Wymiana ogrodzenia w ZSCKR w Okszowie
Dodano: 2014-05-29