Przetargi.pl
Poprawa jakości życia mieszkańców Gminy Koziegłowy poprzez budowę instalacji solarnych

Gmina i Miasto Koziegłowy ogłasza przetarg

  • Adres: 42-350 Koziegłowy, Plac Moniuszki 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3141219 , fax. 34 3141219
  • Data zamieszczenia: 2015-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Koziegłowy
    Plac Moniuszki 14 14
    42-350 Koziegłowy, woj. śląskie
    tel. 34 3141219, fax. 34 3141219
    REGON: 15139850500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozieglowy.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa jakości życia mieszkańców Gminy Koziegłowy poprzez budowę instalacji solarnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy zadania obejmuje: - wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej dla montażu 62 szt. instalacji solarnych dla odbiorców indywidualnych w Gminie Koziegłowy, w następujących miejscowościach: Koziegłowy, Cynków, Gniazdów, Koclin, Koziegłówki, Krusin, Lgota Górna, Lgota Mokrzesz, Mysłów, Pińczyce, Pustkowie Lgockie, Rzeniszów, Siedlec Duży, Siedlec Mały, Stara Huta, Wojsławice, Zabijak. Projekt indywidualny musi być dopasowany do potrzeb danego gospodarstwa domowego i budynku mieszkalnego. - wykonanie robót budowlanych wg opracowanych projektów, polegających na dostawie i montażu określonej liczby kompletów instalacji solarnych (62 szt. zestawów kolektorów solarnych dla budynków mieszkalnych na obszarze Gminy i Miasta Koziegłowy) i dostosowaniu instalacji grzewczej w każdym budynku do prawidłowego współdziałania z instalacją solarną wraz z udzieleniem gwarancji na wykonane roboty i materiały. - rozruch technologiczny instalacji solarnych - poprzez przeprowadzenie wymaganych prób i badań przed uzyskaniem odbiorów robót, przygotowanie dokumentów związanych z przekazaniem do użytkowania wybudowanych instalacji solarnych oraz udzielenie instrukcji użytkownikom instalacji solarnych w celu prawidłowego ich użytkowania. - wykonanie i montaż tablic informacyjnych 62 szt. na każdym budynku objętym wsparciem. Tablice muszą być wykonane zgodnie z zapisami księgi wizualizacji znaku Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno Użytkowy, który stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów i urządzeń niż podane w Programie Funkcjonalno Użytkowym pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ o parametrach technicznych, właściwościach eksploatacyjnych i funkcjonalnych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu (art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych). Nazwy urządzeń /materiałów podane w Programie Funkcjonalno Użytkowym podawane są jedynie tytułem przykładu w celu sprecyzowania opisanych parametrów technicznych i jakościowych zadania. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać że oferowany przez niego materiał urządzenie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Materiały powinny być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, posiadać stosowne certyfikaty, deklaracje zgodności i aprobaty techniczne wynikające z art. 10 ustawy Prawo Budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093311009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000,00 zł; słownie: piętnaście tyś. zł 00/100. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473, z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232 oraz z 2015 r. poz. 349. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Urzędu Gminy i Miasta Koziegłowy - Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie Nr 20827900000300006820030017. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr 1 (Biuro Podawcze) w Urzędzie Gminy i Miasta Koziegłowy, Pl. Moniuszki 14, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozieglowy.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach