Przetargi.pl
Poprawa jakości świadczonych usług w placówkach pomocy społecznej w Krośnie - zakup wyposażenia budynku (sprzęt komputerowy, meble) - DPS Nr 2

Gmina Krosno ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 47 43 312 , fax. 13 47 43 312
  • Data zamieszczenia: 2010-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krosno
    ul. Lwowska 28a 28a
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 13 47 43 312, fax. 13 47 43 312
    REGON: 00052698900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa jakości świadczonych usług w placówkach pomocy społecznej w Krośnie - zakup wyposażenia budynku (sprzęt komputerowy, meble) - DPS Nr 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Celem realizacji zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 mieszczącego się przy ul. Kletówki 7 w Krośnie. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zakres prac do wykonania: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia budynku Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Krośnie. Zakres zamówienia obejmuje również transport i montaż oraz uruchomienie sprzętu komputerowego. Zamówienie dotyczy: a) mebli: - krzesła - 50 szt., - łóżka - 13 szt., - zestaw wypoczynkowy - 1 szt., - szafki noce - 13 szt., - szafy - 15 szt., - biurka - 4 szt., - stoły - 15 szt., b) sprzęt komputerowy: komputer + monitor + drukarka - 2 szt.; Szczegóły i zakres określa specyfikacja wyposażenia Domu Pomocy Społecznej Nr 2 - Załącznik nr 4 do SIWZ i Załączniki graficzne. 2. Pozostałe prace. - dostawa i montaż dostarczonych mebli zgodnie z instrukcją producenta i obowiązującymi normami, - dostawa i montaż zestawów komputerowych wraz z uruchomieniem i zainstalowaniem odpowiedniego oprogramowania, - sprawdzenie jakości montowanych elementów podczas montażu. Jeśli jakikolwiek element jest uszkodzony lub uległ uszkodzeniu podczas montażu musi zostać przez Wykonawcę wymieniony na nowy. - jakiekolwiek odpady powstałe podczas realizacji zamówienia - do zagospodarowania przez wykonawcę, - wykonawca przedstawi harmonogram prac z podaniem terminów montażu mebli oraz zestawu komputerowego tj. podaniem daty i godziny, w których będą prowadzone prace; Wykonawca jest zobowiązany przedstawić harmonogram w dniu podpisania umowy. Jakiekolwiek zmiany w harmonogramie muszą być konsultowane z Zamawiającym i Użytkownikiem obiektu. Meble muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać atesty, tj.: - atest na wytrzymałość i bezpieczne rozwiązania konstrukcyjne (stateczność mebli) zgodne z Polskimi Normami na gotowy produkt, - atest higieniczny o dopuszczeniu gotowego produktu do użytkowania pod względem higienicznym zgodny z Polskimi Normami, - atest trudnoplaności na tkaniny zmywalne (np. w krzesłach tapicerowanych), - atest jakości zdrowotnej (dotyczy materiałów wykorzystanych do wykonania mebli); Wyżej wymienione atesty i certyfikaty z badań o dopuszczeniu mebli do użytkowania, muszą być dostarczone razem z ofertą cenową w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji jakości i 36 miesięcy rękojmi za wady na przedmiot zamówienia. Zestaw komputerowy musi posiadać odpowiednie certyfikaty (CE), zestaw komputerowy powinien być wyprodukowany w systemie jakości ISO 14001, oświadczenie producenta jednostki centralnej, że głośność jednostki centralnej mierzonej z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora nie przekracza 26dB. Wszystkie użyte przez wykonawcę materiały muszą posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne i deklaracje zgodności wbudowanych materiałów itp., które to wykonawca przekaże Zamawiającemu przed dokonaniem wyposażenia i montażem, jednak nie później niż w dniu odbioru wykonanych robót. Wykonawca po dostarczeniu mebli i sprzętu komputerowego oraz zakończeniu prac montażowych jest zobowiązany do uporządkowania miejsca montażu. Ze względu na specyfikę obiektu może zaistnieć konieczność wykonywania prac w ściśle określonych dniach ustalonych wcześniej z Użytkownikiem obiektu. Wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie dostarczonych mebli i zestawów komputerowych do czasu pisemnego odbioru ze strony Zamawiającego i Użytkownika. Wszystkie zniszczenia powstałe podczas montażu z winy wykonawcy będą usuwane przez niego bezpłatnie. Wszystkie prace montażowe należy wykonać zgodnie z instrukcjami dołączonymi przez producentów mebli i sprzętu komputerowego. Uwaga ! Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w SIWZ lub załącznikach do SIWZ itp. służą określeniu pożądanego standardu wyposażenia i określeniu właściwości i wymogów założonych przez Zamawiającego. Dopuszcza się równoważne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem spełnienia tych samych właściwości technicznych lub technologicznych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego meble i sprzęt spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym wykonawca zobowiązany jest przedstawić zamienne rozwiązania na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania) załączając je do składanej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1.200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych 00/100). 2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek banku PBS Sanok Oddział Krosno Nr 93 8642 1083 2002 8306 0566 0007. Zaleca się, by wadium w formie poręczeń lub gwarancji składać w oryginale. Oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w pokoju nr 312 przy ul. Lwowskiej 28a, natomiast jego kopię należy dołączyć do oferty. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty w przypadku woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych ustawą. 4. Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez Zamawiającego, wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od upływu terminu składania ofert. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom wyklucza się. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach