Przetargi.pl
Poprawa jakości powietrza w Uzdrowisku Muszyna poprzez inwestycje prośrodowiskowe w obiektach publicznych Gminy

Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 33-370 Muszyna, Rynek 31
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 4714009 , fax. 18 4777921
  • Data zamieszczenia: 2013-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
    Rynek 31 31
    33-370 Muszyna, woj. małopolskie
    tel. 18 4714009, fax. 18 4777921
    REGON: 49189306100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa jakości powietrza w Uzdrowisku Muszyna poprzez inwestycje prośrodowiskowe w obiektach publicznych Gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I.Przedmiotem zamówienia jest: Poprawa jakości powietrza w Uzdrowisku Muszyna poprzez inwestycje prośrodowiskowe w obiektach publicznych Gminy II.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: Rozbudowę i przebudowę wewnętrznej instalacji gazowej, remont kotłowni (wymiana kotła) i remont instalacji c.o. w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki zdrowotnej w Muszynie. Zakres prac: 1.Demontaż i montaż nowych grzejników i głowic termostatycznych. 2.Demontaż urządzeń grzewczych wraz z rurarzem na odcinku kocioł- rozdzielacze oraz przewodów spalinowych. 3.Montaż kotłów kondensacyjnych wraz z układem regulacji. 4.Montaż neutralizatora kondensatu, zwrotnicy hydraulicznej, zaworu kulowego oraz pomp obiegowych 5.Montaż rurociągów wraz z zabezpieczeniem powłokami malarskimi antykorozyjnymi oraz izolacją cieplną. 6.Montaż przewodów spalinowych ze stali kwasoodpornej. 7.Montaż aktywnego systemu bezpieczeństwa instalacji gazowej. 8.Wykonanie nowego odcinka instalacji gazowej dla potrzeb modernizowanej kotłowni. 9.Płukanie instalacji, próby szczelności z dokonaniem regulacji, uruchomienie kotłowni. 10.Oznakowanie i wyposażenie kotłowni w sprzęt gaśniczy. Założenia: a.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. b.Wykonawca zapewni materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. c.Wykonawca z uwagi, że prace będą prowadzone w czynnym obiekcie ma obowiązek uzgodnienia z użytkownikiem obiektu terminu wykonywania prac w poszczególnych pomieszczeniach jak również wykonanie odpowiednich prac zabezpieczających. Ewentualne powstałe szkody związane z prowadzonymi robotami (m.in. uszkodzenie posadzek) w całości zostaną naprawione przez Wykonawcę na jego koszt. d.Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. e.Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. f.Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). g.Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. h.Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z odbioru robót. i.Warunkiem podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru jest dostarczenie przez Wykonawcę kompletu dokumentacji budowy o której mowa w art. 3 ust. 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. Nr 243 poz. 1623 z 2010 r. z późniejszymi zmianami). j.Wykonawca jest zobowiązany do współuczestnictwa wraz z Zamawiającym podczas postępowania prowadzonego przez organy nadzoru budowlanego związane z dopuszczeniem obiektu lub jego części do użytkowania k.Szczegółowy zakres robót opisany został w SIWZ w tym dokumentacji projektowej, stanowiących załącznik nr 2 do umowy. l.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz oddania przedmiotu niniejszej umowy Zamawiającemu w terminie w niej uzgodnionym. m.Zamawiający oświadcza, że posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane. n.Zamawiający oświadcza, że wszelka korespondencja wychodząca zarówno od Zamawiającego jak i Wykonawcy powinna być zaopatrzona w aktualne, wymagane zasadami promocji Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego loga promocyjne. o.Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu uproszczony kosztorys ofertowy. p.Wykonawca jest zobowiązany tak prowadzić roboty aby umożliwić ciągłość pracy ośrodka zdrowia oraz zagwarantować jego ogrzewanie w przypadku spadku temperatury w pomieszczeniach poniżej np. 20 stopni. III.Rozwiązania równoważne Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w postępowaniu opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, posiadały wymagane atesty, spełniały normy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne i nie będą powodować konieczności zmiany dokumentacji projektowej. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak aby zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) 2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 35 8809 0005 2001 0000 0648 0003 z dopiskiem: wadium dla przetargu Poprawa jakości powietrza w Uzdrowisku Muszyna poprzez inwestycje prośrodowiskowe w obiektach publicznych Gminy 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 7.Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muszyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach