Przetargi.pl
„POPRAWA INFRASTRUKTURY WODNO-ŚCIEKOWEJ NA TERENIE GMINY LUBRANIEC I ETAP: Rozbudowa miejskiej oczyszczalni ścieków w Lubrańcu”

Gmina Lubraniec ogłasza przetarg

  • Adres: 87-890 Lubraniec, ul. Brzeska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 286 20 17 , fax. 54 286 24 98
  • Data zamieszczenia: 2019-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubraniec
    ul. Brzeska 49
    87-890 Lubraniec, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 286 20 17, fax. 54 286 24 98
    REGON: 91086689600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubraniec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „POPRAWA INFRASTRUKTURY WODNO-ŚCIEKOWEJ NA TERENIE GMINY LUBRANIEC I ETAP: Rozbudowa miejskiej oczyszczalni ścieków w Lubrańcu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa infrastruktury wodno – ściekowej na terenie gminy Lubraniec – I Etap: Rozbudowa miejskiej oczyszczalni ścieków w Lubrańcu” Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlano-montażowych w celu: 1. Zmniejszenia ilości powstających osadów nadmiernych poprzez modyfikację układu technologicznego w kierunku technologii granulowanego tlenowego osadu czynnego. 2. Poprawy sedymentacji osadu czynnego w reaktorach SBR poprzez zastosowanie technologii granulowanego tlenowego osadu czynnego. 3. Wprowadzenia tlenowej stabilizacji osadów nadmiernych powstających na oczyszczalni ścieków w celu zmniejszenia ich objętości i poprawy ich własności. 4. Montażu prasy śrubowo-talerzowej w celu poprawy skuteczności odwadniania osadów nadmiernych. 5. Zwiększenia przepustowości oczyszczalni ścieków do Q śr.d.= 450 m3/d i Q max.d. = 600 m3/d. 6. Dostosowania układu technologicznego do wymogów związanych z przyjmowaniem ścieków dowożonych. Wymaga się, żeby zmodernizowany układ technologiczny był w stanie przerobić ilości ścieków dowożonych nie większe niż 20% całkowitej przepustowości obiektu. 7. Przebudowy układu sterowania automatycznego przystosowanego do zarządzania procesami technologicznymi po modernizacji przedmiotowej oczyszczalni. 8. Zmodernizowania procesu oczyszczania ścieków gwarantującego osiągnięcie wartości wskaźników zanieczyszczeń w odprowadzanych ściekach na następującym poziomie: BZT5 nie większe niż 25 mg O2 /l, ChZT nie większe niż 125 mg O2 /l i Zawiesiny ogólne nie większe niż 35 mg/l. Na przedmiot zamówienia składa się w szczególności następujący zakres rzeczowy: 1. Prace projektowe dla oczyszczalni ścieków w Lubrańcu: - wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy, - uzyskanie wszelkich pozwoleń, opinii, uzgodnień i innych dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia. 2. Roboty budowlano-montażowe dla oczyszczalni w : - wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w dokumentacji projektowej opracowanej w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy, - wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, biura, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.). 3. Rozruchy i szkolenia: - uruchomienie oraz wykonanie rozruchu i przekazanie do użytkowania, - dokonanie przeszkolenia personelu przyszłego użytkownika wybudowanych obiektów. 4. Pełnienie nadzoru autorskiego na placu budowy. 5. Usługi serwisowe w okresie gwarancyjnym - wymagany czas reakcji na usunięcie awarii - 24 godziny od momentu zgłoszenia. W przypadkach zagrażających bezpieczeństwu obiektu lub niebezpieczeństwu związanemu z ochroną środowiska wymagany czas reakcji na rozpoczęcie usuwania awarii – 6 godzin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno-użytkowy zadania inwestycyjnego Rozbudowa miejskiej oczyszczalni ścieków w Lubrańcu polegająca na wdrożeniu technologii tlenowego granulowanego osadu czynnego, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium. 1. Wysokość wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę w wadium w wysokości: - 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) 2. Forma wadium Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 poz. 359), .3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: Bank Spółdzielczy w Lubrańcu nr rachunku: 95 9559 0004 0000 3043 2000 0004 z dopiskiem: „wadium na rozbudowę oczyszczalni ścieków” Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach w oryginale należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Lubrańcu – pokój nr 25 I p, a w kopii jako załącznik do oferty. 3) w przypadku Konsorcjum wadium może być wniesione przez Pełnomocnika Wykonawców. 4. Termin wniesienia wadium. 1) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, 2) w wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę, 3) Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą, 4) Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. 5) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie z pośród możliwych wymienionych w SIWZ. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej” , - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy – wg załączonego wzoru (oświadczenie nr 2). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach